Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Nemáte prosim někdo zkušenosti s uplatňováním reklamací na vyšších místech, než vedoucí pobočky pošty, za každou radu bduu vděčný...

 

Problém:

 

Koupil jsem si hodinky z ciziny a přišly nefunkční, tak sem se dohodol s prodejcem, zabalil odnesl na poštu a vyplnil celní prohlášku. Pani za přepážkou se mě zeptala, jestli prioritně nebo ekonomicky, tak sem řekl prioritně ona to tam zaškrtla a projela počítačem a já zaplatil. Po víc jak měsíci jsem zjistil, že hodinky furt nedorazily na opravu, tak sem šel na poštu s reklamací. Po víc jak týdnu mi přišlo vyjádření, že zásilka byla odeslaná ekonomicky a to trvá 3-4 měsíce. V tu chvíli sem myslel, že mě čerti poberou, tak sem šel s potvrzením o odeslání na poštu znovu a tam zjistili, že na přepážce udělala zaměstnankyně chybu a v pc to špatně zadala a že se mi omlouvaj, ale já mám smůlu a musim počkat, jestli zásilka dorazí za 3-4 měsíce a pak to případně řešit.

Já nechápu, jak si tohle můžou dovolit a pocit, že se se mnou snaží vy..bat a rozhodně to nechci nechat takhle bejt. Kdyby mi nabídli, že mi vrátí 514kč za dopravu, nebo cokoliv, tak bych o tom byl ochoten uvažovat, ale nejde mi do hlavy, proč mám já být ten, kdo odnese chybu člověka, kterýmu za jeho práci zaplatil z mého pohledu nemálo peněz (opačným směrem je to tady za 3 dny a cena srovnatelná). Navíc když si představim, že to ztratí cestou a po 4 měsících mi řeknou, že maj další 3 měsíce na řešení reklamace (ano 3 měsíce jim trvá vyřízení reklamace u zahraničních zásilek), tak ty hodinky nechci ani vidět...

 

Řešil už ste někdy někdo něco podobnýho a mělo to úspěch? Popřípadě na koho se obrá*** a telefonicky, nebo doporučým dopisem, nebo osobně?

 

Díky všem

Odesláno
Nemáte prosim někdo zkušenosti s uplatňováním reklamací na vyšších místech, než vedoucí pobočky pošty, za každou radu bduu vděčný...

 

Problém:

 

Koupil jsem si hodinky z ciziny a přišly nefunkční, tak sem se dohodol s prodejcem, zabalil odnesl na poštu a vyplnil celní prohlášku. Pani za přepážkou se mě zeptala, jestli prioritně nebo ekonomicky, tak sem řekl prioritně ona to tam zaškrtla a projela počítačem a já zaplatil. Po víc jak měsíci jsem zjistil, že hodinky furt nedorazily na opravu, tak sem šel na poštu s reklamací. Po víc jak týdnu mi přišlo vyjádření, že zásilka byla odeslaná ekonomicky a to trvá 3-4 měsíce. V tu chvíli sem myslel, že mě čerti poberou, tak sem šel s potvrzením o odeslání na poštu znovu a tam zjistili, že na přepážce udělala zaměstnankyně chybu a v pc to špatně zadala a že se mi omlouvaj, ale já mám smůlu a musim počkat, jestli zásilka dorazí za 3-4 měsíce a pak to případně řešit.

Já nechápu, jak si tohle můžou dovolit a pocit, že se se mnou snaží vy..bat a rozhodně to nechci nechat takhle bejt. Kdyby mi nabídli, že mi vrátí 514kč za dopravu, nebo cokoliv, tak bych o tom byl ochoten uvažovat, ale nejde mi do hlavy, proč mám já být ten, kdo odnese chybu člověka, kterýmu za jeho práci zaplatil z mého pohledu nemálo peněz (opačným směrem je to tady za 3 dny a cena srovnatelná). Navíc když si představim, že to ztratí cestou a po 4 měsících mi řeknou, že maj další 3 měsíce na řešení reklamace (ano 3 měsíce jim trvá vyřízení reklamace u zahraničních zásilek), tak ty hodinky nechci ani vidět...

