Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Ahoj skupino milovniku Omega. Rad bych vas pozadal o nazor. Po nekolik zkusenostech s ruznymi POcky jsem nakonec musel zakotvit u nejlepsich PO 1 generace s kalibrem 2500. Hodinky jsem ve skvele stavu sehnal na Ch24 od soukromeho prodejce. Skvela komunikace pred, behem, i po prodeji. Proste ukazkova. Hodinky jsou full set, box, karty, proste vse naprosto sedi.

Hodinky prisly okamzite, stav odpovida popisu a jsou skvele. Zkontroloval jsem lupou SN a vse sedi s papirama. Zajimave pro me je, ze karty jsou vyplnene z Japonska a rok prodeje je 2019. Je to mozne u tohoto modelu, ktery se tusim prestal vyrabet 2010/2011? Ze by se tak dlouho doprodavaly? Mate s tim nejakou zkusenost?

U hodinek je protokol o tlakovce z Ledna 2025, kterou si (dle slov majitele) nechal udelat. Mam tomu (podle informaci prodejce) plne duverovat a nemusim se niceho bat.

 

Mam i pres toto vsechno zajit k Dusakovi a nechat zkontrolovat stav, pravost a nechat udelat tlakovku? Ciste jenom pro jistotu? Nebo vlastni kontrola SN a spolehlivost portalu chrono24 je dostatecnym duvodem jistoty?

 

Diky za nazory a zkusenosti

Honza

260af7ab4a8871e95bf152b6c4f409ba.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odesláno (upraveno)

Tak možná sis tyhle otázky měl klást před tou super parádní bezproblémovou koupi 🙂

Nicmene jedinou jistotu budeš samozřejmě mít, když je nejakej autorizak otevře a zkontroluje. 

Upraveno uživatelem Frantik
  • Like 1
Odesláno (upraveno)

Pro mě osobně chrono24 automatickou jistotou rozhodně není. Zakoupené SD se při kontrole u AD ukázaly jako skládačka, pravda originálních dílů (tah a sklíčko ze subů, navíc pan hodinář konstatoval, že se ve strojku hrabal nějaký dobytek), ale skládačka. A to byl pětihvězdičkový prodejce s historií, na tamním portálu, sahající až do roku 2011. Takže si určitě k AD zajdi a budeš mít klid. 

Upraveno uživatelem Monkey
  • Like 1
Odesláno

Uz jsem videl hodinky od Omegy,ktere se uz dávno nevyráběly a na Asijském trhu bylo na kartě datum několik let po ukončení výroby. A hodinky byly originál,ale urcite to datum nemohlo sedět s datumem výroby.  Asi si to tam delaji jak je napadne.  Kontrolou nic nezkazíš a nechal bych zkontrolovat i chod.  

  • Like 1
Odesláno

Ok. Dam je tam. Děláte to vždy i s nakupama zde na fóru od členů? Já u RLX (když je cena nad 200) ano, ale u Omega jsem to zatím nedělal. Ale asi je na čase to udělat vždy. Díky


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odesláno

Asi vse dulezite bylo receno, dej jeste fotky karet a baleni...u nakupu na chrono24 by melo byt dostacujici, ze je inzerat pod Ochranou kupujiciho, po obdrzeni zbozi mate 14 dni na overeni pravosti u AD, nez se vase platba automaticky uvolni prodejci...

  • Like 1
Odesláno

Mám za to, že by mala pre overenie stačiť registrácia hodiniek na stránkach Omega. Predpokladám že výrobné čísla si niekto len tak nevycucá z prstu. Ale môžem sa mýliť. A to, kedy hodinky boli vyrobené je tiež irelevantné, keďže medzinárodná 5 ročná záruka beží od dátumu uvedeného na záručnej karte..

Odesláno

To by mě zajimalo,jak je to se zárukou,kdyz je na kartě rok stare číslo prodeje a hodinky uz se deset lez nevyrábí.  Chtel bych videt servis v CR jak dela opravu zdarma.  

Odesláno

Tak s kartama se bežně obchoduje.. Jak na fórech, tak i na chrono24. Není problém koupit oražené karty s nevyplněným datem prodeje. Za mě je vždy rozhodující stav hodinek, ne boxu a karet, pokud nejde vyloženě o sbírkovou záležitost apod., kde se to výrazně podepisuje na finální ceně. 

Odesláno (upraveno)

hele tenhle strojek potřebuje pravidelný servis, pořídil sis co-axial, jestli má běhat v pořádku, tak pětiletý servis je doporučený a jedná se o kompletní servis strojku s výměnou maziva a samozřejmě přetěsnění. Je jedno jestli ležely někde v šuplíku. Je to samozřejmě na tobě, bude to cca za patnáct a min 3 měsíce bez hodinek, a jestli to neuděláš hned teď, tak tě to stejně v blízké budoucnosti asi čeká ... jen teď bys měl klid. To v krátkosti k "výhodným" koupím.

Nemusíš k AD, udělá ti ho dle zdejších dobrých referencí i např. Onyx v Jihlavě.

Upraveno uživatelem Lukyn77
  • Like 1
Odesláno
před 14 minutami, Lukyn77 napsal:

Nemusíš k AD, udělá ti ho dle zdejších dobrých referencí i např. Onyx v Jihlavě.

Jinak řečeno Autorizovaný servis Omega Onyx v Jihlavě😉

  • Dát hlas 3
Odesláno
před 20 hodinami, Pivas napsal:

To by mě zajimalo,jak je to se zárukou,kdyz je na kartě rok stare číslo prodeje a hodinky uz se deset lez nevyrábí.  Chtel bych videt servis v CR jak dela opravu zdarma.  

