Přejít na obsah

Qwuiddo

Členové_50
  • Příspěvky

    1 136
  • Registrace

  • Přítomen

8 sledujících

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.tomasmarek.com

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Kolín + Praha

Návštěvy profilu

11 948 zobrazení profilu

Qwuiddo's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

25

Popularita

  1. Ja jsem jel v rijnu (jako spolujezdec) s fungl novym Superbem L&K 2.0 TDi 4x4 142kw do Mnichova a musim rict, ze to je pekne a pohodlne auto, ale proste jsem zmlsanej z ID7. To ticho, ta akcelerace a vlastne i to pohodli v tom Superbu neni. Firma by urcite usetrila, s rocnim najezdem 40kkm stoji 15k bez dane. Kdybych mel uvazovat cestou spalovaku, libi se mi Tuareg, ktery bude koncit a da se ted slusne sehnat nebo treba Mazda CX80. Oboje s trilitrovym dieselem.
  2. A6/Q6 eTron bych bral, ale operak bude za nesmysl kvuli zustatkove hodnote. Nema smysl ani nechavat nacenit. Kolega ma A7 a operak je nizsi nez moje ID7, ikdyz audi bylo o dost drazsi auto.
  3. Ahoj, ID7 ma vepredu i vzadu jiny rozmer pneumatik, zkontroluj si, ze to mas dobre prezute :). Vlastni zkusenost :). Jinak mam za 14 mesicu najeto temer 45 tisic a jeste jsem z toho 6-8 tydnu jezdil se spalovakem. Ted jsem napr. nedele - utery otacel Berlin s VW Arteon - je to pro me proste pohodlnejsi na takto dlouho trasu. V nedeli jsem byl fakt rad, pocasi silene, nechtelo by se mi vylezat dobijet :D. Do konce tohoto roku se musim rozhodnout, zda s ID7 pokracovat dal nebo ji pristi rok po dvou letech vratim a objednam neco jineho. Projizdel jsem zbezne nabidku BEV a nejak bohuzel nevim, co bych si pripadne mel objednat. Co mi na ID7 vadi je celkem pomale rychlonabijeni a relativne neefektivni nabijeci krivka. Ocenil bych i vetsi baterku, ale to neni must have. Jinak jsem spokojeny. Jediny limit je financni a to je OL okolo 20k/mes s najezdem 35-40kkm/rok.
  4. Vyměním zde na jaře pořízenou limitku IWC z roku 2011, jsou po servisu a v záruce. In-house automatický strojek IWC kalibr 80110 Kompletní balení, originální krabička IWC, papíry a dokumentace Mají sice oficiálně 46mm, ale na zápěstí vypadají díky integrovanému pouzdru s řemenem menší - řekl bych srovnatelně jako Sea Dweller 43mm. Mám zájem o Panerai, Omega, Rolex, Breitling, Tudor, IWC apod. Zkusil bych i bicolor.
  5. Tady jeste pondelni cesta z Blavy zpatky do Kolina v hustejsim provozu. Jinak DriveX v Blave je velmi pohodova stanice, souhlasim. Zkouseli jste nekdo merit ztraty mezi nabijeckou a autem? Ja ted porovnaval elektromer s logem z auta a je to celkem mazec.
  6. Ja to resil na jare a nez jsem se rozhoupal, tak bylo leto. Ale chci realizovat ted po lete. Nakonec jsem vybiral od 2 dodavatelu. Alaris - ceska vyroba, majitel mistni clen, cenove drazsi varianta a nedodaji na klic (musis si udelat stavebni pripravu - betonovy patky) AdiWood - vyroba z Polska, vypada kvalitne (potvrzeno i s majitelem Alarisu), dodaji na klic vc. vykopu a betonovani patek a presto jsou o 15% levnejsi Jinak rozmer 6x4.5m a bavime se okolo 300 tycek vc. jedne screenove rolety.
  7. Dnesni vecerni prejezd Kolin -> Bratislava. VW ID7. Vyjizdel jsem s 99% a zastavoval jsem v Ladne na curpauzu, behem ktere mi tam Ionity nandalo 36% -> 49% baterie. Jinak jsem nabijet nepotreboval, dojel bych i s rezervou bez Ionity. Ted nabijim AC 11kW v ramci ubytovani.
  8. Kolin <-> Plzen 350km taky bez nabijeni a vracim se s dvoucifernym SOC. V lete, rekl bych ve 100% jizd. Nicmene v zime zalezi na teplote, snezeni apod. Rekl bych, ze v 80% pripadu to bez nabijeni spis ID7 neda.
  9. Ja kolegu chapu. Ja mam podobny najezd jako on, pouze na jinem profilu trasy. Tedy najedu take 3-4k mesicne, ale vetsina cest je bez nutnosti nabijeni. Kazdopadne, kdybych nemel doma moznost nabit (a pravdepodobne, kdybych nemel na strese 10kwp), tak bych si BEV spise neporidil. Nastesti jsem mel moznost vyberu a nikdo mi to nenutil. @Pozorovateljinak dobijet na rychlonabijecce do 100% je casove i financne drahy nesmysl. Uz pri 70% nabiji ID7 vyznamne pod 100kW, za me je daleko lepsi si zastavit 2x a dobit na 70-80%.
  10. Kvuli uspore ne, myslim, ze dlouhodobe neni velky rozdil mrzi D a B. Ale empiricky to zmerene nemam. Prijde mi to pohodlnejsi a i plynulejsi tim, ze nemusim temer brzdit.
  11. Ja jezdim pouze na B. Je to temer jako one-pedal drive, pouze to nezastavi uplne. Za me jedna z vyhod BEV, doporucuji tomu dat sanci.
  12. Zatim me leasingovka nekontaktovala. Jinak teda po cca 6-8 tydnech tydnech se spalovakem (Superb a A7), kdy jsem cekal na opravu po nehode a nasledne na rekalkulaci prejeteho leasingu, jezdim uz zase treti tyden v ID7. Mam po 10 mesicich najeto pres 32kkm a musim rict, ze v lete je radost s tim jezdit. Dobiju vetsinou doma ze solaru a spotreba je o 35-45% nizsi nez v zime. I to slovensko otacim bez nabijeci zastavky a staci nabit na miste, coz v zime neslo.
×
×
  • Vytvořit...