 

Řešil už ste někdy někdo něco podobnýho a mělo to úspěch? Popřípadě na koho se obrá*** a telefonicky, nebo doporučým dopisem, nebo osobně?

 

Díky všem

česká pošta to je "moloch". Několik reklamací jsem řešil a stejně se mnou vydrbali. Mám pocit že jsi v pasti. Přeju pevné nervy

Odesláno

Co? 3-4měsíce? :withstupid: Ku..a to snad ne? Kam jsi to posílal? Za takovou pálku 4měsíce? Co na tom může tak trvat, to tam nese pošťák pěšky? Já snad sním. Jinak - já mám husí kůži jen když si vzpomenu, že musím na poštu. Je to postkomunistický moloch, děs a hrůza. Měl jsi to poslat nějakou DHL, nebo něčím podobným. Tady je každá rada drahá. Pořád se mi nechce věřit ten termín, za tu cenu...

Odesláno
Co? 3-4měsíce? :withstupid: Ku..a to snad ne? Kam jsi to posílal? Za takovou pálku 4měsíce? Co na tom může tak trvat, to tam nese pošťák pěšky? Já snad sním. Jinak - já mám husí kůži jen když si vzpomenu, že musím na poštu. Je to postkomunistický moloch, děs a hrůza. Měl jsi to poslat nějakou DHL, nebo něčím podobným. Tady je každá rada drahá. Pořád se mi nechce věřit ten termín, za tu cenu...

 

Jo mně taky ne, bylo to do HK a šel sem tam s tim, že zaplatim, tak 200-300, taky sem čuměl a ani sem nepochyboval, že by to mohlo bejt cokoliv jinýho, než prioritní odeslání. Teď sem zjistil, že cena za prioritní odeslání činí asi 640kč a EMS 1000kč... Vědět, že to bude takhle, tak bych poslechl kibiho a odnesl bych to k hodinářovi tady, nejspíš to bylo jen něco vypadlýho a oprava by vyšla určitě levněji ...

Odesláno
Jo mně taky ne, bylo to do HK a šel sem tam s tim, že zaplatim, tak 200-300, taky sem čuměl a ani sem nepochyboval, že by to mohlo bejt cokoliv jinýho, než prioritní odeslání. Teď sem zjistil, že cena za prioritní odeslání činí asi 640kč a EMS 1000kč... Vědět, že to bude takhle, tak bych poslechl kibiho a odnesl bych to k hodinářovi tady, nejspíš to bylo jen něco vypadlýho a oprava by vyšla určitě levněji ...

 

Sorry, co to je HK? (Že by Hradec Králové? :thumbsup_anim: )

Odesláno (upraveno)
Rozhodně bych se snažil uplatnit vrácení části ceny, jelikož chyba vznikla ne na tvojí straně a pošta si neoprávněně naúčtovala 514 Kč, ergo když na to máš doklad.

 

Na to mi vedoucí odpověděla, že to doeslali a že to pravděpodobně dorazí, takže jsem 514kč uplatnil a ušetřil cca 130 korun oproti prioritní zásilce a že vlastně ještě můžu být rád.

 

Ještě bych doplnil, že předevčírem sme se bavili o tom, že to naúčtujou tý pracovnici a jestli bych tedy den nepočkal, že to zkusí někde dohledat a urychlit a dneska volala a tuhle možost už vůbec nezmiňovala a už razila jen to, že mám smůlu a že jí to mrzí.

Předevčírem sem si říkal, že ty peníze po zaměstnankyni chtít nebudu, protože věřim, že při platu, kterej maj by jí to asi bolelo (vždycky si představim matku samoživitelku se 3 dětma atd...), ale když vidim jejich přístup, tak to chci řešit až do posledního dechu :D

 

HK= Hong Kong

Upraveno uživatelem abbot
Odesláno

abhot: jen takové doplnění - u malých zásilek (cca do 1 Kg) je výrazně výhodnější (levnější, rychlejší, administrativně méně náročné) poslat jako cenné psaní místo cenného balíku. Obvykle je s tím i lépe zacházeno.

