ferrycz Odesláno 5. října 2009 Nahlásit Odesláno 5. října 2009 když hodinky od vojáků , tak i ty co jsou součástí vojenské techniky, MIG 21 a TANK. A samozřejmě plnně funkční a relativně přesné
ferrycz Odesláno 6. října 2009 Autor Nahlásit Odesláno 6. října 2009 ferrycz napsal: když hodinky od vojáků , tak i ty co jsou součástí vojenské techniky, MIG 21 a TANK. A samozřejmě plnně funkční a relativně přesné tak upravena velikost doufám že se budou líbit. Ještě malý dotaz, dělalo se v naší technice ještě nějaké hodiny do kokpitu či na palubku pozemních vozidel? Osobně jsem nic neviděl, tedy myslím mechanického. díky
afrikab Odesláno 6. října 2009 Nahlásit Odesláno 6. října 2009 Zdar, tyhle uz zname. Nevis o nejakych jinych budicich?
Jaryn Odesláno 6. října 2009 Nahlásit Odesláno 6. října 2009 Gilius napsal: pěkné vlákno je na WUS Jiné nevíš? Tohle je známé
JakubS Odesláno 30. října 2009 Nahlásit Odesláno 30. října 2009 Tady se dá něco málo pořídit. http://www.poljot24.de/en/search.htm
1Lachtan Odesláno 17. prosince 2009 Nahlásit Odesláno 17. prosince 2009 Při svých toulkách po hangárech a letadlech jsem narazil ještě na tyto mechaniky (všechny průměr 60mm) (v případě zájmu mohu posloužit ještě i dalšími leteckými palubními hodinami, ale ty už nejsou mechanické...)
afrikab Odesláno 18. prosince 2009 Nahlásit Odesláno 18. prosince 2009 Ty Wakmanny se opravdu montovaly jen do cestovnich letadel, jak jsem se na netu dozvedel? Ty s tema cinskyma znakama jsou co zac?
1Lachtan Odesláno 19. prosince 2009 Nahlásit Odesláno 19. prosince 2009 Tyhle konkrétní Wakmanny (tři kousky) jsem viděl v Dassault Falcon-20 (letadel jsem už viděl mraky, ale tyhle hodiny až teď poprvé, takže ač rád, tak informací nemohu sloužit) Ale o těch čínských potvorách nemám žádné informace (vyjma jejich mizerné kvality - potkal jsem kousek, který suverénně dělal +1.5 hodiny/24 hodin...), zatím jsem se s nimi setkal pouze na F-7P, některých F-7PG a HAMC Y-12 (vis spodní foto - odkaz jsem nenašel) ==> všechno čínská produkce.
1Lachtan Odesláno 24. února 2010 Nahlásit Odesláno 24. února 2010 Tak mám další úlovek - tentokrát od firmy Air Precision, tyhle konkrétní jsou focené na Gazelle SA-342
Uwe.T Odesláno 25. února 2010 Nahlásit Odesláno 25. února 2010 1Lachtan napsal: Tak mám další úlovek - tentokrát od firmy Air Precision, tyhle konkrétní jsou focené na Gazelle SA-342 Docela by mne zajímalo jak se vypořádaji hodinky u vrtulníku s vibracemi, např. během vzletu. Když vidíš třebas takového robinsona, tak čekáš smrtící a drtivej náraz nejtu kterej se urval z ocasu. Nechápu že přístroje vůbec zůstanou v palubní desce, a vário nejspíš neví jestlí má ukazovat dvacet metrů nahoru, nebo dolu. Hodinky asi v mixeru dostávají dost zabrat co ?
1Lachtan Odesláno 26. února 2010 Nahlásit Odesláno 26. února 2010 Uwe.T napsal: Docela by mne zajímalo jak se vypořádaji hodinky u vrtulníku s vibracemi, např. během vzletu. Když vidíš třebas takového robinsona, tak čekáš smrtící a drtivej náraz nejtu kterej se urval z ocasu. Nechápu že přístroje vůbec zůstanou v palubní desce, a vário nejspíš neví jestlí má ukazovat dvacet metrů nahoru, nebo dolu. Hodinky asi v mixeru dostávají dost zabrat co ? Ručičky přístrojů by měly být vyvážené (případně mají tlumení vibrací), takže by měly ukazovat to, co mají ukazovat, bez ohledu na vibrace. Celá palubní deska sedí na silentblokách, které měly by to nejhorší utlumit. Robinson je kapitola sama o sobě, ale už jsem viděl horší věci Hodinky v mixéru asi opravdu dostávají hodně zabrat, protože tyto konkrétní už byly nefunkční (ale nedozvěděl jsem se jak dlouho už nefungují, mimochodem - jsou z roku 1982) Nicméně na to, aby takovéto hodiny dostali atest pro použití v letectví, tak musí výrobce prokázat jejich odolnost a spolehlivost nejenom proti vibracím a podmínky pro získání takového certifikátu jsou poměrně přísné (a armádní akceptace má většinou podmínky ještě přísnější), takže žádný šunt by to být neměl - ostatně, když se podíváš na ceny mechanických leteckých hodin (nových), tak to opravdu není nic laciného...
