tmoris Odesláno 15. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 15. ledna 2011 Tak pokud nechceš nový, dá se koupit za 800 tis. rok starý s nájezdem do 50 tis. např. http://www.tipcar.cz...z-27840387.html nikdy jsem nedokazal pochopit, proc se do krasny sportovni limuziny cpe do obkladu hnusny leskly hnedy sajrajt, kdyz by tam mnohem lepe pasoval nejaky moderni material, at uz plast, hlinik, nebo cokoliv co ladi se sportovni eleganci..
Mike-72 Odesláno 15. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 15. ledna 2011 Josef01: Ironie není taková ta voda na okna... Byla to nadsázka a metafór. Promiň, zapoměl jsem to "super" obložit úvozovkami a nervózními smajlíky. Na D1 nepřekračuju 140 - 150km/h (tedy na tachometru - navigaci si před obličej nelepím, na telefon nebrejlím a ta v autě mi rychlost neuhazuje). Ono to ani nemá smysl. Ušetřených 15 minut za to nestojí. Povrch dálnice ani provoz to neumožňuje a stejně je potom naberu na prvních dvou semaforech v Brně, v Praze nebo Bratislavě. Navíc - protože jsem tam prakticky denně - po cestě dost telefonuju. U toho nemá cenu dělat nějaké kraviny. Pokud nechci moc přemýšlet nad provozem, tak to klidně naklopím do pravého pruhu a jedu (k údivu Fabií, které mě předjíždějí) třeba sto. Jsem starší pán s nějakými dětmi. Na kravení autem je okruh. Možná i proto jsem naposledy Caymanem dojel ze Zadaru s průměrnou spotřebou 9.8/100 a za stejnou dobu, jako kolega s Dacii Logan... Na druhou stranu nedávám žádné rovnítko mezi nízkou rychlost a bezpečnost. Pokud to umožňuje provoz, předpisy a můj momentální stav, nemám problém jet rychleji.... Možná proto se tady nemíchám do vyhrocených debat o rychlých prasatech, pomalých prasatech, neschopných řidičích, brzdících řidičích, zrychleních, objemech, motorech, power slidech atp.... Ale to jsme trošku odbočili. Potřebuju dostatečně velké auto. Dostatečně dlouhé (panely jsou panely), dostatečně prostorné (měřím cca 190cm, občas vozím rodinu) na každodenní ježdění v řádu spíš stovek klometrů, nárazově tisíce. Protože nejsem šílený závodník, jdu do dieselu. Historická zkušenost se všemi pilulkami vyhnanými motory se čtyřmi válci mě trošku odrazuje od standardních dvoulitrů. Rád bych, aby to umělo akcelerovat do kopce pokud je to plně naložené lidmi, jako jsem já a aby se spotřeba držela na rozumné úrovni. Rozumná cena mi končí u 1.5 milionu. Po delším přemítání mi z toho vyšel ten Jaguár. Pokud někoho napadne něco, co by ty požadavky naplňovalo lépe, budu rád za každý nápad. Já bych do něj šel také. Napadá mě ještě Lexus, ale to jsou starý auta a na nový modely se čeká, nevíc Jaguár bude ještě hodně dlouho přeci jen budit větší obdiv a respekt (ikdyž z toho co píšeš to není priorita). S limitní cenou neseženeš nic pořádného u premiové trojky značek a nejlevnější z těch tří - Mercedes - je pro mě v novém éčku velké zklamání a CLS, které pokud je cena bez DPH by se tam vešlo, jenže bude přespříliš holé. Kdyby ses rozhodl pro větší sumu, tak můj typ by byl Aston:-)
Duke650 Odesláno 15. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 15. ledna 2011 (upraveno) Josef01: Ironie není taková ta voda na okna... Byla to nadsázka a metafór. Promiň, zapoměl jsem to "super" obložit úvozovkami a nervózními smajlíky. Na D1 nepřekračuju 140 - 150km/h (tedy na tachometru - navigaci si před obličej nelepím, na telefon nebrejlím a ta v autě mi rychlost neuhazuje). Ono to ani nemá smysl. Ušetřených 15 minut za to nestojí. Povrch dálnice ani provoz to neumožňuje a stejně je potom naberu na prvních dvou semaforech v Brně, v Praze nebo Bratislavě. Navíc - protože jsem tam prakticky denně - po cestě dost telefonuju. U toho nemá