Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Jj, 500E je úplně jiný, tuším řízení dělalo Porsche, atd atd..  Kdysi jsem u jednoho stál ve Švýcarsku a nevím jestli mám litovat že jsem ho neměl, nebo ne, ale asi spíš jo :frusty:  Na kufr dát 250D a provokovat :lol2:

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

Nojo, holt ty pekny 124 nejsou uz k mani, no... kdo to chtel, ten uz to ma, a zbytek shnil. Jsou to paradoxy, dily koupis, cokoli objednas na 20 let staryho mergla, do druhyho dne dovezou... akorat neni na co to montovat, pac ty plechy mizej pred ocima... Udelali auto, ktery na drozce ujede x milionu km, ale nesmi nikdy zmoknout :-) spec ty posledni dva roky, kdy se preslo na vodou reditelny barvy, ve vlhkejch zemich kvetly uz na salone :-)

mal som E500 uz novsie, okolo 2oo3 a tam uz korozia nebol problem

ale ostatne vsetko - elektronika, ....

Odesláno

mal som E500 uz novsie, okolo 2oo3 a tam uz korozia nebol problem

ale ostatne vsetko - elektronika, ....

Tos mel ale ctyrvoko. To rezlo taky jak slak.
Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

Tos mel ale ctyrvoko. To rezlo taky jak slak.

ano, to novsie

no vies, vtedy ze ani som nesledoval koroziu?

kupoval som ho nove a casto som to striedal, a uz teraz nemam prehlad.

ale presiel som z bavorakov a aj ked ten V8 som mal rad, tak ta poruchovost bola brutalna

Odesláno

Tak vono de na druhy pohled poznat, ze to je trochu jiny mergl nez 250d.

Jasný, pro toho kdo to zná, ale pro čipovanýtédéíčkáře to je starej krám...

Měl jsem 250D a 2.3 benzín a vzpomínám rád..

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

v tych casoch som vyhradne benzin, az tu v Prahe som zacal diesel ( staroba a ine prostredie)

tak Cegy hovoris, ze aj tie medvede teraz patria medzi hnijuce potvory?

a co tie novsie, od 2oo9, uz sa prejavili?

Odesláno

Uz se moc o mergly nezajimam a v minulosti to byli vesmes youngtimery.

Tusim, ze od 2007 by se mela kvalita zase zvednout ale uz to nikdy nebude treba jako piano. Byli jsme s jagmanem na jednom foru, von ma o tech novejsich modelech vetsi prehled.

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

ja skor len tak zo zvedavosti... ked uz sa nacala ta tema.

nemam velky prehlad - len tie skusenosti z tej doby a to bolivtedy nove auta, takze o tej korozii sa dozvedam vlastne az teraz :lol2:

Odesláno (upraveno)

maxigabrielg:

 

Tehdy se na zaklade nejakejch tragicky pomylenejch narizeni zakazalo pouzivat na auta normalni krasne vonavy redidlovy barvy  :eek: a muselo se prejit na barvy na vodni bazi.... no a v Mercedesu se to trosku vymklo, jak to tehdy jeste neumeli, v tech nadrzich na vodu se jim rozmnozily nejaky bakterie, ktery by normalne v redidle chciply, ale takhle se nastrikaly i s barvou na auto, kde vesele v ty barve bydlely, kousaly do plechu, nacucavaly do sebe vlhkost a plechy rezly a rezly.... no je to trosku zjednodusene vysvetleno, koho by to zajimalo hloubeji, zde je na to tema vedecka studie: http://elib.uni-stuttgart.de/opus/volltexte/2000/653/pdf/diss_guehring.pdf

 

Mercedes s protikorozni ochranou nebyl nikdy na spici, ale ten prechod (tusim rok 95) byl fakt smrtici... netyka se to vsech mercedesu, tenhle rok plati asi pro Sindelfingen, v ostatnich fabrikach presli na vodu jindy, taky auta strikany ve dny, kdy byla voda cerstva a bez bakterii nereznou tolik, jako auta lakovany na konci cyklu....

No a kdyz pak do Nemecka prisli delat ucetnictvi panove z Chrysleru, tak se koupil na karoserie ten nejlevnejsi plech, jakej byl v ty dobe k mani, a proto prvni masarky a motejly (w210 a w220) dneska pouzivaj v podstate jenom.... urcity skupiny lidi, protoze Dezovi dira v kastli nevadi, a kdyz je to v nosny casti, tak to resi montazni pena... :lol2:

 

edit: obrazek nahradi tisic slov:

 

post-5784-0-27292800-1440925450_thumb.jpg

post-5784-0-54278800-1440925448_thumb.jpg

post-5784-0-90673500-1440925447_thumb.jpg

 

No a to se vsechno deje schovany pod plastem - naraznikem, podbehama.... kdyz to nerozeberes a neopravis, jednoho dne prijdes k autu a motor bude lezet vypadlej pod autem na zemi... :cigar:

Upraveno uživatelem Pirx
Odesláno

Pirx: U těch modelů W210 jsem si všimnul, jak jsou strašně zašlé přední světla, někdy až do žluta, dívím se, že s tím řada lidí takhle jezdí.

Návštěvník maxigabrielg
Odesláno

Pirx: U těch modelů W210 jsem si všimnul, jak jsou strašně zašlé přední světla, někdy až do žluta, dívím se, že s tím řada lidí takhle jezdí.

to je let ten plastovy kryt, niekto mi spominal, ze si to vylestil a zlepsilo sa to

Odesláno

 

to je let ten plastovy kryt, niekto mi spominal, ze si to vylestil a zlepsilo sa to

Ano, zlepsi sa to ak odlestis tu vrchnu vrstvu. A kedze to potom ostane nenalakovane, bez UV ochrany tak tie svetla zozltnu estr horsie snad za 2 mesiace. Proste v MB to v urcitom obdobi prehnali so setrenim na vsetkych miestach.

Odesláno (upraveno)

toje let ten plastovy kryt, niektomi spominal, ze si to vylestil a zlepsilosato

 

Existují na to leštící pasty, nebo to i nabízejí firmyjako službu. Soused si to dělal sám na jiném autě a strávil s tím celé dopoledne.

 

P.S. Soused to má asi 4 měsíce a vypadá to pořád pěkně, asi ty pasty obsahují i UV filtr.

Upraveno uživatelem Josef01

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...