Každopádně kdybys napsal na info@cpost.cz že trváš na vrácení celého poštovného (byla objednána služba, která nebyla dodržena), tak máš velkou šanci ho dostat.

Odesláno (upraveno)
abhot: jen takové doplnění - u malých zásilek (cca do 1 Kg) je výrazně výhodnější (levnější, rychlejší, administrativně méně náročné) poslat jako cenné psaní místo cenného balíku. Obvykle je s tím i lépe zacházeno.

Každopádně kdybys napsal na info@cpost.cz že trváš na vrácení celého poštovného (byla objednána služba, která nebyla dodržena), tak máš velkou šanci ho dostat.

 

Já nevim, jestli sem to popsal jasně :) (spíš asi ne...), ale na papíře sme s pani zaškrtli prioritní odeslání, ale ona do počítače zadala ekonomický a tim pádem sem za ekonomický i zaplatil (podle podacího čísla sem nepoznal o jaký způsob odeslání se jedná a cena mi nepřišla nízká), takže vedoucí tvrdí, že reklamovat službu nejde, protože sem zaplatil za ekonomickou a tu sem dostal...

Upraveno uživatelem abbot
Odesláno

Bohužel i za přepážkou jsou jen lidi. Já posílám desítky zásilek ročně a při každé si musím dát pozor, jak to pošlou. Naštěstí mám již přehled o cenách. Pro tebe v tuto chvíli nezbývá než se modlit, aby zásilka v pohodě dorazila (víc jak 6-8 týdnů by to nemělo být). Zásilku poslanou lodí nelze dohledat a urychlit - je prostě někde v kontejneru.

Odesláno (upraveno)
Bohužel i za přepážkou jsou jen lidi. Já posílám desítky zásilek ročně a při každé si musím dát pozor, jak to pošlou. Naštěstí mám již přehled o cenách. Pro tebe v tuto chvíli nezbývá než se modlit, aby zásilka v pohodě dorazila (víc jak 6-8 týdnů by to nemělo být). Zásilku poslanou lodí nelze dohledat a urychlit - je prostě někde v kontejneru.

 

Já chápu, že udělaj chybu a nezazlívám jim tu chybu, ale pokud si objednáš v restauraci hovězí biftek a oni ti donesou špagety, budeš spokojenej :) a necháš si je s jejich slovy buď rád ještě ušetříš, nebo jim řekneš ať si to odnesou a uvařej co sis objednal? Já prostě jen nechápu, proč já jako koncovej zákazník mám nést následky chyby zaměstnance ...

Upraveno uživatelem abbot
Odesláno

S ČP mám přebohaté zkušenosti :(... Doporučuju podat stížnost přímo na jejich ředitelství. Jak píšu tady (ostatně koukám, že ty seš taky smolař). K urychlení zásilky sice pravděpodobně stejně nedojde, ale šlendrián se nesmí nechat jen tak...

Odesláno
Bohužel i za přepážkou jsou jen lidi. Já posílám desítky zásilek ročně a při každé si musím dát pozor, jak to pošlou. Naštěstí mám již přehled o cenách. Pro tebe v tuto chvíli nezbývá než se modlit, aby zásilka v pohodě dorazila (víc jak 6-8 týdnů by to nemělo být). Zásilku poslanou lodí nelze dohledat a urychlit - je prostě někde v kontejneru.

Jo, díky přehledu o cenách se mi jednou podařilo ušetřit pár set. Nesl jsem na poštu "služební" zásilky a zároveň jednu soukromou (tehdy jsem ještě zasílal platby do zahraničí tak, že jsem dal EURa do obálky na cenné psaní). Paní si zapsala ty "služební" a za tu mojí (cenné psaní, cca 30 g) si řekla asi 500 Kč. Tak jsem říkal, že to není možné, že je to blbost, a ona, že jí to píše počítač. A tak jsem si všiml, že displej pro zákazníky ukazuje váhu asi 1,5 kg, tak jsem říkal, že je to přece blbost - no a zjistila, že jeden z těch balíků zapomněla na druhé váze (ta malá, kterou má na stole je propojená s tou velkou na balíky) a tak se váha obou zásilek sečetla.

