Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

BFG:

Bohužel to je výsledek internetových obchodů. Nikdo nechce žádné zboží skladem, ale v případě zájmu zákazníka ho chce dodat hned. Výrobci omezují výrobu na sklad a snaží se černého petra hodit na dovozce, ti také nechtějí mít sklad potenciálně neprodejného zboží a tak se snaží vnutit zboží prodejcům. No a pak jsou tady internetové obchody, které také nechtějí mít nic skladem.

Takže výsledek je, že zákazník má dojem, že zboží je dost (obchody jsou přece plné, na Internetu se prodejci předhánějí ve slevách), ale jak chce něco trochu speciálního, mimo tzv. mainstream, musí si prostě čekat.

Měli jsme takhle zákazníka, který fakt rok čekal na hodinky (měl složenou zálohu 50 000 Kč u svého "maloprodejce"). Asi byl pak hodně šťastný, když hodinky dorazily :thumbsup_anim:

Ale takhle je to u všeho. Když budete chtít Ferrari, taky nemůžete napochodovat do obchodu a říct, že chcete támhleto červený :-)

  • Odpovědi 65
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno
  Kamil napsal:
A taky kromě "takoví"

 

EDIT:

 

By mě zajímalo, kdo učil l3stat češtinu. :lol2:

 

EDIT2:

A tebe taky, mechano.:) Mezere se píše jen po čárce a nikoliv před ní.

To bude tím, (všimni si) že se na starý kolena učím psát na tom stroji. Není nad to, když někdo poradí. Vážně. :helpsmilie:

  • po 4 týdnech...
  • po měsících...
Odesláno
  Conrad napsal:
Naprosto neskutečný telefon jsem měl s Hibernia servisem...

 

Tak teda taky přidám zkušenost: před dvěma nebo třemi lety mi u mých starých longínů automatů trochu začal rachtat rotor. Potvrzuju, že po telefonu nešlo nic kloudně domluvit. Risknul jsem, přinesl osobně.

 

Pak už bylo všecko naprosto profesionální. Hodinky opravili na počkání a grátis, jako bonus zregulovali. Po záruční kartičce se myslím ani neptali, záruka už stejně byla prošlá...

Co víc si přát? - Ještě se mi dostalo rady, že je opravdu dobré s hodinkami chodit na pravidelný servis - a protože mne tak dobře naladili, na velký servis by bývaly šly do Hibernie. (Ale nepůjdou, bohužel jsem o ně po jedné pijatice přišel :-( )

Odesláno
  sery.vlk napsal:
Tak teda taky přidám zkušenost: před dvěma nebo třemi lety mi u mých starých longínů automatů trochu začal rachtat rotor. Potvrzuju, že po telefonu nešlo nic kloudně domluvit. Risknul jsem, přinesl osobně.

 

Pak už bylo všecko naprosto profesionální. Hodinky opravili na počkání a grátis, jako bonus zregulovali. Po záruční kartičce se myslím ani neptali, záruka už stejně byla prošlá...

Co víc si přát? - Ještě se mi dostalo rady, že je opravdu dobré s hodinkami chodit na pravidelný servis - a protože mne tak dobře naladili, na velký servis by bývaly šly do Hibernie. (Ale nepůjdou, bohužel jsem o ně po jedné pijatice přišel :-( )

 

Zdravím,

mohl bych vědět, o jaké Longines šlo?

Díky

  • Po roku...
Odesláno (upraveno)
  V 26. 5. 2010 v 12:07, 'kubson' napsal:

A sakra... Kdopak teď bude do ČR dovážet produkci Swatch Group? :)

Kubsone, nechceš se chopit šance? ;) Aspoň pár značek...

Jinak by mě docela zajímaly důvody tohoto krachu - copak na tom dovozu opravdu nevydělávali?

Upraveno uživatelem sauce
Odesláno (upraveno)
  V 26. 5. 2010 v 12:13, 'sauce' napsal:

A sakra... Kdopak teď bude do ČR dovážet produkci Swatch Group? :)

Kubsone, nechceš se chopit šance? ;)

 

ti nějak zrovna nemám chuť vyrobit si taky 80 mičudový závazek :D

jinak nemám obavy, že by se třeba o Longines nikdo nepostaral...

edit. jinak bacha jestli tam máte hodinky v opravě, aby jste je ještě někdy viděli..

Upraveno uživatelem kubson
Odesláno
  V 26. 5. 2010 v 12:15, 'kubson' napsal:

ti nějak zrovna nemám chuť vyrobit si taky 80 mičudový závazek :D

jinak nemám obavy, že by se třeba o Longines nikdo nepostaral...

edit. jinak bacha jestli tam máte hodinky v opravě, aby jste je ještě někdy viděli..

 

Takže v principu mám být rád, že se mi Hamiltony vrátily sice poškrábané, ale vrátily.... Trošku to i vysvětluje ten opakovaně protahovaný absolutní výprodej v Details.

Odesláno
  V 27. 5. 2010 v 17:29, 'YPO' napsal:

v příloze si můžete v zásadě vše přečíst

 

 

Velice zajímavé čtení... K čemu všemu ty se, YPO, nedostaneš ;)

Odesláno (upraveno)

Kolega byl v pátek v Koscomu, chtěl si objednat Tissoty, které mají na svých www. stránkách. A tam mu řekli, že dokud nezačne fungovat nový dovozce Tissot pro ČR, že nelze objednat nic.

Upraveno uživatelem NIGHTinGALE

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...