Uwe.T Odesláno 27. února 2010 Nahlásit Odesláno 27. února 2010 1Lachtan napsal: Ručičky přístrojů by měly být vyvážené (případně mají tlumení vibrací), takže by měly ukazovat to, co mají ukazovat, bez ohledu na vibrace. Celá palubní deska sedí na silentblokách, které měly by to nejhorší utlumit. Robinson je kapitola sama o sobě, ale už jsem viděl horší věci Hodinky v mixéru asi opravdu dostávají hodně zabrat, protože tyto konkrétní už byly nefunkční (ale nedozvěděl jsem se jak dlouho už nefungují, mimochodem - jsou z roku 1982) Nicméně na to, aby takovéto hodiny dostali atest pro použití v letectví, tak musí výrobce prokázat jejich odolnost a spolehlivost nejenom proti vibracím a podmínky pro získání takového certifikátu jsou poměrně přísné (a armádní akceptace má většinou podmínky ještě přísnější), takže žádný šunt by to být neměl - ostatně, když se podíváš na ceny mechanických leteckých hodin (nových), tak to opravdu není nic laciného... no v éru jde o to že ukazovadlo času musí přežít nějaká ta géčka když lítáš kotrmecle, mixer to je jiná kapitola----šmarjá dyk v tom si musí pan letec před nahozenim vyndat oční protézy, páč hrozí že panenka opustí oční bulvu.
Petr_P Odesláno 3. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 3. dubna 2010 Předmět: Ruské letecké palubní hodiny AČS-1, AČS-1M a AČS-1MN Komu: všichni Tento příspěvek píši hlavně pro pořádek a zajištění maximálního komfortu čtenáře, který se v tomto vlákně nasáklém leteckým benzínem a petrolejem propracoval až sem. Speciál o ruských (resp. sovětských) leteckých palubních hodinách řady AČS-1 , včetně několika fotek z ?hangáru", se postupně rozvinul v tomto diskusním vlákně a také v mém blogovém článku o hodinách AČS-1, AČS-1M a AČS-1MN Anotace pro fulltextové vyhledávání: Tento příspěvek je věnován sovětským (respektive ruským) leteckým palubním hodinám řady AČS-1, která zahrnuje modely AČS-1, AČS-1M a AČS-1MN (v azbuce АЧС-1, АЧС-1М, АЧС-1МН a v anglické transkripci AChS-1, AChS-1M, AChS-1MN).
marty Odesláno 4. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 4. dubna 2010 Něco málé z mého archivu jsem fanda do vrtulníků.EC 135 naší záchranky.
1Lachtan Odesláno 11. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 11. dubna 2010 Tyhle jsem teďka zahlédl v C-130 Hercules. Když na to nezapomenu, tak je zítra nafotím
mrcman Odesláno 11. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 11. dubna 2010 Nádherný stroje - všechny ty budíky sou úplně mňamózní Vidět to švára, tak udělá z chronomagu aerofórum
1Lachtan Odesláno 13. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 13. dubna 2010 Všechny troje hodiny v kokpitu C-130E
sect Odesláno 16. dubna 2010 Nahlásit Odesláno 16. dubna 2010 afrikab napsal: Zdar, tyhle uz zname. Nevis o nejakych jinych budicich? Dneska jsem koupil dvoje palubní hodiny, jedny jsou stejné jako v prvním příspěvku ty tankové pětidenní, ale druhé jsem nikde na fóru nenašel (jsou na fotce) víte někdo z čeho jsou? Značení na ciferníku je 127-čs (rusky, nebo 4C), 69827 a bílé B, na bocích není nic a vzadu je 2 v trojůhelníku. Zatím jsou ve stavu, jak jsem koupil, ale chystám se je vyčistit .
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se