Přejít na obsah

Malé dámské hodinky tipy + identifikace


Doporučené příspěvky

Zdravím všechny,
chtěla bych vás poprosit o radu, nápady a pomoc s výběrem dámských hodinek.

Jsem úplný začátečník a doufala jsem, že zde snad najdu nějaké staré katalogy např. starých PRIMek a najdu něco, co mi padne do oka.
Jako chlap bych si tu rozhodně vybrala a né jedny, ale to není to, co nyní hledám. Snad tu nejsem úplně špatně a jako lajk tu někoho dotazem nepohorším.

Hledám primárně malé elegantní sofistikované hodinky. K šatům i do kanceláře (IT). Mám poměrně malé předloktí (nebo je to jen můj dojem) a spousta hodinek na mé ruce vypadá naprosto obří. To stejné se bohužel týká i řemínků, které prostě na mé ruce působí mohutně a mužsky. I ty musí být co nejjemnější tzn. síťovina nebo natahovací.

Ocením i nápady na hodinky nové, ale mám i cit ke starým vintage/retro věcem. Mimo jiné mi více sluší spíše zašlé zlaté nebo stříbrné šperky, takže s hodinkami to bude nejspíše stejné a ráda prohrabu i nějaké burzy, abych našla co hledám.

Moje máma dostala od svého otce (před rokem 1995) velmi pěkné hodinky, bohužel nenašla jsem o co se mohlo jednat. Foto podobných v příloze. Pamatuji jen, že měli nějaké tlačítko a při zmáčknutí zeleně svítili. Vypadali elegantně a přesto měli i praktickou funkci. Ráda bych věděla o co se mohlo jednat.

Ráda třeba uvidím i jiné praktické dámské hodinky s jinou speciální "vyfikundací". Příkladem budiž třeba můj starý mini 6cm Victorinox na klíče, do kterého dokázali nacpat kromě různých otvíráků a šroubováků i svítidlo, pinzetu a propisku. Ráda se podívám i na jiné speciální dámské modely než elegantní.

Nechci tu dávat nějaké konkrétní příklady, abych někoho zbytečně neovlivnila. Jsem otevřena naprosto všemu, bohužel zatím jsem nenarazila na něco, co bych si řekla: "To je přesně ono. Moje hodinky." Pošlete mi prosím jakékoli nápady a modely, které vás během čtení třeba napadly.

Mnohokrát děkuji za nápady, tipy i rady.
Pěkný den všem.