Samozřejmě, že mi blbě počítala i tu služební poštu, celkem to udělalo několik stovek.¨

 

To je ten problém, že ony prostě vůbec nepřemejšlí, když "jim počítač řekne, že zásilka stojí 500 Kč", tak se nad tím vůbec nepozastaví, jestli to dává smysl!

Odesláno
Já nechápu, jak si tohle můžou dovolit a pocit, že se se mnou snaží vy..bat a rozhodně to nechci nechat takhle bejt. Kdyby mi nabídli, že mi vrátí 514kč za dopravu, nebo cokoliv, tak bych o tom byl ochoten uvažovat, ale nejde mi do hlavy, proč mám já být ten, kdo odnese chybu člověka, kterýmu za jeho práci zaplatil z mého pohledu nemálo peněz...

Jak si to můžou dovolit? Jednoduše - dobře vědí, že stejně příště zase přijdeš za nima, že chceš něco poslat...

Na úctu k zákazníkovi a vůbec obecně na vážnost a úctu k lidem se u nás moc nehraje.

Odesláno
Já nevim, jestli sem to popsal jasně :) (spíš asi ne...), ale na papíře sme s pani zaškrtli prioritní odeslání, ale ona do počítače zadala ekonomický a tim pádem sem za ekonomický i zaplatil (podle podacího čísla sem nepoznal o jaký způsob odeslání se jedná a cena mi nepřišla nízká), takže vedoucí tvrdí, že reklamovat službu nejde, protože sem zaplatil za ekonomickou a tu sem dostal...

No, zkusil bych to. Objednal sis určitou službu a nedostal jsi jí, tak bych zkusil požadovat celé poštovné zpět, je to stejné jak s těmi špagetami, co uvádí kolega.

Odesláno

abbot: ze tvé pozice klienta je zcela fuk za co jsi zaplatil, důležité je co máš na papíře. Pokud budeš psát mail na info..., tak to pošli i řediteli komunikace http://www.cpost.cz/cz/o-ceske-poste/konta...kontakty-id951/ do subjectu dej "reputační riziko" a v textu napiš něco o medializaci z tvé strany a nepiš tam hlavně nic o tom, co jsi platil. Problém je ten, že jsi nedostal co sis objednal a stojí tě to 4 měsíce života.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Tak mě dneska probudil, telefonát od další milé slečny/paní, která mi oznámila prošetření stížnosti a její zjištění. Podle ní na mezinárnodnim dispečinku všechno znova kontrolují a kdyby přišli na chybu (nesedí služba na papíře a zadaná počítačem), ozvali by se a chtěli by to po mně doplatit. Protože se tak nestalo, má důvod pochybovat o tom, jestli to bylo na balíčku správně zaškrtnuto (dostatečně viditelný). Když sem jí nabídl svojí kopii lístku, řekla, že potřebuje ten na balíčku a ten nemůže zkontrolovat, dokud nedorazí. Tak jsem se jí zeptal, co teda udělaj až balíček za 4 měsíce dorazí a ona zjistí, že pošta udělala chybu? Odpověděla mi, že se mi omluví, protože už nebude co reklamovat, protože tohle neni vypsáno v podmínkách, za který pošta ručí (jako poškození ztráta atd.) a já mam tudíž smůlu. Požádal jsem si jí aby mi to zaslala písemně a v tuhle chvíli už mi nejde vůbec o ty hodinky, ale jen o princip a kdyby mě to mělo stát všechen volnej čas, tak se na to nevykašlu ...

Odesláno
Požádal jsem si jí aby mi to zaslala písemně a v tuhle chvíli už mi nejde vůbec o ty hodinky, ale jen o princip a kdyby mě to mělo stát všechen volnej čas, tak se na to nevykašlu ...

 

Celkem by me zajimalo ceho vlastne chces dosahnout? Budes tomu venovat desitky hodin casu a pak si ten omluvnej dopis (coz je maximum, kteryho muze pri vsi snaze dosahnout) nechas zaramovat a povesis na zed?

 

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...