Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

add M3maniac: coz o to, my dva se na to zda se divame stejne, tj ocima motoristických nadsencu. Ale, nas druh vymira :) a realita je takova, ze kdyz jde clovek na showroom, tak tam nestoji nic jiného nez xdrive. A to doslova. Marketing dela zjevne svoje. Uz i nova M5 bude jen ctyrkolka. Jel jsem několikrat v xdrive a jak jsme se shodli, na hory dobry. Jinak nevim proc bych to kupoval. Ale, pokud tedy auto na hory tak proc BMW? To bych sel pro to Subaru. S tim xdrive jsem několikrát jel v identicke motorizaci a jsou z toho rozdilna auta. Není to uplne spatne (BMW nemůže byt spatne :lol2:), ale je znat, ze je to tezke a tak nejak "tupe". Pravdou je, ze kdyz prsi, snezi tak se clovek musí se zadonahonem uklidnit a prizpusobit se pocasí.

 

add Tenge: Mercedesy neznam. Ty nove se mi libi, do starych bych nesel. To byly s kvalitou docela na stiru. Jinak pokud bude mit ta 330i skutecne 140-150 tis, tak bych se toho nebal. Je to sestivalec atmosféra, tam se proste není co zásadního (drahého) pokazit. Podstatne je kdo byl majitel a jak se k tomu choval. Taky bude (pokud budes vybirat v cechach) asi dost problém najit nebourany kus. Pokud bych hledal takove auto v tomhle rozpoctu, tak pak bud od nekoho koho znam a vim jak s autem bylo zachazeno anebo autorizovany prodejce v Nemecku. Ale, uz je to starsi model, tak leda ze by ho tam někdo dal protiúčtem. Ono pokud budes mit kus po nekom kdo studeny motor, nestudeny motor vyrazi rychlosti svetla z parkoviste a olej meni az kdyz sviti kontrolka neb od toho tam prece je, tak se ti bude s**t i letajici talir

Odesláno
  Citovat

Slusni ridici Superbu a Rapidu to snad vezmou s klidem a nadhledem  :)

Hele, oni ti idioti v Superbech za to možná nemůžou. Třeba mají zapnutý driving mode "KOKOT" V tom autě je tolik hovadin a asistentů, že se z toho člověk posere... si připadám jak varhaník. Ale možná je to jen o zvyku...zlatí komunisti - v škocně hudredcvancik byl složitější jen sytič.

Odesláno

jinak jeden off topic komentar :), dnesni diskuse me namotivovala vytahnout svého ore a provest hand washing :) (do mycky? neexistuje :) ) Muj orasmus dosahl vrcholu pri aplikaci swiss wax vosku. Pokud to někdo znate, aplikuje se to na auto holyma rukama tj auto ruzne hladite apod. Tj pro nezasveceneho to vypada, ze majitel vozu se musel docista zbláznit :rolleyes: Uz sem par takových kolemjdoucích videl :))) Ale, výsledek? K nezaplaceni. Akorát jsem na tom proje***l pul dne :))))

Odesláno

Tenge když tak čtu Tvé poslední 3 posty tak jseš očividně přeplněnej internetovýma radama o tom jak koupit nejlépe ojetinu  a nenaletět :-) malé? velké? silné? slabé?  :D Vem to tak, na co to auto chceš? kolik km ročně a v jakém režimu najedeš a hlavně baví tě řídit? nebo potřebuješ jen auto z bodu A do bodu B..... ta 330i má smysl jen pokud máš rád tradici, pěknej zvuk, dobré jízdní vlastnosti atd. A otázka co čekat že se vysype? no to by mě jeblo  :D

Odesláno

Jasně, že bych bral raději 330i, ale v kombiku s podobným nájezdem a v podobné výbavě u nás nejsou. Vzhledem k tomu, že s tím budeme jezdit 80% kolem Prahy a 20% mimo Prahu, tak naftu vůbec nechci. Je mi jasný, že to jako 330i nepojede, ale zase nevěřím tomu, že by to jelo špatně nebo nemělo dostatek výkonu.. Bez xdrivu bych se obešel, ale když už tam je, tak s tím nic nenadělám. Co se týká velikosti, tak jak už jsem psal - kočár a dvě autosedačky vzadu. :-))

Odesláno

To víš, jak člověk něco hledá tak se do toho zamota a jelikož nejsem ten typ co si sám vymění olej jednou za 10 až 15tis km tak musím dat na rady cizích.

 

Baví mě řídit , raději benzin, Bmw je pro mě tradice a kvalita, nechci s tím machrovat tudíž pokud možno žádný tunning, nájezd jelikož je to druhé auto tak 10-15k ročně .

 

Budu v tom vozit dceru takže isofix podmínka

Odesláno

Add Tenge: isofix je u e90, e91 standard. Ale, pravdou je, ze 330i uz chce i respekt. M3 to není, ale je to zadohrab a vykonu uz to ma dost

 

Add Vanilla: 330d jede jak z praku, rozhodne se nemusíš bat ze to nepojede. Vyhoda je spotřeba, nevyhoda je ze diesel je proste slozitejsi (turbo, cerpadlo, filtr pevnych castic atd.) nez atmosféra sestivalec. Tam se není co sypat. Ale, az budes preprodavat, tak si myslim, ze snaze prodas 330d. 330i koupi nadsenec, milovnik benzinu, který naklady neresi. A tech je proste min.

