pepas Odesláno 2. dubna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. dubna 2016 No pro mne jako dlouhodobeho mercedesaka je design novych MB tezce ztravitelny, nerikam ze jsou osklive to ne, ale urcite nebudou desingove tak trvanlive v dlouhodobem meritku jako napr.w124 nebo r129, na to ze jsou stara tak jsou porad hezka, coz si myslim u kulatych vseobecne malo kdy povede. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 2. dubna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. dubna 2016 Co je desing? Neměl to být spíš dressing? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sphinxx Odesláno 2. dubna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. dubna 2016 To Sphinxx : Jo, ta moje děsivá (doslova a do písmene) zkušenost byla s AT, řekl bych že jedno z nejhorších svezení co jsem kdy zažil. A na to, že jsem jel na ojetinu k A.D. v Průhonicích a pán mi nějak zapomněl říct, že je bok na opravu (šlinc na tři díly na lak) tak docela nefér jednání. Bylo těsně před dovolenou, strašný vedro, nějak jsem ho ani neposlal do patřičných míst (dodnes toho lituju).K tomu automatu, jak někdo řekne celoživotní náplň, hned ho vzít latí....... Pokud nebere životnost auta do 200tis.km.Já jsem měl problém u 850. A komplet repas převodovky včetně náplně a mi byl tehda (2007) spočítán na cca 35.000,-Kč. No a samo se s tím nedalo jezdit, takže jsem koupil jinou (manuál) a kompletně ji přeházel včetně interiéru, takže stará, sedanová posloužila na díly, ale i tak mi ji bylo líto. No nic, od té doby manuál. Jinak nevím s kým máš zkušenosti, ale já mám v Průhonicích zkušenosti s D. Kurtzem (auto Kurtz) a naprosto v pohodě, počítám, že ta negativní zkušenost pramení ze servisu vedle. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veneria Odesláno 2. dubna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. dubna 2016 Repas automaticke prevodovky stoji 35.000 kdezto vymena spojky na manualu vyjde na 15.000 a k tomu samozrejme dvouhmota za 27.000. Tak nevim co je vyhodnejsi. A srovnavat deset let stary automat na Volvu s nejakym rekneme rok starym na necem jinym je holy nesmysl. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasňa Odesláno 2. dubna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. dubna 2016 (upraveno) Teď jsem koukal na test nového Éčka na Deutsche Welle a maník byl prekvapen, že přesto, že auto je o 7 cm delší, tak vzadu je dost málo místa. Taxikáři asi nebudou rádi. Upraveno 2. dubna 2016 uživatelem Hasňa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sphinxx Odesláno 2. dubna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. dubna 2016 Repas automaticke prevodovky stoji 35.000 kdezto vymena spojky na manualu vyjde na 15.000 a k tomu samozrejme dvouhmota za 27.000. Tak nevim co je vyhodnejsi. A srovnavat deset let stary automat na Volvu s nejakym rekneme rok starym na necem jinym je holy nesmysl.Kolego, nevím, jestli jsi reagoval na mě, ale rád bych opravil dvě věci, pokud to vyznělo nějak špatně.nesrovnávám starý a nový automat, máme v rodině bohužel (!) XC60 a je problémová od nějakých 20.000km, o tom nebudu polemizovat, protože mě tento model nezajímá, stejně, jako novinky od Volva, jen vím, že další auto už zkrátka nebude nové Volvo. Nicméně nepolemizuji o starém vs. novém automatu, nýbrž o jeho údržbě od novoty v servisních intervalech, na kterou většina zákazníků kašle a servisy si poté mnou ruce. A tady kolega výše jasně napsal, že má možnost koupit starší XC, které se ale podle popisu jeví, jako "pastička". Takže nejde o srovnání nového vs. starého. A pokud jde o výměnu s dvouhmotou, máš pravdu, ale ten repas převodovky standardně vyjde na cca 50.000,-Kč (35.000,-Kč byla cena pro mne), ta už rozdíl je, přičemž když jsem dotazoval v minulosti převodovku na model V90, tak mi odpověděli, že tato vyjde v AD na 147.xxx,-Kč! To už mnohonásobně převýšilo cenu auta. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadekNe Odesláno 2. dubna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. dubna 2016 Hasňa: Ono záleží na řidiči, když má 190cm a dlouhé nohy, je jasné, že za ním to nebude žádný zázrak, stejně jako u stávající verze. Místa tam je podle mě stejně jako dříve. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sphinxx Odesláno 2. dubna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. dubna 2016 Radku, to je obrázek "E - classe"? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jagman Odesláno 2. dubna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. dubna 2016 (upraveno) Todle to ale nebude Narazil sem na toto: http://www.autoevolution.com/news/e-55-amg-4matic-w210-interior-gets-attacked-with-leather-by-vilner-photo-gallery-82076.html# bral bych všema 10 před těma novejma plečkama Upraveno 2. dubna 2016 uživatelem Jagman Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadekNe Odesláno 2. dubna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. dubna 2016 Radku, to je obrázek "E - classe"? Ano, to je nové E klasse, vyapdá velmi podobně jako S klasse. Jagmen: stačí posunou sedačku dopředu, mrkni na ty obrázky, kde končí středový panel u Ečka, když si tam sednu tak tam je ještě víc místa než na tom mém horním obrázku, protože i při 182cm výšky mám krátké nohy. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sphinxx Odesláno 2. dubna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. dubna 2016 RadekNe: díky. Čekal bych více místa. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadekNe Odesláno 2. dubna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. dubna 2016 Pak jedině prodlouženou verzi, to je o 20cm větší prostor. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veneria Odesláno 2. dubna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. dubna 2016 Kolego, nevím, jestli jsi reagoval na mě, ale rád bych opravil dvě věci, pokud to vyznělo nějak špatně.nesrovnávám starý a nový automat, máme v rodině bohužel (!) XC60 a je problémová od nějakých 20.000km, o tom nebudu polemizovat, protože mě tento model nezajímá, stejně, jako novinky od Volva, jen vím, že další auto už zkrátka nebude nové Volvo. Nicméně nepolemizuji o starém vs. novém automatu, nýbrž o jeho údržbě od novoty v servisních intervalech, na kterou většina zákazníků kašle a servisy si poté mnou ruce. A tady kolega výše jasně napsal, že má možnost koupit starší XC, které se ale podle popisu jeví, jako "pastička". Takže nejde o srovnání nového vs. starého.A pokud jde o výměnu s dvouhmotou, máš pravdu, ale ten repas převodovky standardně vyjde na cca 50.000,-Kč (35.000,-Kč byla cena pro mne), ta už rozdíl je, přičemž když jsem dotazoval v minulosti převodovku na model V90, tak mi odpověděli, že tato vyjde v AD na 147.xxx,-Kč! To už mnohonásobně převýšilo cenu auta.Reagoval jsem vseobecne na prispevky v nichz byl hanen automat od Volva. Co se tyce ceny 35.000 je to bezna cena za opravu automatu (alespon u V70) coz mohu dolozit fakturou za opravu z meho vozu. Predpokladam ze oneh 147.000 za opravu automatu bylo na XC90 a ne na V90 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veneria Odesláno 2. dubna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. dubna 2016 Pro upresneni, tech 35.000 je za opravu (vymena hydraulickeho rozvadece...) Opravdovy repas, kde se meni krome skrine snad opravdu vse vyjde asi na 70.000 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sphinxx Odesláno 2. dubna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. dubna 2016 Veneria: aha, tak je možné, že je to mechanik od mechanika. Já jsem to tehda řešil v Praze a standardní cena byla kolem 50.000,-Kč. Jinak jsem rád že ses pobavil, ale nejsem debil a opravdu jsem myslel V90, nikoliv XC90 . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommas4 Odesláno 2. dubna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. dubna 2016 (upraveno) ... máme v rodině bohužel (!) XC60 a je problémová od nějakých 20.000km ...Jak se k tomu staví AD? Mám v garáži xc60 od novoty s 2,4 naftou v automatu 4x4 a jezdí bez sebemenšího problému, má asi 65tis. najeto za dva roky. Edit ještě tak na okraj k automatickým převodovkám, za oceánem to bylo prostě tak že kazdý počítal po cca 100tis. mílích s repasí automatu u Forda, u ostatních aut po 150, stávalo to tušim okolo 2 až 3 tisic dolarů dle typu a jezdilo se dál. Asi nesrovnatelný s podmínkama u nás, ale zase pohodlí automatu s rizikem 50 tis. opravy, zvláště když se bavíme o autech za milión - beru automat. Jsem pohodlnej, nikoli petrolhead Upraveno 2. dubna 2016 uživatelem tommas4 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sphinxx Odesláno 2. dubna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. dubna 2016 tommas4: AD se k tomu staví veskrze pozitivně a řeší nastálé chyby a potíže, ba dokonce poskytují i náhradní vůz po dobu opravy, takže tam je to bez problému, ale už jen ta skutečnost, že si koupíš auto za 1M+ a řešíš v tomto nájezdu nějaké problémy je na nic. Co jsem se bavil se známým, tak to není jen Volvo. Známý si koupil nového Sharana, od novoty ve full výbavě a už byl třikrát v servisu, má najeto 15.000km. Je to asi kus od kusu, ale taky ho to štve. V podstatě to tu před pár hodinami napsal Jagman - dnešní auta nic moc, místo nového MB zvolit staršího, jen škoda, že ty staré kusy rychle rezly. Na dnešních autech se mi líbí obrovské posuny ve výbavě, respektive pokrokové technologii, naopak mě štve "downsizing" motorizací. Ale to je na jinou debatu . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 2. dubna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. dubna 2016 automatická převodovka je děsná pýčovyna .... najezdím s tím denně cca 200km v práci a vždycky se těším do vlastního auta na klacek = automatická převodovka patří do náklaďáku nebo autobusu (tam to usnadňuje život) .... v osobáku to je pro dementy co neuměj řídit (prej sou na to i autoškoly x pouze na automat = wole co to je ? ) .... se poseru Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sphinxx Odesláno 2. dubna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. dubna 2016 S čím jezdíš v práci? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tommas4 Odesláno 2. dubna 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. dubna 2016 Člověk aby fakt přemýšlel, takové kusy dražších aut co se serou po pár tisících km má dnes snad každá automobilka. V okruhu známých se vyskytuje jedno takové bmw, jedno subaru a škoda superb. Jinak automat je fajn, jsme rád že jsem přešel po x letech s fofrklackem a hlavně paní co u ní bydlím při řízení kouká na řadící páku místo na cestu tak je to jediné možné řešení Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se