ferrycz Posted October 5, 2009 Report Share Posted October 5, 2009 když hodinky od vojáků , tak i ty co jsou součástí vojenské techniky, MIG 21 a TANK. A samozřejmě plnně funkční a relativně přesné Link to post Share on other sites
ferrycz Posted October 6, 2009 Author Report Share Posted October 6, 2009 když hodinky od vojáků , tak i ty co jsou součástí vojenské techniky, MIG 21 a TANK. A samozřejmě plnně funkční a relativně přesné tak upravena velikost doufám že se budou líbit. Ještě malý dotaz, dělalo se v naší technice ještě nějaké hodiny do kokpitu či na palubku pozemních vozidel? Osobně jsem nic neviděl, tedy myslím mechanického. díky Link to post Share on other sites
afrikab Posted October 6, 2009 Report Share Posted October 6, 2009 Zdar, tyhle uz zname. Nevis o nejakych jinych budicich? Link to post Share on other sites
Gilius Posted October 6, 2009 Report Share Posted October 6, 2009 pěkné vlákno je na WUS Link to post Share on other sites
Jaryn Posted October 6, 2009 Report Share Posted October 6, 2009 pěkné vlákno je na WUS Jiné nevíš? Tohle je známé Link to post Share on other sites
Mike. Posted October 6, 2009 Report Share Posted October 6, 2009 Něco málo je např. ZDE. Link to post Share on other sites
JakubS Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Tady se dá něco málo pořídit. http://www.poljot24.de/en/search.htm Link to post Share on other sites
1Lachtan Posted December 17, 2009 Report Share Posted December 17, 2009 Při svých toulkách po hangárech a letadlech jsem narazil ještě na tyto mechaniky (všechny průměr 60mm) (v případě zájmu mohu posloužit ještě i dalšími leteckými palubními hodinami, ale ty už nejsou mechanické...) Link to post Share on other sites
afrikab Posted December 18, 2009 Report Share Posted December 18, 2009 Ty Wakmanny se opravdu montovaly jen do cestovnich letadel, jak jsem se na netu dozvedel? Ty s tema cinskyma znakama jsou co zac? Link to post Share on other sites
1Lachtan Posted December 19, 2009 Report Share Posted December 19, 2009 Tyhle konkrétní Wakmanny (tři kousky) jsem viděl v Dassault Falcon-20 (letadel jsem už viděl mraky, ale tyhle hodiny až teď poprvé, takže ač rád, tak informací nemohu sloužit) Ale o těch čínských potvorách nemám žádné informace (vyjma jejich mizerné kvality - potkal jsem kousek, který suverénně dělal +1.5 hodiny/24 hodin...), zatím jsem se s nimi setkal pouze na F-7P, některých F-7PG a HAMC Y-12 (vis spodní foto - odkaz jsem nenašel) ==> všechno čínská produkce. Link to post Share on other sites
1Lachtan Posted February 24, 2010 Report Share Posted February 24, 2010 Tak mám další úlovek - tentokrát od firmy Air Precision, tyhle konkrétní jsou focené na Gazelle SA-342 Link to post Share on other sites
Uwe.T Posted February 25, 2010 Report Share Posted February 25, 2010 Tak mám další úlovek - tentokrát od firmy Air Precision, tyhle konkrétní jsou focené na Gazelle SA-342 Docela by mne zajímalo jak se vypořádaji hodinky u vrtulníku s vibracemi, např. během vzletu. Když vidíš třebas takového robinsona, tak čekáš smrtící a drtivej náraz nejtu kterej se urval z ocasu. Nechápu že přístroje vůbec zůstanou v palubní desce, a vário nejspíš neví jestlí má ukazovat dvacet metrů nahoru, nebo dolu. Hodinky asi v mixeru dostávají dost zabrat co ? Link to post Share on other sites
1Lachtan Posted February 26, 2010 Report Share Posted February 26, 2010 Docela by mne zajímalo jak se vypořádaji hodinky u vrtulníku s vibracemi, např. během vzletu. Když vidíš třebas takového robinsona, tak čekáš smrtící a drtivej náraz nejtu kterej se urval z ocasu. Nechápu že přístroje vůbec zůstanou v palubní desce, a vário nejspíš neví jestlí má ukazovat dvacet metrů nahoru, nebo dolu. Hodinky asi v mixeru dostávají dost zabrat co ? Ručičky přístrojů by měly být vyvážené (případně mají tlumení vibrací), takže by měly ukazovat to, co mají ukazovat, bez ohledu na vibrace. Celá palubní deska sedí na silentblokách, které měly by to nejhorší