Přejít na obsah

Qwuiddo

Členové_50
  • Příspěvky

    1 095
  • Registrace

  • Přítomen

8 sledujících

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.tomasmarek.com

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Kolín + Praha

Návštěvy profilu

10 825 zobrazení profilu

Qwuiddo's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

3

Popularita

  1. Osobni zkusenost ze Svajcu od AD je takova, ze ti daji vyzkouset hodinky, ktere maji pro jineho zakaznika k vyzvednuti. U jineho AD jsem byl dokonce domluveny, ze az jim prijde urcity model pro nekoho, tak se na ne mrknu, nez si je vyzvedne. Nejsem VIP zakaznik, predpokladam, ze to je uplny standar. Rozhodne je tedy nemaji za vylohou, jak nekdo psal vyse, ale v trezoru.
  2. Ahoj, mne do toho nikdo netlacil ve smyslu musi to byt BEV, mohl jsem si vybrat co jsem chtel. Jen v pripade BEV je vetsi budget, kvuli motivaci si to koupit. Nemecko pravidelne nejezdim, letos jsem tam byl 3x a bohuzel 2x to vyslo na podzdim s BEV, a obchodak taky nejsem. Jinak tedy ty hotely kde maji nabijeni a jeste navic zadarmo v cene ubytovani bych rad videl a to nemyslim ironicky. Mozna jen vzdy bydlim spatne. Bud tam nabijecky nejsou a nebo jsou za 20+kc/kwh a jeste bych treba musel bydlet jinde nez zbytek firmy :). A jeste k tematu, o vikendu jsem poprve vyuzil funkcionalitu ovladani auta pres mobil - potreboval jsem zajet do mezery. Dobra hracka
  3. Mno realne to funguje tak, ze u BEV vlastne taky nic neresis. Jen prijedes domu a pripojis to na kabel, coz zacnes delat automaticky temer ihned. Resit zacinas ve chvili, kdy vis, ze zitra jedes delsi trasu, treba 350km+, aby jsi v aplikaci nastavil, ze chces dobit do 100% nebo si nasel nabijecky po ceste (ja uz mam sve oblibene, trasy jezdim vicemene stejne). Jeste s tim planovanim tras to funguje tak, ze auto si samo dokazu spocitat kam dojede a dokaze ti naplanovat trasu i s nabijenim. Problem je, ze kazda nabijecka patri nekomu jinemu a kWh stoji jine penize a s tim auto nedokaze moc pracovat. Ja osobne mam dobijeci karty pouze na PRE, eON a CEZ a u ostatnich poskytovatelu platim roamingove ceny. V aute si nedokazu vyselektovat tyto poskytovatele, takze si trasy planuju sam.
  4. Mno kdyz bylo babi leto zari/rijen, tak 400-450 kombinovanych km je realnych. Dalnicnich ne. Je treba si uvedomit, ze nejezdis 0-100% baterky, ja se vetsinou pohybuju 35-80%. Pokud jedu delsi trasu cilene dobiju na 100%. Ted v zime (a to zatim poradna zima neni) je 400km nerealne.
  5. diky, mrknu na to. Jinak 300km bys asi dal, standardne jezdim treba kolin-brno nebo kolin-plzen, coz je oboje cca 330-340, ale musis vyjet se 100%!
  6. Ja jsem kombik nechtel a naopak TMY jsem chtel aspon omrknout. Bohuzel zastoupeni tesly je tragedie, sales manageri nereaguji nebo reaguji 2x do mesice, ze toho maji moc. Nakonec jsem nedal ani testovaci jizdu. Kdyz takhle funguje sales, jak bude asi fungovat nasledna poprodejni pece, servis atp.. Kazdopadne jsem ji okouknul alespon u mistniho chronopacienta a hodne mi vadila absence kaplicky nebo aspon HUD a pak samozrejme ty blinkry..
