Přejít na obsah

sery.vlk

Členové_50
  • Příspěvky

    1 841
  • Registrace

  • Přítomen

3 sledující

O uživateli sery.vlk

  • Datum narození 1.6.1958

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Praha - Jablonec

Návštěvy profilu

13 579 zobrazení profilu

sery.vlk's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

23

Popularita

  1. Děkuju za veskrze příjemný a povedený obchod .-) (Tikzot coby prodávající.)
  2. Pokud nejsi přímý vlastník & broker je zahraniční, tak to může být zbytečný daňový guláš.
  3. Ahoj, já sem mezi vás lyžaře jenom přišel pozdravit Snowa, jsem moc rád, že sem ještě přijdeš.-) a hlavně ať drží zdraví!
  4. V mém okolí čistý benzín BA95 není, ale mají "E6":
  5. O obyčejném N95 Verva je pouze v síti Benziny/Orlenu
  6. Bez biosajrajtu je taky benzín ve státních hmotných rezervách. V rámci obměny zásob se pak prodává v síti EuroOilu; v jejich appce se prý dá u konkrétní pumpy zkontrolovat, jestli mají na čepu ten čistý.
  7. Ahoj, @Axel, kopíruju z opisu Červy 100 z webovek Orlenu: neobsahuje standardně přidávaný biolíh, ale je založena pouze na bázi ETBE (ethyl terc-butylether) ETBE na rozdíl od biolihu neváže vzdušnou vlhkost, čímž se prodlužuje doba skladovatelnosti paliva (ideální např. pro zazimování vozidla)
  8. Hele, to vůbec není k smíchu
  9. Když jsme u té Raiffky, nesledujete někdo vývoj RB vs. USA Treasury? Američanovi se zjevně nelíbí, jak RB rozvíjí své operace v Rusku. @PatrikKdyby se naplnil nejhorší scénář, jednak by asi nefungovaly RB karty v dolarové oblasti, možná celá VISA? https://www.reuters.com/business/us-warned-raiffeisen-access-dollar-system-could-be-curbed-over-russia-source-2024-05-15/ Což by možná byl ten menší problém, taky by mohla skončit jako Sberbank .-(
  10. Jasně, proto je třeba navýšit koncesionářské poplatky.
  11. Kuncáku, netajíš před náma nějaký nový hodinky?
  12. CDG mívali tragický handling. Hlavně pokud člověk přestupoval z terminálu 2D z ČSA, tak bagáž ráda letěla následujícím spojem, dtto při návratu... Teď se mi to u AF/AF spojů zdá lepší, i z Prahy letí bagáž v kontejnerech, snad díky tomu. Přestup je v CDG horší při návratu, bývají fronty na pasovou kontrolu a na security. Plus klasické riziko, že někdo bude stávkovat (dnes francouzské ŘLP); jenže v tomhle už Němec Francouze dohnal, možná i předehnal. V AMS je security jen namátkou, ale zase je loterie, jestli budou pouštět EU pasy přes automatické brány na biometrické pasy nebo si člověk vystojí frontu na pár otázek od úředníka, stál jsem při návratu snad i hodinu, když obě dvě okýnka řešila nějaké asi imigranty.
×
×
  • Vytvořit...