utlumit. Robinson je kapitola sama o sobě, ale už jsem viděl horší věci Hodinky v mixéru asi opravdu dostávají hodně zabrat, protože tyto konkrétní už byly nefunkční (ale nedozvěděl jsem se jak dlouho už nefungují, mimochodem - jsou z roku 1982) Nicméně na to, aby takovéto hodiny dostali atest pro použití v letectví, tak musí výrobce prokázat jejich odolnost a spolehlivost nejenom proti vibracím a podmínky pro získání takového certifikátu jsou poměrně přísné (a armádní akceptace má většinou podmínky ještě přísnější), takže žádný šunt by to být neměl - ostatně, když se podíváš na ceny mechanických leteckých hodin (nových), tak to opravdu není nic laciného... Link to post Share on other sites
Uwe.T Posted February 27, 2010 Report Share Posted February 27, 2010 Ručičky přístrojů by měly být vyvážené (případně mají tlumení vibrací), takže by měly ukazovat to, co mají ukazovat, bez ohledu na vibrace. Celá palubní deska sedí na silentblokách, které měly by to nejhorší utlumit. Robinson je kapitola sama o sobě, ale už jsem viděl horší věci Hodinky v mixéru asi opravdu dostávají hodně zabrat, protože tyto konkrétní už byly nefunkční (ale nedozvěděl jsem se jak dlouho už nefungují, mimochodem - jsou z roku 1982) Nicméně na to, aby takovéto hodiny dostali atest pro použití v letectví, tak musí výrobce prokázat jejich odolnost a spolehlivost nejenom proti vibracím a podmínky pro získání takového certifikátu jsou poměrně přísné (a armádní akceptace má většinou podmínky ještě přísnější), takže žádný šunt by to být neměl - ostatně, když se podíváš na ceny mechanických leteckých hodin (nových), tak to opravdu není nic laciného... no v éru jde o to že ukazovadlo času musí přežít nějaká ta géčka když lítáš kotrmecle, mixer to je jiná kapitola----šmarjá dyk v tom si musí pan letec před nahozenim vyndat oční protézy, páč hrozí že panenka opustí oční bulvu. Link to post Share on other sites
Petr_P Posted April 3, 2010 Report Share Posted April 3, 2010 Předmět: Ruské letecké palubní hodiny AČS-1, AČS-1M a AČS-1MN Komu: všichni Tento příspěvek píši hlavně pro pořádek a zajištění maximálního komfortu čtenáře, který se v tomto vlákně nasáklém leteckým benzínem a petrolejem propracoval až sem. Speciál o ruských (resp. sovětských) leteckých palubních hodinách řady AČS-1 , včetně několika fotek z ?hangáru", se postupně rozvinul v tomto diskusním vlákně a také v mém blogovém článku o hodinách AČS-1, AČS-1M a AČS-1MN Anotace pro fulltextové vyhledávání: Tento příspěvek je věnován sovětským (respektive ruským) leteckým palubním hodinám řady AČS-1, která zahrnuje modely AČS-1, AČS-1M a AČS-1MN (v azbuce АЧС-1, АЧС-1М, АЧС-1МН a v anglické transkripci AChS-1, AChS-1M, AChS-1MN). Link to post Share on other sites
marty Posted April 4, 2010 Report Share Posted April 4, 2010 Něco málé z mého archivu jsem fanda do vrtulníků.EC 135 naší záchranky. Link to post Share on other sites
1Lachtan Posted April 11, 2010 Report Share Posted April 11, 2010 Tyhle jsem teďka zahlédl v C-130 Hercules. Když na to nezapomenu, tak je zítra nafotím Link to post Share on other sites
mrcman Posted April 11, 2010 Report Share Posted April 11, 2010 Nádherný stroje - všechny ty budíky sou úplně mňamózní Vidět to švára, tak udělá z chronomagu aerofórum Link to post Share on other sites
1Lachtan Posted April 13, 2010 Report Share Posted April 13, 2010 Všechny troje hodiny v kokpitu C-130E Link to post Share on other sites
sect Posted April 16, 2010 Report Share Posted April 16, 2010 Zdar, tyhle uz zname. Nevis o nejakych jinych budicich? Dneska jsem koupil dvoje palubní hodiny, jedny jsou stejné jako v prvním příspěvku ty tankové pětidenní, ale druhé jsem nikde na fóru nenašel (jsou na fotce) víte někdo z čeho jsou? Značení na ciferníku je 127-čs (rusky, nebo 4C), 69827 a bílé B, na bocích není nic a vzadu je 2 v trojůhelníku. Zatím jsou ve stavu, jak jsem koupil, ale chystám se je vyčistit . Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now