Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

 To netuším:-) Každopádně jsem jednal slušně a klidně. Hlavně fakt netuším, proč z toho dělala takový problém a kolega vedle to měl vyřešené za tři minuty.

Mně se loni stalo něco podobného, když jsem dostal volňásky na vstup do jednoho nóbl fitka - psali něco ve smyslu "přijďte si to u nás okouknout a když se vám u nás bude líbit, můžete si pořídit zvýhodněnou permanentku". Tak jsem tam napochodoval, že to teda jdu okouknout. Nejdřív mě nechali 20 minut čekat, než si mě prý přebere managerka, pak managerka (vypadala na 18 a podle jednání jí možná bylo i 20) přišla, pozdravila, usadila si mě do křesílka, vytáhla štos papírů a začala se mě bez obalu vyptávat nejen na mail, telefon, adresu a rodné číslo, ale i na to, co jím, jaké mám sportovní vybavení a kde to všechno nakupuju.

Když jsem jí s omluvou slušně odmítl, že tyhle informace jí poskytovat nehodlám, nekompromisně mi sdělila, že bez poskytnutí těchto mě na žádnou prohlídku fitka nepustí - a ještě se tvářila napůl překvapeně a napůl uraženě, když jsem se zvedl a rozloučil se  :lol:

Známí, co tam byli o den později, patrně narazili na jinou managerku, protože se tam údajně dostali bez problému a bez jakéhokoliv křížového výslechu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je pravda.

 

Na druhou stranu by mě hrozně zajímalo, kolik z těch internetových hrdinů v různých diskuzích po různými články by šlo do boje, kdyby opravdu žačalo jít do tuhého ... najednou kde nic, tu nic :) .

Hele já jsem asi blbec(z), ale nechci se dostat do situace tebou popsané.

Na to si platim politiky , aby se to nedostalo tam kam ty mysliš .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

http://www.nepovedene-bmw.cz

 

Tomu se snad neda ani verit...silena predstava :(

Nevím ale mě přijde chování prodejce standardní.

Před časem mi přestala fungovat televize, tak jsem ji odevzdal, za asi dva týdny přišla opravená.

Pokud se pokazí znovu, udělám to zase pokud to bude v záruce.

Po záruce to cvaknu sám pokud to bude mít význam ještě opravovat.

3x stejná závada = odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, to je jasné.

 

Jediné co mi tam nesedí je popis / nepopis závady ale to jsem v textu pochopil že je písemně dořešeno + nabídka odškodného.

Plus náhradní auto po dobu oprav.

 

Mě nikdo náhradní televizi nepůjčil :(

 

Jsem na straně Renocaru v tomhle.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Blby to je,ale mel si hned po prvni zavade na tu "opravu" nechat vystavit presnej popis toho,co s tim kdo delal,ne se nechat uchlacholit,ze nic nepotrebuje a jet pryc.Chyba.

 

No to pořád ale ukazuje na to stejné a to že Renocar se v celém případu chová krajně neseriózně. O podobné story říkal jeden místní člen, jen to byla pětka z rodiny a ne přímo jeho..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale jo,to je pravda,ale preci kdyz se mi nekdo hrabe v aute,nota bene v novym aute,ktery je v zaruce,budu chtit o tom zakroku nejakej papir,ne?Nechat se poplacat po rameni s tim,ze je to v oukeji a nic nepotrebujes,je cistej amaterismus.

 

Laska:protoze tam neco zfusovali a odflakli to...

Upraveno uživatelem villain83
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem byl zkusit v bance, jestli už tam nemám novou kartu, šest týdnů po tom, co mi ukradli peněženku. V bance pusto prázdno, u jediné přepážky seděla paní a tvářila se ohromně zaměstnaně. Asertivně jsem přistoupil k ní a zeptal jsem, jestli má volno. S uštvaným výrazem se podívala na mě, potom pohledem zkontrolovala celou pobočku a když zjistila, že mě nemá kam předat, zeptala se co potřebuji. Já řekl, že bych rád veděl, jestli už tam náhodou nemám novou kartu. Měl jsem. Vytiskla hromadu papírů a začali jsme úřadovat. První zádrhel nastal, když jsem ji odmítl sdělit emailovou adresu. Prý, když po bance budu chtít něco zaslat elektronicky - mám smůlu. Můžou posílat jenom na ověřené emaily. Potom jsme ještě museli ověřit občanku, neb jsem ji měl taky novou. Podepsal jsem asi tři další papíry a přišel zádrhel číslo dvě. Odmítl jsem podepsat souhlas se zpracováním osobních údajů k marketingovým účelům. Paní se na mě nejdřív podívala jako na dementa, tak jsem ji to pro jistotu zopakoval. Zareagovala tím, že to sice nemusím podepsat, ale že tím pádem mi nevydá kartu, protože "to musí předělat a to by trvalo hodinu" a nemá na to čas, protože má nasmlouvané klienty. A že bych musel přijít jindy. Řekl jsem, že mě tím vlastně nutí podepsat. Ona, že ne, ale že to prostě nemá jak udělat, že na to nemá čas. Tak jsem jí řekl, jestli mě tedy může obsloužit někdo jiný. Naštěstí se mezitím na jiné přepážce otevřelo a ona mě s nasraným výrazem předala vedle. Tam to borec během tří minut pár kliky v počítači vyřešil a já šel s novou kartou domů. Absolutně nechápu o co té paní šlo.

