Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Nikdy jsem nezazil nekoho kdo me podjel a vybrzdil. Vetsina vybrzdovacu jsou ty brzdy v levym pruhu na ktery blikam a troubim protoze je pravej pruh volnej. Kdyz je obsazenej tak ne, jen pro poradek. Chapu ze to gentlemani nepriznate ale ten kdo zacne spomalovat pri predjizdeni tak je vocas a verim ze i vybrzduje. A kdo lze i krade :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V jednom z milionu pripadu se za vami bude ritit auto s krvacejicim clovekem vzadu. Vezmete si na svedomi, ze neuhnete?

 

Ja ty rychliky poustim, protoze:

- to muze byt ten pripad vyse

- je to jejich vec, jak jedou a proc, ja je stejne nenapravim a jejich chovani nijak nezmenim

- me zezadu ohrozuji vic nez zepredu

- Policie spis chyti je ve 180 nez pak me ve 140

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, asi jsem teda srab, protoze pokud se za mnou riti neco rychlejsiho a treba si i blikne, tak ja mu proste uhnu pri nejblizsi mozny prilezitosti, protoze presne takovyho cloveka za sebou chci mit co nejkratsi dobu a od sveho auta ho chci mit co nejdal. Vy si delejte co chcete a timhle prispevkem ja v tehle diskuzi koncim ;-)

To si asi rozumíme- tady nikdo nic jinýho nepsal, ne? Pokud je kam rozumně uhnout a nemusím se vmačkávat mezi kamiony, je to jasný.

 

Edit : nemůžu se zbavit pocitu že po dálnici jezdí spousta nemocných jedinců, co to valí dvoustovkou aniž by jim rodily ženy a umírali rodinní příslušníci.

Upraveno uživatelem straspol
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čím mám silnější auto - tím jezdím umírněněji. Nyní s 240 kobylkama v šestiválci jsem prakticky v rámci předpisů.

Potvrzuju (největší hovado jsem byl s Felicií 1.6 cca před 18 lety :D :D , naliskal bych si  :frusty: , ale když ona ve srovnání s 1,3 jela mnohem líp, než těch papírových 10kW nebo kolik navíc..)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Čím mám silnější auto - tím jezdím umírněněji. Nyní s 240 kobylkama v šestiválci jsem prakticky v rámci předpisů.

a ako to bude, ked budes mat skutocne silne auto?

:lol2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník dlubix

Pokud predpokladas, ze mezi kamiony vubec neni zadne misto, pak souhlasim. Pokud tam misto je, pak znovu tvrdim, ze na 5 vterin uhnout nikomu nic neudela.

 

Záleží na situaci. Pokud je mezi kamionama místo na jedno auto, tak se tam cpát nebudu, když 100m, tak klidně uhnu, to je jasný :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník dlubix

V jednom z milionu pripadu se za vami bude ritit auto s krvacejicim clovekem vzadu. Vezmete si na svedomi, ze neuhnete?

 

Ja ty rychliky poustim, protoze:

- to muze byt ten pripad vyse

- je to jejich vec, jak jedou a proc, ja je stejne nenapravim a jejich chovani nijak nezmenim

- me zezadu ohrozuji vic nez zepredu

- Policie spis chyti je ve 180 nez pak me ve 140

 

Pokud bych tím manévrem měl ohrozit sebe nebo své spolujezce, tak neuhnu. Když to provoz umožňuje, uhnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Patrim urcite k tem, kteri jezdi na dalnici rychleji, ale ohleduplne zaroven. Blikam blinkrem na auto, ktere jede v levem a pritom ma prostor se uhnout, neblikam kdyz predjizdi, nebo brzy predjizdet bude, casto vcas vypnu tempomat a zaradim se do praveho za auto, aby mohlo predjet kamion a nemuselo brzdit. Dalkou bliknu vyjimecne. Stejne tak nevybrzduju (to me prijde jako uplna kokotina). Presto se setkavam casto s tim, ze lidi proste do tech zrcatek nekoukaji, coz proste nechapu. Nemam nic proti tomu, aby jeli v levym, i kdyz je pravy volny, jen proto, ze drnca, ale proc nesleduji provoz za sebou mi proste neni jasne. Nerozumim jednoduche veci, a to nedodrzovani ohleduplnosti na silnici, proc nekoho napadne v levem zpomalovat a umyslne tim nasirat ridice auta za sebou, kdyz ma vpravo volnou a muze se mu bezpecne uhnout, pro klid vsech ucastniku provozu. To asi nikdy nepochopim. Dalsi vec je jizda na triproude dalnici. Sam bych mel dost prostoru jet 150-160 v uplne pravem, ale drtiva vetsina se presto drzi 130 v prostrednim a prispivaji tak zbytecne hustote provozu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nestačím se divit, jak se tady stále obhajujou řidiči, co porušujou předpisy, tím, že jim třeba zrovna umírá příbuzný, vezou krvácejícího člověka apod. Ani jeden z těch případů jim nedává právo ohrožovat ostatní účastníky provozu... Nejsou sanitka, nejsou policie a musí s tím prostě počítat, je to jejich boj. To je asi jako obhajovat zloděje aut.. protože co když je to jenom člověk v zoufalé situaci, který potřebuje neprodleně odvézt umírající manželku do nemocnice a ukrást vaše auto je v tu chvíli jediné schůdné řešení? "Je to jeden případ z milionu, vezmete si na svědomí, že mu v tom zabráníte?" V obou případech se jedná o porušování zákona a vy nejste policie ani soudce, abyste se museli zajímat o motiv těch lidí.