cenu dělat nějaké kraviny. Pokud nechci moc přemýšlet nad provozem, tak to klidně naklopím do pravého pruhu a jedu (k údivu Fabií, které mě předjíždějí) třeba sto. Jsem starší pán s nějakými dětmi. Na kravení autem je okruh. Možná i proto jsem naposledy Caymanem dojel ze Zadaru s průměrnou spotřebou 9.8/100 a za stejnou dobu, jako kolega s Dacii Logan... Na druhou stranu nedávám žádné rovnítko mezi nízkou rychlost a bezpečnost. Pokud to umožňuje provoz, předpisy a můj momentální stav, nemám problém jet rychleji.... Možná proto se tady nemíchám do vyhrocených debat o rychlých prasatech, pomalých prasatech, neschopných řidičích, brzdících řidičích, zrychleních, objemech, motorech, power slidech atp.... Ale to jsme trošku odbočili. Potřebuju dostatečně velké auto. Dostatečně dlouhé (panely jsou panely), dostatečně prostorné (měřím cca 190cm, občas vozím rodinu) na každodenní ježdění v řádu spíš stovek klometrů, nárazově tisíce. Protože nejsem šílený závodník, jdu do dieselu. Historická zkušenost se všemi pilulkami vyhnanými motory se čtyřmi válci mě trošku odrazuje od standardních dvoulitrů. Rád bych, aby to umělo akcelerovat do kopce pokud je to plně naložené lidmi, jako jsem já a aby se spotřeba držela na rozumné úrovni. Rozumná cena mi končí u 1.5 milionu. Po delším přemítání mi z toho vyšel ten Jaguár. Pokud někoho napadne něco, co by ty požadavky naplňovalo lépe, budu rád za každý nápad. Co třeba Volvo S80 D5 AWD? 205 klokanů, 420 Nm, automat, čtyřkolka, ceníková cena 1,5 ve výbavě Executive.... http://www.volvocars.com/cz/all-cars/volvo-s80/pages/5-things.aspx Upraveno 15. ledna 2011 uživatelem Duke650
Mike-72 Odesláno 15. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 15. ledna 2011 Co třeba Volvo S80 D5 AWD? 205 klokanů, 420 Nm, automat, čtyřkolka, ceníková cena 1,5 ve výbavě Executive.... http://www.volvocars.com/cz/all-cars/volvo-s80/pages/5-things.aspx Ten automat řadí strašně pomalu.
Alessio Odesláno 15. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 15. ledna 2011 XF s dieselem 2,7 jsem vyzkoušel a byl jsem velice potěšen, to auto je opravdu dobré i s tímhle motorem. Neuděláš chybu a dle mého názoru je prostě nejhezčí...
Duke650 Odesláno 15. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 15. ledna 2011 Ten automat řadí strašně pomalu. Máš na mysli Geartronic nebo Powershift?
Mike-72 Odesláno 15. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 15. ledna 2011 (upraveno) Máš na mysli Geartronic nebo Powershift? No tak podle PR je to nejlepší automat na světě:-) Jen jsem koukal, že stejný motor má v automatu o půl sekundy horší zrychlení než manuál. Tak nevím, jestli je tak rychlá jak píšou a co je v marketingovém slovníku Volva rychlost. Třeba je tak těžká, že jí motor sotva utáhne. Ostatně i poměr spotřeby a výkonu je zd ehorší než u toho Jaguára. Edit: Tak jsem se znovu koukl na stránky. Ono je to jadna, která z nich, obě jsou lemry:-) Jen u jedné píšou že je na pohodovou jízdu, čili od ní nemám nic očekávat u druhé píšou jak je ještě skvělejší a ona je ještě o desetinu pomalejší:-) Upraveno 15. ledna 2011 uživatelem Mike-72
Duke650 Odesláno 15. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 15. ledna 2011 No tak podle PR je to nejlepší automat na světě:-) Jen jsem koukal, že stejný motor má v automatu o půl sekundy horší zrychlení než manuál. Tak nevím, jestli je tak rychlá jak píšou a co je v marketingovém slovníku Volva rychlost. Třeba je tak těžká, že jí motor sotva utáhne. Ostatně i poměr spotřeby a výkonu je zd ehorší než u toho Jaguára. Edit: Tak jsem se znovu koukl na stránky. Ono je to jadna, která z nich, obě jsou lemry:-) Jen u jedné píšou že je na pohodovou jízdu, čili od ní nemám nic očekávat u druhé píšou jak je ještě skvělejší a ona je ještě o desetinu pomalejší:-) Nemám zkušenost ani s jedním z těch dvou "volvo-matů", ale zádání jsem pochopil tak, že se hledá auto na pohodovou a bezpečnou jízdu, ne na adrenalinové řádění po okreskách... Jaguar se mi líbí moc, nic proti němu nemám, vím že na okresce by Volvo nemělo tušení kudy mu Jag zmizel, ale jak říkám - o tom to v tomto případě asi není