  7. @exBURN S tim hlukem se mi tomu nechce verit uprimne. Posles prosim link? Co se tyka dojezdu, tak pro 160 by to mohlo byt 250-300km. Ta horni hranice plati na suchu, kdyz nemrzne. Pri 170-180, opravdu 200-250km. Mluvim o konstatni dalnicni jizde touto rychlosti. Jinak ID7 se dela jeste s vetsi baterkou, tusim 86kWh, ta bude mit o chlup lepsi dojezd. Ja mam tu 77kWh. Dnes me nastvaly dalsi dve veci: - auto dostalo nejakej update (ja blb ho odklikl k instalaci) a rozhasilo mi to nastaveni sedacky a rozlozeni home screen infotainmentu - nelze zapnout vyhrivani vozu na dalku, pokud je baterie na 20% a niz, pro me nepochopitelne
  8. Vlastnim VW ID7 10.5 tydne a prekrocil jsem dnes 10 tisic najetych kilometru, konkretne mam necelych 10200. Obykle nemam takto velky najezd, vetsinou se pohodlne vejdu do 35k/rok, ale dvakrat nemecko, jednou ostrava, nekolikrat brno a pravidelne pendlovani Kolin-Praha udelali svoje. Davam za sebe nejake summary nize. Poridil bych si elektromobil znovu? Pokud by mi ho nekupovala firma, tak nikoliv. Jako firemni vuz (neresim tedy porizovaci cenu a predevsim ztratu hodnoty v case) pravdepodobne ano. Ta hlavni vyhoda vozu je v ekonomice provozu a servisu. Zari a rijen jsem jezdil v prumeru okolo 18kwh, dneska v zime to je jiz 20kwh a to se nijak neomezuji. Z 90% nabijim doma, coz dnes znamena cca 5kc/kwh (ja mam bohuzel nevyhodnou fixaci za 7.80/kwh, ale to se snad brzy zmeni). Tim, ze jsem ho prevzal v posledni tretine zari, jsem si jiz neuzil nabijeni z FVE, to tu ekonomiku jeste vylepsi. Nicmene za OL 22k mesicne si muzete s rezervou poridit auta o level jinde - priklad jsou pekne vybavene vozy jako Tuareg, GLC, BMW 5, E Class, A6, A7 nebo treba xc90. Nicmene chtel jsem vyzkouset elektro a ID7 mi na jare prisla jako nejlepsi volba pomer/cena/vykon. Co mi nejvice vadi? Rychlonabijeni az 180kw je dnes pomale, realne ten nejvetsi vykon se nevyuzije nebo vyuzije minimalne a nabijeni trva zbytecne dlouho, priste bych sel do vozu na 800V architekture, pro rychlejsi standard az 300kw. Na nabijecce nechci stat pul hodiny, ale maximalne polovinu toho casu v nejhorsim pripade. (Rychlo)nabijecky casto nefunguji, pripadne jsou bezohledne obsazene, coz opravdu velmi snizuje komfort. Prestoze ma vuz 210kw, tak vykonu nema na rozdavani, pravepodobne diky vysoke hmotnosti. Predjeti na okresce na pohodu, na dalnici ve vyssich rychlostech jiz vykon obcas schazi. Nutnost prehnaneho planovani cest vc. ubytovani, protoze potrebujete nabijecky v hotelech, rychlonabijecky po ceste atp. Opet to stoji cas a snizuje to komfort. Spotreba ve vyssich rychlostech na dalnici (okolo 160+) dela auto prakticky nepouzitelnym na rychle dalnicni presuny, realny dojezd se snizuje na 200-250km v zavislosti jestli do toho jeste prsi a jak moc je zima. Vadi mi, ze VW nema frunk na kabely, omezuje me to v pouzivani kufru. Co se mi nejvice