Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Jojo,něco jsem postřeh :-) cayman turbo :-) pokud se rád babráš v autech, tuníš, čipuješ tak zůstaň u toho golfa. Je to hodně muziky za málo peněz. Taky jsem před dvaceti lety tunil golfa. Pěkného porsche v panenském stavu je škoda.

Odesláno

Mně se musí auto líbit, turbo není potřebné, když bude dost výkonu v atmosféře. Do Caymana jde dát jiný motor, jsou ale právě i turbokity pro sériový 3.4l motor, co je v predešlé generaci 987.2.

 

Jinak Golf je levnější na úpravy jenom teoreticky, za to, co jsem do něj narval jenom na úpravách bych pomalu měl toho jetého Caymana i s turbokitem:) A to nepočítám předešlé Golfy, měl jsem 3x GTI řady 5, jenom různé barvy a edice.

Odesláno

Mně opravdu uniká smysl tvého počínání :D turbo na Cayman... Já měl Sko i GT4. I to Sko je prostě postavené tak, aby fungovalo jako celek, zaměření toho auta je naprosto odlišné od toho, co máš doma a možná očekáváš. Běž se v těch autech prvně povozit, třeba pak nebudeš muset řešit virtuálně podobné ptákoviny :)

Odesláno

Tím se netrap, nerozumí tomo hodně lidí, hlavně, když ví, co to stojí :-) Napíšu to tak, že tady někteří a i já řeší třeba custom řemínky k hodinkám a já řeším custom vše, od řemínků, peněženek, nábytku, kola, auta a tak dále a tak dále :-) Takže i auto bude na pohled sériovka, ale uvnitř custom, tak to prostě mám a bude to tak :-) Ale to bych prostě tady řešit nechtěl, chápu, že to jde už lehce přes zaměření tématu i fóra.

Odesláno

Potom jsi špatně položil otázku. Neptej se na Cayman, ptej se na vhodný základ pro úpravy :) já měl a mám upravený skoro všechny auta, včetně gt4, gt3, atd. Ale ve smyslu lepší jízdní dynamiky. Podvozek, zavěšeni, brzdy, sání, výfukove systémy, diferenciál, atd. U Porsche to funguje trochu jinak než jsi zvyklý, tam oturbenim běžného motoru víc podelas než získáš, ale klidně se bav, lidi dělají horší věci :D

Odesláno (upraveno)

Otázku jsem položil správně, opravdu mě zajímá Cayman S, ne něco, co by šlo dobře upravovat :-) Prostě se mi ten koncept + vůz líbí. A k němu zjišťuji, co jde dělat pro ukojení potřeb "customizace" :-)  Co se týče úprav, na své popelnici jsem přesně popsané řešil, tedy kromě "chipu" mám předělané chlazení vzduchu i převodovky, výfukový systém, jiné turbo, svody, mechanický diferenciál, brzdy, tlumiče, pružiny, stabilizátory, ramena, těhlice, nasávání vzduchu, poloosu a tak dále. No a pak s tím jezdím převážně do práce a na nákupy :-) Některé díly si dělám sám, něco si navrhnu, něco prostě dělám zcela jinak, než jiní a až praxe ukazuje, jak moc je to špatně :-) Třeba teď jezdím zcela bez regulace turba, že mi na tlak nestačí ani senzor a to mám verzi, co snímá více, něz základ. No a pak se ukazuje, že v létě mi omezovač zasáhne třeba v 1% případů, ale v zimě je to řádově častěji, protože díky chladnému vzduchu a stejnému tlaku už je to prostě pro motor moc :-) A že jsem už musel měnit písty, protože jsem je propálil? No, stane se :-)

 

Co se týče úpravy Caymana, tak turbokit je jedna z možností, další je jiný motor, ale např. pokud bych šel cestou oturbení, tak https://www.tpcracing.com/product/987-2-cayman-boxter-turbo-kits/ je dle toho, co jsem dohledal, funkční řešení.

Upraveno uživatelem swenak
Odesláno

Od léta nebyl v myčce a vypadá jako tuctový Golf bez označení, dokonce i třmeny mám namísto červené barvy v černé, emblém RS (jsou z Audi TTRS) na nich přelepen černou lepící páskou. Takový klasický sleeper. Což je jedno z negativ Caymana, ten sleeeper není. Vzhledově je to prostě sportovní vůz. Ale hezký:)

Odesláno

Chápu, že proti gustu..., ale prznit perfektně vyvážený efektivní stroj, jako je cayman, jiným motorem, nebo turbem? To je jako vylepšit Monu Lisu airbrushem.

