Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

V zimě záleží na řidiči a je šumák, jestli to má náhon na předek, nebo zadek... Viděl jsem borce, co se dokázal totálně zahrabat i s Haldexem, protože mu nedošlo, že plnej kotel ho pošle leda do kytek... Slyšel jsi o věci, které se říká hardtop? Pro MX-5 ji dělají i s vyhřívaným zadním sklem...

 

Nechci tim vvyvolavat flame, ale dovolil bych si malinko odporovat.. Predni nahon je prece jen o neco vice 'blbuvzdornejsi' (to myslim obecne, ne proti nasi krehci populaci..

 

 

V podstate se da rict, ze souhlasim, s tim co jsi psal. Ale cim horsi ridic, tim lepsi je mit predni nahon..

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale cim horsi ridic, tim lepsi je mit predni nahon..

 

Jasně, s tím taky souhlasím. Faktem ale je, že řidič, který nezažil auto neprošpikované elektronikou a posilovači na všechno, bude mít v určitých situacích problémy a nepomůže mu nic. BTW mám docela dost kamarádek, které řídí výborně a předčí spousty chlapů...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

V zimě záleží na řidiči a je šumák, jestli to má náhon na předek, nebo zadek... Viděl jsem borce, co se dokázal totálně zahrabat i s Haldexem, protože mu nedošlo, že plnej kotel ho pošle leda do kytek... Slyšel jsi o věci, které se říká hardtop? Pro MX-5 ji dělají i s vyhřívaným zadním sklem...

 

Kdyby jen s vyhřívaným zadním sklem... Ony ty MX5 mají dost často i výhřev sedaček a topení, které to auto do 90Kmh v pohodě vytopí i když je střech stažená a venku jaká chce zima.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně, s tím taky souhlasím. Faktem ale je, že řidič, který nezažil auto neprošpikované elektronikou a posilovači na všechno, bude mít v určitých situacích problémy a nepomůže mu nic. BTW mám docela dost kamarádek, které řídí výborně a předčí spousty chlapů...

 

Jo, to verim. Ja to myslel obecne, bez ohledu na pohlavi ridice :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

funf5-beru to tak,že Mazda MX5 je auto pro řidiče a pokud se bavímě o zadním náhonu,vím jaký to je rozjíždět se v zimě do kopce do křižovatky se zadním náhonem-a trošku na sněhu jezdit umím,bydlím v Krkonoších.Z toho důvodu jsem vyměnil BMW se zadním náhonem za xdrive.A víc se k tomu vyjadřovat nebudu,každej si přidá svoje-já mám zkušenost takovouhle a vím,že je to na zimu nepraktický.A k tý Mazdě-já to auto beru,ale vy ste takový nadšenci,že by ste to doporučovali nesmyslně třeba i důchodci,kterej potřebuje kufr a pohodlný nastupování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Faktem ale je, že řidič, který nezažil auto neprošpikované elektronikou a posilovači na všechno, bude mít v určitých situacích problémy a nepomůže mu nic.

Jinými slovy většina řidičů nezná chování svého auta za limitem a také nezná fyzikální zákonitosti, které tam platí. Holt v autoškolách se nic nenaučí a pak už se jenom málo kdo vzdělává dál...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Jankoxxx : Osobne som za ten Fusion, mal som 1,6 benzín, keby som nepotreboval väčší kufor mám ho doteraz. Výhodou je vyšší posed a vyššia svetlá výška do mesta ideál. pokiaľ budeš vyberať, tak hľadaj s vyhrievaním predného skla, v zime je to k nezaplateniu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

funf5-beru to tak,že Mazda MX5 je auto pro řidiče a pokud se bavímě o zadním náhonu,vím jaký to je rozjíždět se v zimě do kopce do křižovatky se zadním náhonem-a trošku na sněhu jezdit umím,bydlím v Krkonoších.Z toho důvodu jsem vyměnil BMW se zadním náhonem za xdrive.A víc se k tomu vyjadřovat nebudu,každej si přidá svoje-já mám zkušenost takovouhle a vím,že je to na zimu nepraktický.A k tý Mazdě-já to auto beru,ale vy ste takový nadšenci,že by ste to doporučovali nesmyslně třeba i důchodci,kterej potřebuje kufr a pohodlný nastupování.

 

Pocházím z Jeseníků a taky jsem na sněhu něco najezdil, většinou přední náhony, zadní Omega a Vito. Ano xdrive je na to nejlepší. MX-5 bych důchodci nedoporučoval, mám soudnost, prostě jsem ji uvedl, jako alternativu pro slečnu. Já si momentálně MX-5 vybírám, slečna má Focuse v kombíku a jedno relativně velký auto stačí.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Tada

Pocházím z Jeseníků a taky jsem na sněhu něco najezdil, většinou přední náhony, zadní Omega a Vito. Ano xdrive je na to nejlepší. MX-5 bych důchodci nedoporučoval, mám soudnost, prostě jsem ji uvedl, jako alternativu pro slečnu. Já si momentálně MX-5 vybírám, slečna má Focuse v kombíku a jedno relativně velký auto stačí.

 

Kterou generaci?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak Fusion je o třídu kvalitnější. A nezapomeň, že jde taky o nějaký cenový rámec. Samozřejmě bez toho rámce je určitě lepší jedničkový bávo.

Takže za mě, v týhle cenový kategorii (cena, servis, spotřeba) je to ideální kára pro někoho, kdo občas něco vozí a nekouká na MI.

 

 

rikam lepsi logan :) v jednickovym bavu odvezes velky prd, mam s nim docela najezdeno (konkretne 3door 120d po faceliftu) a napriklad sedet v nem vzadu je naprosta nouzovka max napar km, o kufru uz vubec nemluvim.... ale kdyz ho ridis, tak je ti to jedno :)

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak ad janko: http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/seat/ibiza/8780716 - super auto, mam v 1,4 63kW odjezdeno 40 tisic km a naprosta spokojenost. Vypada a ridi se o dost lip nez Fabie (sdilej spolu s Polem stejnou platformu), vuci Fusionu to neni az takovej rozdil ve velikosti, genialni sedacky, na ktery nedam dopustit... nevim jak v tom dieselu, ale v benzinu skvele citelny (ten diesel vyrazneji zatizenej na predek, jak moc velkej rozdil to v ovladnatelnosti bude tezko rict), skvelej volant, kterej mam radsi dokonce vic nez BMW M verzi, levnej servis (protoze to sdili platformu a motory se Skodovkou, tak se to da v klidu servisovat tam za hodinovou sazbu pro ostatni znacky, takze nebudes mit problem kde to servisovat a nemusis se bat, ze ti pri oprave rozbijou auto :) ). Ma to celkem tvrdej podvozek a auto je celkem nizky, takze vyssi obrubniky bejvaj problem pri parkovani, ale s tim se da zit (s tim ze obcas chytnes podvozkem uz jsem se tak nejak smiril, neda se nic delat, proste to auto takovy je). Kvalita na urovni VW koncernu, takze spolehlivost bez problemu.

 

A ted jsem zvedavej, jak se do me pustite :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...