libi? Ticho a pohodli, opravdu mi nechybi chrochtani spalovaciho superba. Auto je pohodlne, sedacky jsou velmi dobre. Priprava vozu pred jizdou - nasedam do vyhrateho auta, sedacka mi topi pod prdeli a volant je vyhratej na akuratni teplotu. Kazdy den. V lete naopak je prijemne vyklimatizovano. Elektrickej kopanec pri rozjezdu, to podle me neprestane bavit nikdy. Nechybi mi ani jezdeni na benzinky. Tim, ze nabijim zejmena doma, tak v tomhle je to pohodli opravdu mimoradne. Zadokolka, nic netreba dodavat. Urcite jsem na spoustu veci zapomnel, pokud mate nekdo dotazy, tak sem s nima
  9. Ja jsem se z Prahy (zpatky) do vidlakova prestehoval par let zpatky a v elektrickym aute je to ranni dojizdeni stejny utrpeni jako ve spalovaku , jen v lete si to dobijes z vidlakovsky strechy
  10. Mne se libi tvar pouzdra i cifernik, ale nebavi me ty lestene plosky na tahu a take dirky v nozkach pouzdra.
  11. Jel jsem s nativni navigaci v infotainmentu, ta to umi take. Jinak prazdna - plna nejezdim, vetsinou se pohybuju 30-75%, ale treba dnes jsem jel Kolin-Praha-Budejovice a z domu jsem “pro sichr” vyrazel se 100% a v CB jsem nabijel 39-75%. Dobijite nekdo s CCS kartou? Tvrdi mi, ze mam dobijeni aktivovane. Nicmene kdyz kartu prilozim ke stojanu, nevezme ji to. Chci ji pouzivat pro eOn, protoze PRE a CEZ karty mam a CCS ma s eOn partnership. Nez to zavnu resit, chci se ujistit, ze delam vsechno dobre. Nemusim tu kartu nahrat treba nekam do aplikace a platit pres apku?
  12. Premyslim, jak to jde efektivne vyzkouset, kolik je rezerva na 0% :).
  13. Ja teda dojezdovou uzkost dneska v ID7 mel. Vyjel jsem pred 10 rano z Wurzburgu, baterie 91% a dojezd ukazovalo kolem 400km. Nicmene rano bylo 5 stupnu, nechal jsem si auto predem vytopit, topil jsem si pod prdeli, masiroval si zada a predevsim a zaroven bohuzel jsem cele Nemecko (kde to bylo povoleno) jel 170-180kmh. Zhruba 30km pred Rozvadovem jsem zjistil, ze mi ten dojezd nejak matematicky nevychazi a zpomalil jsem teda na 130 s tim, ze na rozvadove nabiju na e.on UFC a dojedu do Kolina. Po 230km jsem dorazil na Rozvadov s dojezdem 50km, na nabijecce stal nenabijejici Svycar a nabijejici Nemec. Ve fronte 2 auta, pan s Rolexkama a EQE jedouci do Parize nasranej do bela, po arealu pumpy hledal nenabijejiciho Svycara, ktery zabiral misto. Nemel jsem cas tam cekat, tak jsem se rozhodl popojet o 35km dal ku Praze na PRE Point na OMV u Kladrub u Stribra. Dorazil jsem tam s dojezdem 20km a 5% baterie a s totalne zpocenou prdeli jsem se modlil, at je UFC funkcni. Vse dobre dopadlo, behem cockove polivky jsem tam naladoval 300km, ale uprimne nikdy vic tohle nechci zazit.
  14. Ahoj, manzelka ma od jara Citroen C5X a potrebuju ji objednat pneu na zimu. Jeji najezd je rekneme maximalne 7-8000km, v budoucnu pravdepodobne vzroste na maximalne dvojnasobek. Premyslim spravne, pokud pujdu do celorocnich? Jeji rozmer je 205/55 R19. Doporucite neco konkretniho nebo cokoliv od renomovanych znacek? Dik!
×
×
  • Vytvořit...