Mike-72 Odesláno 15. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 15. ledna 2011 Nemám zkušenost ani s jedním z těch dvou "volvo-matů", ale zádání jsem pochopil tak, že se hledá auto na pohodovou a bezpečnou jízdu, ne na adrenalinové řádění po okreskách... Jaguar se mi líbí moc, nic proti němu nemám, vím že na okresce by Volvo nemělo tušení kudy mu Jag zmizel, ale jak říkám - o tom to v tomto případě asi není Nevnímám to tak. Je tak s tím motorem. Silnej motor není jen pro závodění, ale v běžném provozu je na to, aby s ním člověk co nejrychleji dokázal předjet a vrátit se do svého pruhu, tzn. co nejbezpečněji. A s automatem je to stejné. Mám automaty dva, ten pomalý prostě obtěžuje, protože má citelnou prodlevu - čili nereaguje v reálném čase na pokyn ať už plynovým pedálem nebo pákou což je někdy nepříjemné. Navíc i každý pohodář pokud auto naplno využívá a nestojí mu v garáži se zákonitě musí dostat do situace, kdy bude potřebovat jak silný motor, tak rychlý automat, jde o desetiny, setiny, ale o těch to někdy na silnici je.
Duke650 Odesláno 15. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 15. ledna 2011 Nevnímám to tak. Je tak s tím motorem. Silnej motor není jen pro závodění, ale v běžném provozu je na to, aby s ním člověk co nejrychleji dokázal předjet a vrátit se do svého pruhu, tzn. co nejbezpečněji. A s automatem je to stejné. Mám automaty dva, ten pomalý prostě obtěžuje, protože má citelnou prodlevu - čili nereaguje v reálném čase na pokyn ať už plynovým pedálem nebo pákou což je někdy nepříjemné. Navíc i každý pohodář pokud auto naplno využívá a nestojí mu v garáži se zákonitě musí dostat do situace, kdy bude potřebovat jak silný motor, tak rychlý automat, jde o desetiny, setiny, ale o těch to někdy na silnici je. Ano, obecně souhlas se vším co píšeš ale půlhodinová zkušební jízda bude lepší než hodiny strávené čtením katalogů a testů ze zrychlení 8,5 sek z 0 na 100 v automatu bych si fakt hlavu nedělal ano proti stejnému autu v manuálu je to o půl vteřiny pomalejší - drama bych od toho nečekal, nicméně zase bych raději zkušební jízdu než kalkulačku :-) jiné kafe je XF - měřit se s jeho 7,1 resp. 6,4 fakt nemůže - ale 8,5 je pořád lepší než co zvládá 80% (?? nevím, jen tipuji) vozového parku co se motá po českých silnicích osobně bych Volvo neškrtal bez zkušební jízdy (Volva neprodávám :-))) P.S. víc se mi líbí vzhled S80, ale můj styl jízdy by si více rozuměl s XF - což nic neznamená, auto shání někdo jiný :-)))
Mike-72 Odesláno 15. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 15. ledna 2011 Ano, obecně souhlas se vším co píšeš ale půlhodinová zkušební jízda bude lepší než hodiny strávené čtením katalogů a testů ze zrychlení 8,5 sek z 0 na 100 v automatu bych si fakt hlavu nedělal ano proti stejnému autu v manuálu je to o půl vteřiny pomalejší - drama bych od toho nečekal, nicméně zase bych raději zkušební jízdu než kalkulačku :-) jiné kafe je XF - měřit se s jeho 7,1 resp. 6,4 fakt nemůže - ale 8,5 je pořád lepší než co zvládá 80% (?? nevím, jen tipuji) vozového parku co se motá po českých silnicích osobně bych Volvo neškrtal bez zkušební jízdy (Volva neprodávám :-))) P.S. víc se mi líbí vzhled S80, ale můj styl jízdy by si více rozuměl s XF - což nic neznamená, auto shání někdo jiný :-))) :-) jasný:-)
