Josef01 Odesláno 8. října 2016 Nahlásit Odesláno 8. října 2016 Ani uvnitř to nevypadá nijak špatně 500k by mělo trochu jet
Josef01 Odesláno 8. října 2016 Nahlásit Odesláno 8. října 2016 (upraveno) Je to 4l nebo 6.3l? W12 je 6.3 a tam vodím 495k. Upraveno 8. října 2016 uživatelem Josef01
Návštěvník Jagman Odesláno 8. října 2016 Nahlásit Odesláno 8. října 2016 (upraveno) Pepo: Bert bude mít novější A8 todle je starej interier jinak 500k sedí a něakejch 620nm ten motor je teda nic moc když vemu že MB měl v roce 95 u V12 něakejch 420k a 580nm a verzí 70 a 73AMG ani nemluvím hold je to jen velká voktávka takže ti gratulovat nebudu Berte Upraveno 8. října 2016 uživatelem Jagman
Bert Odesláno 9. října 2016 Nahlásit Odesláno 9. října 2016 Jo. Je to samozrejme ta nova, takze 500 koni a interier je fakt prima. Na tom autu je ale nejlepsi aktivni ruseni hluku motoru (system opacne frekvence). Vykon mne nijak neohromuje, brnknout o omezovac se da jen tak mimochodem.
Josef01 Odesláno 9. října 2016 Nahlásit Odesláno 9. října 2016 Koukal jsem na inzerci, moc se jich neprodává ani v Německu, všichni mají A8 3.0. Kolik to tak baští na okreskách? Mě to zajímá v porovnání s mým 7,5l V8 motorem.
M3maniac Odesláno 9. října 2016 Nahlásit Odesláno 9. října 2016 Tak srovnávat poslední generaci s pravěkou amerikou asi není úplně fér :-))) hadám tak kolem 14ti? průměr a když to lechtáš na okresce tak počítám kolem 11?
Josef01 Odesláno 9. října 2016 Nahlásit Odesláno 9. října 2016 Chtěl jsem to vědět jen pro zajímavost. U USA se samozřejmě spotřeby pohybují podstatně níže než u nás. Např. jsem na 2 tis. mil měl s motorem 4.6l V6 spotřebu 8.8l/100km.
M3maniac Odesláno 9. října 2016 Nahlásit Odesláno 9. října 2016 jojo, rovně a na čtvrt plynu....to bych zešílel asi :-)
Josef01 Odesláno 9. října 2016 Nahlásit Odesláno 9. října 2016 Vůbec ne, jezdili jsme po kaňonech, lesy v národních parcích, serpentiny, nádhera. Možná nemají v autech ty EU sračky a benzín je benzín a ne rozemleté kytky.
wave ceptor Odesláno 9. října 2016 Nahlásit Odesláno 9. října 2016 S tím samým motorem jsem jezdil za 7l.
M3maniac Odesláno 9. října 2016 Nahlásit Odesláno 9. října 2016 Vůbec ne, jezdili jsme po kaňonech, lesy v národních parcích, serpentiny, nádhera. Možná nemají v autech ty EU sračky a benzín je benzín a ne rozemleté kytky.Měl jsem na mysli, že maj striktni rychlostní limity....a to dělá hodně u obludy 2,5 tuny....jakmile jedes pomalinku je to znát.
Josef01 Odesláno 9. října 2016 Nahlásit Odesláno 9. října 2016 Já tady jedu úplně stejně a a spotřeba úplně jinde. Váha toho auta je identická s mým současným, rozměr ten samý. Ty limity jsou prakticky stejné jako u nás 30 mil město, 60-75 mil dle místa a státu, kde jezdíš. Mám to ověřené několikrát, spotřeba na US benzín je prostě jinde.
M3maniac Odesláno 9. října 2016 Nahlásit Odesláno 9. října 2016 Tak já jsem asi blbej, ale roky čtu jak je v USA nižší kvalita PHM......
Americkej Odesláno 9. října 2016 Nahlásit Odesláno 9. října 2016 Tak já jsem asi blbej, ale roky čtu jak je v USA nižší kvalita PHM......Nižší oktanová čísla jo, ale kvalitu? Jak ji posuzuješ? Čistotou, aditivy? Navíc teď bych se bál s Babišosračkama srovnání víc, než v minulosti.
MadButcher Odesláno 9. října 2016 Nahlásit Odesláno 9. října 2016 Presne tak, kvalita benzinu neni nutne dana vysi oktanoveho cisla. Jedine pokud nekdo prodava pod oznacenim N95 neco co ma 91 a min oktanu, to pak je oklikou nekvalita souvisejici s oktany. A ty biosracky to pak stejne vsechno zabijou :-(
Josef01 Odesláno 9. října 2016 Nahlásit Odesláno 9. října 2016 Tak já jsem asi blbej, ale roky čtu jak je v USA nižší kvalita PHM...... V čem nižší kvalita? U stojanů je benzín označený 85, 88, 91 apod., ale norma pro měření okt. čísla je jiná, takže musíš v průměru připočítat cca 5 okt. k tomu co vidíš na stojanu. Test kvality US benzínu jsem neviděl.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se