 

třeba bylo paní jen vedro, nebo to byla klasická ukázka toho jak nemůže trouba jet podle svých not tak je v koncích a zároveň ukázka stále všeobecně nízké kvality služeb v ČR...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:lol2:  :lol2:  jako přes kopírák (teda varianta č.1)... pubertální pseudomanažerka a procedura jak bych se chtěl účastnit vesmírného letu...

Mně se loni stalo něco podobného, když jsem dostal volňásky na vstup do jednoho nóbl fitka - psali něco ve smyslu "přijďte si to u nás okouknout a když se vám u nás bude líbit, můžete si pořídit zvýhodněnou permanentku". Tak jsem tam napochodoval, že to teda jdu okouknout. Nejdřív mě nechali 20 minut čekat, než si mě prý přebere managerka, pak managerka (vypadala na 18 a podle jednání jí možná bylo i 20) přišla, pozdravila, usadila si mě do křesílka, vytáhla štos papírů a začala se mě bez obalu vyptávat nejen na mail, telefon, adresu a rodné číslo, ale i na to, co jím, jaké mám sportovní vybavení a kde to všechno nakupuju.

Když jsem jí s omluvou slušně odmítl, že tyhle informace jí poskytovat nehodlám, nekompromisně mi sdělila, že bez poskytnutí těchto mě na žádnou prohlídku fitka nepustí - a ještě se tvářila napůl překvapeně a napůl uraženě, když jsem se zvedl a rozloučil se  :lol:

Známí, co tam byli o den později, patrně narazili na jinou managerku, protože se tam údajně dostali bez problému a bez jakéhokoliv křížového výslechu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli má auťák najeto 48 kilometrů a stačil se za tu dobu dvakrát posrat že ho museli odtahovat, tak to je tedy vážně soda. Divím se že kličkují- od téhle značky by člověk čekal vstřícnost, respekt a úctu k zákazníkovi a stoprocentní odpovědnost za výrobek i za servis. Jak je vidět, svět se mění. Chovají se jak trhovci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím ale mě přijde chování prodejce standardní.

Před časem mi přestala fungovat televize, tak jsem ji odevzdal, za asi dva týdny přišla opravená.

Pokud se pokazí znovu, udělám to zase pokud to bude v záruce.

Po záruce to cvaknu sám pokud to bude mít význam ještě opravovat.

3x stejná závada = odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, to je jasné.

 

Jediné co mi tam nesedí je popis / nepopis závady ale to jsem v textu pochopil že je písemně dořešeno + nabídka odškodného.

Plus náhradní auto po dobu oprav.

 

Mě nikdo náhradní televizi nepůjčil :(

 

Jsem na straně Renocaru v tomhle.

 

Přirovnávat pořízení nové tv k pořízení nového rodinného vozu Bmw mě připadne dost tedy mimo... :lol2: Chlapík má tedy sakra peška a to chování jak Renocaru tak BMW je velmi zarážející. My jsme měli podobný problém s novým MB Vito v FA René HK, ten kleknul poprvé po osmi tisících, ale tam tedy kluci jinak kmitaly a s jejich přístupem jsme byli spokojeni. Už se zvažovala i výměna vozu za nový, ale jak na potvoru začlo auto makat jak hodinky, tedy jenom do konce záruky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Jestli má auťák najeto 48 kilometrů a stačil se za tu dobu dvakrát posrat že ho museli odtahovat, tak to je tedy vážně soda. Divím se že kličkují- od téhle značky by člověk čekal vstřícnost, respekt a úctu k zákazníkovi a stoprocentní odpovědnost za výrobek i za servis. Jak je vidět, svět se mění. Chovají se jak trhovci.

je to smutne, zial.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...