 

Odesláno z mého SM-G920F pomocí Tapatalk

Odesláno

Přesně, proti gustu...není vůz, u kterého by customizace naznamenala více táborů. Pro někoho je chyba cokoliv, pro jiného je hranice dál. Já třeba jsem proti změnám vzhledu, max tak určité detaily (změna barvy nějakého dílu). Třeba proto nemám lehčí disky, protože k mému autu prostě patří nějaký design kol.

Odesláno

 

Od léta nebyl v myčce a vypadá jako tuctový Golf bez označení, dokonce i třmeny mám namísto červené barvy v černé, emblém RS (jsou z Audi TTRS) na nich přelepen černou lepící páskou. Takový klasický sleeper. Což je jedno z negativ Caymana, ten sleeeper není. Vzhledově je to prostě sportovní vůz. Ale hezký:)

Hmm, sto lidi, sto chuti no :-) Myslim ze cayman neni auto pro Tebe pri vsi ucte :-) Pohrot si takhle nejaky Audi S nebo RS a budes spoko...

Odesláno

Přesně, proti gustu...není vůz, u kterého by customizace naznamenala více táborů. Pro někoho je chyba cokoliv, pro jiného je hranice dál. Já třeba jsem proti změnám vzhledu, max tak určité detaily (změna barvy nějakého dílu). Třeba proto nemám lehčí disky, protože k mému autu prostě patří nějaký design kol.

Ja mám Mini r53 a ať upravim, co upravim, tak mě v tom kazdej jen podporuje a to je peklo mini si ladí kazdej

Odesláno

Byl jsem jednou na nějakém Mini srázku a bylo to fajn, i jsem si na okruhu s nimi zajezdil, ale měl jsem na jejich poměry velké auto, nebo byl tedy k tomu i malý okruh (Písek) :-)

 

Hmm, sto lidi, sto chuti no :-) Myslim ze cayman neni auto pro Tebe pri vsi ucte :-) Pohrot si takhle nejaky Audi S nebo RS a budes spoko...


Je to klidně možné, ale čím více odrazování, tím více to bude lákat zkusit, jestli je to pravda :-) Nicméně to už bych raději nechal Caymana v sérii, nechal si Golfa, nebo pořídil R32, než bych si koupil nějaké takové Audi, nebo obecně vůz, co se mi nelíbí a nic mi neříká :-(

Návštěvník vwtyp11
Odesláno

Byl jsem jednou na nějakém Mini srázku a bylo to fajn, i jsem si na okruhu s nimi zajezdil, ale měl jsem na jejich poměry velké auto, nebo byl tedy k tomu i malý okruh (Písek) :-)

 

 

Je to klidně možné, ale čím více odrazování, tím více to bude lákat zkusit, jestli je to pravda :-) Nicméně to už bych raději nechal Caymana v sérii, nechal si Golfa, nebo pořídil R32, než bych si koupil nějaké takové Audi, nebo obecně vůz, co se mi nelíbí a nic mi neříká :-(

Pokud Písku říkáš ?okruh? tak kamo jediný co mi napadá, je konstatování, kterého sis všimnul už 2x.

:D

Ale zase jako fórek dobrý ?okruh Písek?

Napadá mne, ze bys mohl třeba tunit lotuse, to je vděčný téma a mohl by te oslovit, pasoval by?

Odesláno

A všímám i potřetí ;) Jistě nemáš problém pochopit, co tím bylo myšleno, viď;) A opakuji, nehledám něco na tunění, ale něco, co mě láká, líbí se mi a jde to tunit, pokud bych dostal roupy, což dostanu, nebudu si nic nalhávat. To bych si taky mohl postavit sám něco od základu, jak to už asi 5 let dělá můj zubař :-) Nevím teď přesně, co to má, je to něco ala Lotus 7, částečně připravená skládačka bez motoru, převodovky a dalších pár "maličkostí", která pak jde homologovat po kontrole výrobcem. To ale je zcela jiná kategorie + to chce mít prostory stavbu.

Návštěvník vwtyp11
Odesláno

Lotus 7 jsem nemyslel, sel bych do lotus elise. Zajímavý auto, jak designem, tak poměrem vaha x výkon.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...