Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Dobrý den, potřeboval bych pomoc s koupí prvních hodinek. Jelikož jsem student tak bych potřeboval něco do max. 12 000. Vím, že v téhle cenové kategorii neseženu nic extra. Taky nevím jaké hodinky by se vlastně hodily k mé postavě a stylu oblékání. Tak sem aspoň napíšu něco o sobě. Jsem 18-nácti letý student s výškou okolo 173 cm, obvykle nosím obyčejná trička, mikiny, užší kalhoty nebo jen tak kraťasy (prostě nic extra jako obleky, košili mám snad jen jednu :D, žádné formality), postava průměrná okolo 65 kilo. Představuji si něco jednoduchého, stačila by datumovka a možná i stopky aby ciferník zase nebyl prázdný. Řemínek by se mi líbil asi hnědý kožený, ale za ocel se zlobit nebudu. Hodinky by mohly být středně velké až trochu větší. Ocenil bych buď nějaké japonské nebo švýcarské se známým jménem, přece jen bych to měl kvůli stylu. Ciferniky v barvě nějaké stříbrné nebo perleťově hnědé. Samozřejmě si nechám od vás poradit ohledně všeho, přece jen nechci aby mě někde zastavila módní policie :D. Rád bych dostal od vás pár tipů a slyšel nějaké námitky či rady ohledně výběru řemínku a celkově hodinek. Předem se omlouvám za neprofesionální vyjadřování, ale nejsem žádný profesionál.

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Odpovědi 53
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno

Jen bych rád dodal, že se mi líbí například Citizen AT8019-02W, protože jsem je viděl i z blízka a opravdu se mi líbily, ale zase se bojím jestli bych nevzbudil nějaký poprask ohledně mého nevkusu.

Odesláno

Jeste je otazka, jestli preferujes spis automaty nebo se spokojis i s baterkacema..pak bys mel vic moznosti vyberu a i se stopkama by ses vlezl do limitu. V automatu za ty penize chrona sezenes tezko..