parre Odesláno 30. května 2012 Nahlásit Odesláno 30. května 2012 logo bych měl, co v tom máš za motor? logo bych chtěl... Je to M550d...
Micey Odesláno 30. května 2012 Nahlásit Odesláno 30. května 2012 Jo, tak to je slušnej motor:) Jak to jede, i takhle nový..?
parre Odesláno 30. května 2012 Nahlásit Odesláno 30. května 2012 (upraveno) Jo, tak to je slušnej motor:) Jak to jede, i takhle nový..? abych byl upřímnej, eště pořádně nevim (ani neni eště na značkách), zeptej se mě za 10 dní Upraveno 30. května 2012 uživatelem parre
jirka404 Odesláno 30. května 2012 Nahlásit Odesláno 30. května 2012 logo bych chtěl... Je to M550d... Dofám, že na to teď dává BMW záruku aspoň 5 let, protože až se ti to "trojitý foukání" rozhodí bude lepší místo opravy koupit nový auto .
panedge Odesláno 31. května 2012 Nahlásit Odesláno 31. května 2012 parre-bomba!nejhezci a nejlepsi auto ve svy tride.Na ten motor jsem hodne zvedavej,to musi jet jak raketa
cretino Odesláno 31. května 2012 Nahlásit Odesláno 31. května 2012 logo bych chtěl... Je to M550d... nadhera
parre Odesláno 31. května 2012 Nahlásit Odesláno 31. května 2012 parre-bomba!nejhezci a nejlepsi auto ve svy tride.Na ten motor jsem hodne zvedavej,to musi jet jak raketa Já jsem na to taky zvědavej. Nalepim nálepku Chronomagu, otestuju a dám vědět
jacob Odesláno 31. května 2012 Nahlásit Odesláno 31. května 2012 Je to M550d... Mně ten downsizing sice moc sympatický není, ale na druhou stranu je třeba uznat, že ty motory 50d, to je opravdu strojovna. Téměř 400 koní u diesel třílitru, to je neskutečné :-).
bandicoot Odesláno 31. května 2012 Nahlásit Odesláno 31. května 2012 (upraveno) Znáte někdo aktuální důvod downsizingu v týhle cenový kategorii?Kvůli spotřebě to nebude, kvůli výši povinnýho ručení taky ne, kvůli výrobním nákladům taky ne.Přijde mi to jako kartel, dělat složité věci, které se pravděpodobně po čase vyserou. Auta tak budou častěji na servise a budou se měnit nikoliv po šesti letech, ale po čtyřech. Upraveno 31. května 2012 uživatelem bandicoot
sibirnaya Odesláno 31. května 2012 Nahlásit Odesláno 31. května 2012 ja nejvic nechapu rozhodnuti skoncit s sestivalcema atmosferickyma, do budoucna i foukanyma, a radsi cpat dvou a triturbovy ctyrvalce.. nebo bmw s trivalcem, chce se mi blit jen to napisu
gougy Odesláno 31. května 2012 Nahlásit Odesláno 31. května 2012 ja nejvic nechapu rozhodnuti skoncit s sestivalcema atmosferickyma, do budoucna i foukanyma, a radsi cpat dvou a triturbovy ctyrvalce.. nebo bmw s trivalcem, chce se mi blit jen to napisu Mě je to jedno, teď mám doma jenom čtyřhrnky a Ty se taky neboj, až nebudou šesti a osmiválce, budou baterkáče, takže v klidu odbzučíš s krouťákem 1-2kN.m
obchodnik-o3 Odesláno 31. května 2012 Nahlásit Odesláno 31. května 2012 Já jsem na to taky zvědavej. Nalepim nálepku Chronomagu, otestuju a dám vědět podel sa potom s dojmami
parre Odesláno 31. května 2012 Nahlásit Odesláno 31. května 2012 ja nejvic nechapu rozhodnuti skoncit s sestivalcema atmosferickyma, do budoucna i foukanyma, a radsi cpat dvou a triturbovy ctyrvalce.. nebo bmw s trivalcem, chce se mi blit jen to napisu to jsou alibisticky pozadavky EU na snizovani emisi, kvuli tomu treba konci Bava motorky s boxerem. Je to uplna blbost...
jirka404 Odesláno 31. května 2012 Nahlásit Odesláno 31. května 2012 bandicoot-emise a spotřeba. Sice je pravda, že to má už E VI, ale pozor! lítali jsme s tím (xDrive) po německých dálnicích plně obsazený a průměr byl 20l na 100 km, takže těch uváděných 7l na 100 jen při lehké noze. Navíc jsem se koukal na ceny dílů a např. jeden střik 380 euro a jeden menší "fouk" 2800 euro. To je jedno blbý natankování (u nás běžné) a je to 380 x 6 . Osobně si myslím, že nacpat do řadového šestiválce 380 kobylek a trojitý foukání je smrtelná kombinace pro motor a můžeme se rozloučit s časama, kdy motor najezdil i 600 tis. km. A to do toho chtěli původně v Mnichově nacpat 500 kobylek, ale zjistili, že by měl motor životnost 100 tis. km a tak ubrali. Mě jen zajímá jakou životnost bude ten motor mít.
Dantechno Odesláno 31. května 2012 Nahlásit Odesláno 31. května 2012 Sice je pravda, že to má už E VI, ale pozor! lítali jsme s tím (xDrive) po německých dálnicích plně obsazený a průměr byl 20l na 100 km, takže těch uváděných 7l na 100 jen při lehké noze. Navíc jsem se koukal na ceny dílů a např. jeden střik 380 euro a jeden menší "fouk" 2800 euro. To je jedno blbý natankování (u nás běžné) a je to 380 x 6 . Osobně si myslím, že nacpat do řadového šestiválce 380 kobylek a trojitý foukání je smrtelná kombinace pro motor a můžeme se rozloučit s časama, kdy motor najezdil i 600 tis. km. A to do toho chtěli původně v Mnichově nacpat 500 kobylek, ale zjistili, že by měl motor životnost 100 tis. km a tak ubrali. Mě jen zajímá jakou životnost bude ten motor mít. odkud to mas?
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se