Odesláno

Asi tak 330i e90 do 200 nekoupíš, leda past.... nebo vyjetej holobyt v automatu, kterej nikdo v trojce nechce. Takže kup cokoliv zachovalýho a je. Špatná není ani e46 jen sehnat zachovalej kus je problém i do těch tvých 200 :-) těžko radit a tuning? to si snad nikdo rozumnej nekoupí tady ( ztuzený auto ) :-))

Odesláno

Cool As Ice: Já nechci naftu. Já uvažuju jen o beníznu a o té 325xi na kterou jsem dával odkaz pár stran zpět. Bude s tím také jezdit drahá, víceméně hlavně ona, takže 330i v manuálu by nebylo nic pro ní. Proto jsem si říkal, že 325i bude kompromis. A že když budu chtít, tak se i s tímto motorem dokážu hezky svézt.. Xdrive je sice zbytečnost navíc, ale zase si říkám, že když s tím bude jezdit v zimě s dětma, tak budu víc v klidu.

 

Fakt je ten motor tak slabej, špatnej, nepovedenej? :-)

Odesláno
  V 5. 7. 2017 v 14:48, M3maniac napsal:

Asi tak 330i e90 do 200 nekoupíš, leda past.... nebo vyjetej holobyt v automatu, kterej nikdo v trojce nechce. Takže kup cokoliv zachovalýho a je. Špatná není ani e46 jen sehnat zachovalej kus je problém i do těch tvých 200 :-) těžko radit a tuning? to si snad nikdo rozumnej nekoupí tady ( ztuzený auto ) :-))

Mam rozpocet 250k, tudiz rezerva na nejake ty opravy. Nevadi mi ani 2.0..chci kvalitni kousek co chvíli vydrží. Naopak se mi nechce dát 2kila za fabku. A naopak 3kila za druhý auto se mi davat taky nechce. To že chci něco zábavnějšího to ano..ale zase v tom musím vozit malou. Spíš potřebuju vědět do čeho jít a čeho se vyvarovat.
Odesláno

add Vanilla: hele slovo slabej bych nepouzil, ma to 160 kw, nepovedenej rozumnej je to proste zavreny trilitr z 330i. To znamena spotřeba stejna a min to jede. Pokud se ptas jestli se to nejak dramaticky sype, tak ne. Jen, ze to proste lidem jako je M3maniac nebo ja nedava smysl. Ruceni stejne, spotreba stejna, min to jede. Pokud to chces pro manželku, tak tam ten xdrive ma smysl. Protože pokud nemá holka najezdeno se zadonahonem co jede tak je to dost one way ticket to the hell. Te sve jsem udelal x prednasek o tom co je jinak mezi predohrabem a zadohrabem. O tom, ze jestli nebude mit respekt k autu, počasí, tak jde pesky :))) Proste chce to u toho myslet. Mel jsem kolegyni. Koupili nového Superba (tady je to proste jen nahoda, nesouvisi to s tématem několik prispevku zpet :)) ) a jejich postoj byl. Ano radi se svezeme rychle. Kdyz ji rikam, ze vse ma sve meze, tak mi rekla, ale vzdyt je to auto drahe, tak to musí prece zvladnout. Pani nepochopila, ze fyzika plati i pro Superb a pro BMW dvojnásob. Absolvoval jsem několik skol smyku, jel jsem nejake amaterske zavody na okruhu a to vse mi kdysi v mych letech 30 nika, kdy jsem si myslel, ze jsem nejlepší ridic na svete pomohlo, abych se vratil na zem, uvedomil si, ze neumim nic a sedal za volant s pokorou. A tohle sem nalamal do hlavy te sve.

Odesláno

Add tenge: vzal bych 320 d, e 90 mela 163 koni před face liftem, po mela 173. Nova F30 ma 184 koni, vykonove naprosto v pohode. Spolehlive auto. Jede to za nic. Vychytanej motor. A dobre ho prodas.

Odesláno
  V 5. 7. 2017 v 15:23, Cool as Ice napsal:

Add tenge: vzal bych 320 d, e 90 mela 163 koni před face liftem, po mela 173. Nova F30 ma 184 koni, vykonove naprosto v pohode. Spolehlive auto. Jede to za nic. Vychytanej motor. A dobre ho prodas.

Takže něco takového?

https://auto.bazos.cz/inzerat/74750003/BMW-320D-E90-M-PAKET-130kw.php

 

V benzinu

https://auto.bazos.cz/inzerat/76905545/BMW-E90-325i-AUTOMAT-160KW170-000KM-SERVISKATOP-STAV.php

Odesláno

Add tenge: za me ta 320 d, M packet je zaklad :)) ale ta cena na ty km a rok teda není zrovna co bych cekal. Prijde mi to dost. Loni sem prodaval tu svou (mysleno 320d :)) ), tak vim o cem mluvim. Ta moje mela taky M packet a vyrazne min km. Prodaval jsem ji do Nemecka. Byla v 200% stavu.

Odesláno

Tak pro upřesnění 325i je 3litr až od konce roku 2007 do té doby (2005-2007) 2,5 s totožným výkonem 218k. 320d opět upřesním do e90 se davala 150k a 163k a od 2007 177k ( už problémy s rozvodama ), 320d 163k je fajn auto, jen si nemyslím, že by mělo suplovat auto pro radost na krátké trasy po městě.

Odesláno

jo diky, ten facelift mel 177 koni, preklep. Auto pro radost co mas na mysli ty to není :)) Pro manželku idealni. :)) Tot muj názor, ale patent na rozum nemam :))

Odesláno

Jde o to, že pokud se ptá u 330i co se muže posrat tak bych fakt do nafty nešel. Ta 325i mi přijde v poho z hlediska dlouhodobé trvanlivosti..... klidně i ta 2,5litrová, ty sedaj koupit levněji....

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...