Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
Na podzim jsem v Pratru narazil na sraz starejch Citroenu.

Nejvic jsem ziral na sedmimistnyho kombika tusim ze ze semdesatych let. I pres 7 mist tam zbyl kufr na 2 kocarky. Dozadu se sedadla zvysovala jak v kine. Dneska takovy osobak neni. Ani MPV. Galaxy je proti tomu male auto a vys uz jsou jen mikrobusy. Neskutecna parada.

myslis tohle? to je CX kombi, tu sem mel, rikali sme ji kocicka :) 2,5l turbodiesel

 

citroen-cx-break-2-3-92kw-2.jpg

 

jeste se to delalo v sestikolovym provedeni :)

 

800px-Citroen_cx_loadrunner-bj_90.jpg

Návštěvník Snow
Odesláno (upraveno)
Služební..........

 

Vážně ? Jaké máš zaměstnání ?

 

 

Edit - omlouvám se za indiskrétní otázku 

Upraveno uživatelem Snow
Odesláno (upraveno)

vic nez KTM se mi libi obe imprezy v pozadi.

 

to byl nejaky SUBARU sport den na lede?

 

EDIT: ani to Legacy v pozadi kdyby bylo ve Spec-b uprave tak bych se nezlobil :-)

Upraveno uživatelem Stepino
Odesláno
vic nez KTM se mi libi obe imprezy v pozadi.

 

to byl nejaky SUBARU sport den na lede?

 

EDIT: ani to Legacy v pozadi kdyby bylo ve Spec-b uprave tak bych se nezlobil :-)

 

Je to zimní aréna kousek od Rakouského Lungau, během zimy se tam koná nespočet akcí od kurzů bezpečné jízdy na ledu pro firmy, přes driftování na ledě až po normální ježdění pro veřejnost. A popravdě faktor zábavy se sériovou Imprezou Sti poslední generace oproti KTM X-Bow je skoro nula .

Odesláno
Vážně ? Jaké máš zaměstnání ?

Edit - omlouvám se za indiskrétní otázku 

 

Moje firma se stará o prodej, servis a pronájem oranžových hraček od KTM a to jak motorek tak X-BOW.

Odesláno (upraveno)
X-BOW

 

Do toho bych se rád posadil, nedovedu si totiž představit o moc větší kontrast, než do toho přesednout z galaxy. Je to cool...

Upraveno uživatelem bandicoot
Odesláno
Do toho bych se rád posadil, nedovedu si totiž představit o moc větší kontrast, než do toho přesednout z galaxy. Je to cool...

 

Nebudu dělat reklamu ale posadit se do toho a svézt se není mimo realitu jak podmínkami tak cenou. Na normální ježdění mám Renault Espace takže ten kontrast znám. Jinak pokud někdo má možnost se vozit s hračkami jako je KTM, Lotus, Ariel, Caterham atd. většinou má jako druhé auto nějaký koráb a normální sportovní auta už jim moc neříkají.

Odesláno

Já měl jednou možnost svézt se KTM na firemní akci.. dost slušnej řidičskej zážitek.

to: Pavel H- děláte i prodej?? Když si na ten zážitek vzpomenu, docela by mě zajímalo za jaký peníz by se dalo KTMko pořídit.

 

Jinak já jezdím poslední generací Hondy CR-V a maximální spokojenost. Na naše silnice ideální typ auta.

Odesláno
Já měl jednou možnost svézt se KTM na firemní akci.. dost slušnej řidičskej zážitek.

to: Pavel H- děláte i prodej?? Když si na ten zážitek vzpomenu, docela by mě zajímalo za jaký peníz by se dalo KTMko pořídit.

 

Jinak já jezdím poslední generací Hondy CR-V a maximální spokojenost. Na naše silnice ideální typ auta.

 

nejlevnejsi verze +-50k ?

Odesláno
nejlevnejsi verze +-50k ?

 

 

Ta cena mi nepříjde vůbec mimo, člověk si s tím užije větší strandu než s většinou sporťáků:)

Odesláno
Ta cena mi nepříjde vůbec mimo, člověk si s tím užije větší strandu než s většinou sporťáků:)

 

Jasně, zábava bude veliká, v té třídě "superzábavných" roadsterů jde spíš o luxusnější, sofistikovanější záležitost než třeba caterham, který pořídíš za cenu lehce lepší Octávie. Podle mě, lepší záležitost než si kupovat motorku (vím, i tak je to nerovnatelné, ale čtyři kola jsou 4 kola :-) )

Odesláno
Já měl jednou možnost svézt se KTM na firemní akci.. dost slušnej řidičskej zážitek.

to: Pavel H- děláte i prodej?? Když si na ten zážitek vzpomenu, docela by mě zajímalo za jaký peníz by se dalo KTMko pořídit.

 

Jinak já jezdím poslední generací Hondy CR-V a maximální spokojenost. Na naše silnice ideální typ auta.

 

SZ

Odesláno
Ta cena mi nepříjde vůbec mimo, člověk si s tím užije větší strandu než s většinou sporťáků:)

 

Ač se to nezdá provozní náklady všech těchto superlight aut jsou někde hluboko pod náklady na sporťáky. Gumy vydrží sezónu i s ježděním na okruhu, destičky to samé a servis díky používání motorů od VW, Ford, Honda je v relacích normálních aut.

Odesláno
Je to zimní aréna kousek od Rakouského Lungau, během zimy se tam koná nespočet akcí od kurzů bezpečné jízdy na ledu pro firmy, přes driftování na ledě až po normální ježdění pro veřejnost. A popravdě faktor zábavy se sériovou Imprezou Sti poslední generace oproti KTM X-Bow je skoro nula .

 

 

verim ze zazitek s KTM je dech berouci, ale pro me (jezdim V70) je uz velikanskej zazitek se svezt v subaru impreza WRX snekym kdo to umi ovladat. zrychleni na 100 neni za necele 4 vteriny, ale do zatacek to drzi, a ja z toho mel vysmatou naladu jeste pak cele odpoledne.

a pritom je to auto s kterym se da jet na hory nebo k mori.

 

 

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...