Duke650 Odesláno 15. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 15. ledna 2011 :-) jasný:-) já nevím že si každou chvíli někdo stěžuje na hádky a flamewar vždyť my si tady kultivovaně vyměňujeme názory jako na opravdovém fóru gentlemanů to by chtělo připíchnout někam hoodně nahoru :-)
Mike-72 Odesláno 15. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 15. ledna 2011 já nevím že si každou chvíli někdo stěžuje na hádky a flamewar vždyť my si tady kultivovaně vyměňujeme názory jako na opravdovém fóru gentlemanů to by chtělo připíchnout někam hoodně nahoru :-) Když se potkají dvá rozumný lidi, tak to jde:-))))))))
Jay Doll Odesláno 15. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 15. ledna 2011 Souhlasím s tím, že převodovky u Volva jsou pomalé. Powershift jsem zatím něměl možnost zkusit, ale klasický Geartronic je ve srovnání s konkurencí docela děs. Zamrzí to, protože do náklaďáků a autobusů dělá Volvo naprosto vynikající automatické převodovky ve srovnání s konkurencí. Mají dokonce i sportovní režim což bych u busu nečekal
Josef01 Odesláno 15. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 15. ledna 2011 Chvilku jsem jezdil v XC90, takové vyhlídkové auto, ale hrozně přijemné na ježdění, vůbec mě převodovka nebo výkon neobtěžoval, prostě klídeček a pohodička!
Domino Odesláno 17. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 17. ledna 2011 Máte hodně pěkná auta a moc hezká vás čekají. Překvapuje mě tolik Audi, zřejmě jsou u vás hodně v oblibě. Mám také evropský automobil, evropské se mi líbí víc než ameriky.. Zvolil jsem trochu netradiční značku a asi budu pro smích, mám totiž nový SAAB 9-5 model Aero.
Jeremy Odesláno 17. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 17. ledna 2011 Vubec nejsi pro smich, naopak. :-)Podpora takove znacky v takove dobe je uctyhodna. Ja mel dva Saaby 9000, taky Aera. Nevim jak 9-5, ale jestli je to dustony pokracovatel 9000, pak mas i skvele auto (pod tim netradicnim emblemem).Ja se nakonec od Saabu pres sluzebni Skodovky dostal k velkemu autu, pro rodinu plus kocar plus milion tasek. BMW X5.
Domino Odesláno 17. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 17. ledna 2011 (upraveno) Díky . SAABY mám rád, měl jsem předcházející 9-5 a před ní také tank 9000. O firmu jsem měl strach, bál jsem se, že zanikne, nevypadalo to vůbec dobře.Uvidíme, jaká bude budoucnost značky s novým majitelem. Tahle nová 9-5 je fajn, pořádný kus železa, řekl bych, že na to, jak byl SAAB v problémech, vyvinul pěkné auto. Viděl si ho, znáš ho ? Upraveno 17. ledna 2011 uživatelem Domino
Stepino Odesláno 17. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 17. ledna 2011 Tahle nova 9-5 je naprosto SUPER.videl jsem pry prvni dovezeny model do CR (podle SPZ) mezi prazskym Kacerovem a Budejovickou (nekdy na podzim)jsem priznivcem aut, ktere nejsou masovkou. Vsichni chteji VW a Audi a proto se asi nejvic kradou:-( Preji at jezdi bez potizi
Domino Odesláno 17. ledna 2011 Nahlásit Odesláno 17. ledna 2011 (upraveno) Snad bude bez problémů, na SAABY si nemohu stěžovat. Všechny tři, vlastně tenhle ještě nemohu posuzovat, tak dva, neměly žádné zásadní poruchy. Jezdil jsem s nimi dá se říct každý den, v létě v zimě a že je u nás zima pořádná . Teď jsem uvažoval i o Volvu S60, půjčil jsem si ho na pár dní, ale nakonec se mi nelíbil. Jo, SAAB je SAAB, on ani ten design S60 není nic moc. Doufám, že jsem nějakého majitele vozu na chronomagu příliš neurazil . Tak ještě obrázek. Upraveno 17. ledna 2011 uživatelem Domino
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se