 

EDIT: nemám nic proti lidem, co po dálnici valej 160. musej ale pochopit, že to není věc, na kterou maj automaticky nárok...

Upraveno uživatelem toldi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Bude mít vladního řidiče a bude spěchat do senátu :lol2:

ahaaaa.... tak to nam tu uz Paroubek a Topolanek par krat predviedli....

 

ale vazne - ked jazdis zo silnejsim autom, tak su to uplne ine parametre a cisla, to sa neda jazdit na limite ( 130?) - to je asi este viac nebezpecne!

samozrejme rozbite useky D1 nemozeme brat za normalnu dialnicnu premavku, ale inak jazdim pomerne svizne, aj ked teraz mam uz slabsie auta ( diesel 6V 275k alebo diesel gazik cca cez 300 k )

ale v predoslom prispevku som uz pisal, ze to tu my nevyriesime - vzdy ide o inu situaciu a okolnosti. 

na rychlu jazdu sa tiez treba naucit a ziskat urcite navyky a prehlad, clovek, co raz za cas skusa rychlost svojho alebo pozicaneho ( !!! ) auta je viac nebezpecny ako vyjazdeny jazdec ( rozumej tu magor) Nemyslim, ze kazdy sa ide zabit - su ludia, ktory jazdia pre radost a dobre!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lidi vetsinou argumentuji u toho uplne praveho pruhu na triproude tim, ze nekde za dva kilometry jede kamion a ze je pak nikdo nepusti do prostredniho k predjeti, a budou muset za kamionem brzdit. Opet zase jen ohleduplnost ostatnich. Ostatne je to presne ten rozdil mezi jizdou na dalnici u nas, a treba hned vedle v rakousku. Jen a pouze ohleduplnost, pak se nemusi resit, kolik kdo jede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

lidi vetsinou argumentuji u toho uplne praveho pruhu na triproude tim, ze nekde za dva kilometry jede kamion a ze je pak nikdo nepusti do prostredniho k predjeti, a budou muset za kamionem brzdit. Opet zase jen ohleduplnost ostatnich. Ostatne je to presne ten rozdil mezi jizdou na dalnici u nas, a treba hned vedle v rakousku. Jen a pouze ohleduplnost, pak se nemusi resit, kolik kdo jede.

no ale tym padom tie 3 prudy sa zredukuju na dva!!!

vychadzam od Chodova a plne dva lave prudy, max 110 a v pravom nic...

a tak stredny je spomaleny uz na 90, a vodici, co by aj chceli ist v strednom cca 110 -120 tak idu vlavo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mechac

suhlas, tie 3 prudy ma tiez nasrdia!

v pravom nikto nejazdi, asi hamba ci komplex???

Ahoj všem debatujícím, nechce se mě do toho moc zasahovat, ale , nejčastější argument, proč se nejezdí na tříproudovce v pravém ( už to je trochu zvláštní argument, ale zeptejte se lidí, co jezděj např. po D1 ), je ten, že je rozbitej od kamionu a navíc, obzvláště na městském okruhu je postaveno znění zákona trochu nešťastně s tím, že není úplně požadováno "vyklidit ihned rychlejší pruh".

Jinak, radši nevybržďuju, v levém pruhu se se svým autem ukážu cca jednou za měsíc :clap: , do zrcátek koukám, protože mě osobně ohrožujou blbové nejen přede mnou, ale i za mnou ( potenciálně ) a snažím se dožít vysokého věku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napadl mě ještě jeden příklad - pohled z druhé strany. Čas od času využívám pro osobní účely Ford Transit... Vzhledem k slabší motorizaci jsem schopen na dálnici udržovat rychlost max. 130-140kmh, jedu tedy na hranici nejvyssi povolene rychlosti... Teď se vžijte do mojí role na D1... V levém pruhu je téměř neustálý přísun aut, které jedou rychleji.. 150, 160 i víc... Takže mě nezbývá nic jiného, než neustále přejíždět doprava, řadit se mezi kamiony, zpomalit na 100kmh, čekat na vhodnou příležitost a celý manévr dokola opakovat. Chápu, že má někdo potřebu jet rychleji, proto se nechovám jako dement a snažím se nikomu nepřekážet. Nabízí se tedy otázka kdo ve skutečnosti zpomaluje koho.... Nedělám si nárok brzdit celou dálnici jenom proto, že jedu předpisově. Proč mám ale sám nabírat zpoždění kvůli těm, kteří předpisově nejedou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...