To by zaujímalo aj mňa😉ale pokiaľ by boli hodinky originál a výrobné čísla by sedeli s kartami, asi by servisu nič iné nezostávalo🤔

Odesláno (upraveno)
před 23 hodinami, Campino napsal:

Mám za to, že by mala pre overenie stačiť registrácia hodiniek na stránkach Omega. Predpokladám že výrobné čísla si niekto len tak nevycucá z prstu. Ale môžem sa mýliť. A to, kedy hodinky boli vyrobené je tiež irelevantné, keďže medzinárodná 5 ročná záruka beží od dátumu uvedeného na záručnej karte..

 

před 22 hodinami, Pivas napsal:

To by mě zajimalo,jak je to se zárukou,kdyz je na kartě rok stare číslo prodeje a hodinky uz se deset lez nevyrábí.  Chtel bych videt servis v CR jak dela opravu zdarma.  

Pokud je karta orazena s vyplnenym datem prodeje, tak to je urcujici pro zacatek garance. I kdyby teda lezely 5 let pod pultem, neni to smeroplatny.
Pokud sly hodinky pres grey market a njsou orazeny, tak bohuzel...

před 22 hodinami, Axel napsal:

Tak s kartama se bežně obchoduje.. Jak na fórech, tak i na chrono24. Není problém koupit oražené karty s nevyplněným datem prodeje. Za mě je vždy rozhodující stav hodinek, ne boxu a karet, pokud nejde vyloženě o sbírkovou záležitost apod., kde se to výrazně podepisuje na finální ceně. 

Tohle je sice pravda, ale vzhledem k tematu naprosto irelevantni info. Pokud ma hodinky a karty se stejnym SN, pak je vyssi sance, ze to nebude fake. I kdyz i takove existuji, maji know range. Proto jsem chtel fotky baleni a karet.

Zavrem, asap naklapej do Onyxu, nech to otevrit, pokud bude sn strojku sedet s pozdrem/karatama a obecne Ruda posvedi, ze je to ok, rovnou to ta nech na servis, minimalne je nech projet na vibrografu.
Pokud neco spatne, hnedka zahajit akci na chrorno24 k vraceni zbozi.

Upraveno uživatelem Seamaster
  • Like 1
  • Dát hlas 1
Odesláno

Ano, díky za názory, toto bude můj (tradiční) postup. Kdo mě zná, ví, že jsem na servis pes. S radostí čtu, že jste na tom tady v tom vlákně většina stejně. Bohužel, mé zkušenosti s prodejci zde na foru tento přístup neodráží a většinou můj tlak na servis (při nákupu) je brát vesměs negativně. Běžně slýchávám: "Servis není potřeba. Hodinky šlapou perfektně, servis dělám, až když je třeba." Nevím, jestli by někdo s tímto přístupem koupil například auto, ale já ne:-) Pro mě "až když je potřeba" = "když je to mrtvý".

Nicméně k věci. Šlo mě zejména o sebrání vašich zkušeností. Já jsem opatrný a ledacos mě už rukama prošlo. V tomto případě sedí karty SN i pouzdra. Od Global Omega Customer Services mám potvrzeno, že informace na kartě (SN, PN, včetně prodejce) sedí s jejich záznamem v databázi o prodejích hodinek. Samozřejmě, i tak do toho mohl někdo vložit "časem" Miyotu (nic proti tomuto kalibru), ale pravděpodobnost je malá. Hodinky dělají stabilně +2s/den. Navštívím Bechyněho a pokud on řekne, že vzhledem k hodnotám na vibrografu je servis doporučen - bude proveden. Díky všem

Odesláno
před 2 hodinami, Kapelnik napsal:

"Servis není potřeba. Hodinky šlapou perfektně, servis dělám, až když je třeba."

Kolego, to cituješ přesně mně. A stojím si za tím, protože...

- hodinky mám od jejich narození

- vím co se s nimi dělo

- vím, jak jdou a vím, jaký je doporučený servisní interval

Nemám problém s ověřením pravosti, nicméně nemohu vždy vyhovět. K AD to mám daleko a vždycky se mi nehodí zahodit půl den výletem do Prahy.

Chrono24 je samozřejmě jiná komunita, ale když mi tady Axel, Monkey, Seamaster, Fanny nebo LovecK řeknou, že jdou hodinky dobře a že jsou pravý, tak už do servisu nepoženu 🙂 

Být pes na servis je fajn, ale dělat ho zbytečně je trochu úchylka.

 

Odesláno

Ale ten servis přece není otázka “vědění”, ale přirozené degradace materiálu a opotřebení, ne? Nemyslel jsem jeden konkrétní případ, setkávám se s těmi komentáři velice často. Netřeba si to brát osobně. Proč u auta měním každý rok (nebo 20 tis km) olej, když auto dobře znám a vím, jak s ním jezdím? Prostě mě servisák (kamarád) řekne, dělej to, protože to auto to potřebuje a prodlužuješ mu tím životnost. Rozvody taky udělám, ikdyž vím, že spolehlivě (asi) můžu ještě 20 tis najet. Já to prostě beru jako přirozenou péči, nutnou péči. Není obtizne se obklopit celou řadou hodinek a mít sbírku jako hrom, ale servisovat to, to už se pak (pochopitelně) nikomu nechce. Ale je to každého věc a já zde tím nechci rozpoutávat další diskuzi. Díky všem za přispěvky, vážim si toho a můj dotaz jste zodpovedeli. Díky


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...