panedge Odesláno 14. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. února 2011 Josef01-hmm tak to je dobrá spotřeba,i když já ji asi moc řešit nebudu,přeci jen to bude auto pro zábavu a zase tolik km s tím nenajezdím.Já přemejšlím,jestli je takovej hothatch vůbec pro mě,jezdím opatrně,někdy se svezu rychlejc,ale nejsem závodník.Ani si nedovedu představit,že bych s tím letěl po dálnici víc jak 200.Jen mě bavěj auta a řízení.Třeba u toho BMW by mě štvala poháněná jen zadní náprava,jsem skoro z hor a jedno BMW jsem už měl a stačilo,v zimě k ničemu.A s xdrive 530i je skoro k nesehnání a když tak to bude ranec.Xdrive jsou většinou v dieselu,nic proti těm motorům a třeba 330d jede jako tank,ale přece jen bych chtěl radši benzín.A tahle Mazda 3 MPS mě prostě hlodá nejvíc.Asi to není důležitý,ale jak hraje ten příplatkovej systém Bose? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 14. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. února 2011 (upraveno) Tak 200km/h pro to auto není žádná velká rychlost, na kvalitní dálnici to vnímáš jako 140 v běžném autě. Zajímavý to je teprve nad 230 Na dvojku si to klidně na asfaktu ještě hrábne (jako na přiloženém videu) a fakt 200km/h tam máš skoro hned. No a to Bose hraje opravdu parádně, kdo má rád pořádnou hudbu v autě, tak to opravdu ocení. Upraveno 14. února 2011 uživatelem Josef01 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 14. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. února 2011 Josef01-hmm tak to je dobrá spotřeba,i když já ji asi moc řešit nebudu,přeci jen to bude auto pro zábavu a zase tolik km s tím nenajezdím.Já přemejšlím,jestli je takovej hothatch vůbec pro mě,jezdím opatrně,někdy se svezu rychlejc,ale nejsem závodník.Ani si nedovedu představit,že bych s tím letěl po dálnici víc jak 200.Jen mě bavěj auta a řízení.Třeba u toho BMW by mě štvala poháněná jen zadní náprava,jsem skoro z hor a jedno BMW jsem už měl a stačilo,v zimě k ničemu.A s xdrive 530i je skoro k nesehnání a když tak to bude ranec.Xdrive jsou většinou v dieselu,nic proti těm motorům a třeba 330d jede jako tank,ale přece jen bych chtěl radši benzín.A tahle Mazda 3 MPS mě prostě hlodá nejvíc.Asi to není důležitý,ale jak hraje ten příplatkovej systém Bose? tady mas namku mirne jetou 530xi za slusny love.. http://www.renocar.com/skladove-vozy/vuz/bmw-530xi-touring/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 14. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. února 2011 Pěkná výbava, slušná cena, až se nechce věřit těm km, ale možné to je. Ovšem s tímhle jezdil asi majitel jenom v sobotu do kostela no prakticky cena lépe vybavené Fabie. http://www.renocar.com/skladove-vozy/vuz/bmw-523i-2/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 14. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. února 2011 (upraveno) sibirnaya-pěknej kousek,ale bez mpacketu to není to pravý ořechový,navíc bych chtěl sedan.Josef01-hmm 523i to nee,530i to musí bejtAle já stejně nevím,čumím furt do inzerce a plácám se v tom,od limuzín po sporťáky jak prdlej Edit-když kombi tak řadu 3 a s xdrive a mpacket-http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/bmw/rada-3/8604669 Upraveno 14. února 2011 uživatelem panedge Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 14. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 14. února 2011 Já bych do auta přes 100 tisíc a stáří 3 roky vůbec nešel a už vůbec ne do aut z Německa. Holt budeš si muset ujasnit, co vlastně chceš Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 15. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. února 2011 Josef-to video je brutální,to je slušnej hukot Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 15. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. února 2011 Já bych do auta přes 100 tisíc a stáří 3 roky vůbec nešel a už vůbec ne do aut z Německa. Holt budeš si muset ujasnit, co vlastně chceš Nebuď předpojatej - auto je ve 100 tisících tak akorát zajetý . Naopak je nejlepší kupovat jetý auta 3-4 roky starý s nájezdem 100-120 tkm - tedy pokud se bavíme o obsahu 2 a více litrů a servisovaným kousku a běžný konfekci na denní ježdění . Zemi původu bych moc neřešil - stejně jako u nás, i v Německu, Belgii nebo Holandsku se najdou vylítaný kousky. Jen v těch okolních zemích není tak vysoká pravděpobnost, že tě někdo bere totálně na hůl . Jen můj názor, nehádám se . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 15. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. února 2011 sibirnaya-pěknej kousek,ale bez mpacketu to není to pravý ořechový,navíc bych chtěl sedan. Josef01-hmm 523i to nee,530i to musí bejt Ale já stejně nevím,čumím furt do inzerce a plácám se v tom,od limuzín po sporťáky jak prdlej Edit-když kombi tak řadu 3 a s xdrive a mpacket- http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/bmw/rada-3/8604669 hele, ja jezdim uz pres dva roky 330xd, predtim 525d, krom toho mame na firme X5 3,0d + ted nove X5 4,0d - taky trilitr, ale dvouturbovej, a GT5 3,0d.. vyrustal sem na 525tds E34... takze asi tolik k bafcum. Dyztak SZ, at to tu nezasirame... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 15. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. února 2011 Já střídám auto po dvou až třech letech (podle stáří) a měl jsem z posledních 7 aut jenom 3 auta něco málo přes 100 tisíc km. První byla Mazda 323F kde motor byl super (2.0 šestiválec) ale už se pomalu schylovalo k náročnějším opravám podvozku a brzd. Pak 2 x Fiat Marea, to byla tragedie, nechápu, že jsem do toho šel, závada za závadou včetně motoru. Ostatní auta najeto max. 80 tisíc a šly pryč, vše bez jediné závady, pouze doplňován olej a voda. Když čtu u nás v inzerátech auto z D najeto 53 tis. km, stáří 3 roky, tak se musím usmívat, to je prostě blbost. Vyjímka může být, ale ne, že těch aut je většina. To jsem měl tedy namysli. Koupit přímo od někoho auto v Belgii nebo Německu, to je něco jiného (tam je totiž přetočení tachometru trestný čin, narozdíl od nás). Bohužel u nás jsou mizerný silnice a 100 tisíc u nás je jako 250 tisíc směrem na západ. Navíc i styl jízdy, posypové materiály apod. se na autě razantně projeví. Na druhou stranu je to otázka peněz a auto s nájezdem o 100 tis. km více je za polovinu a spoustě lidí to nevadí jít 6x do roka do servisu nebo shánět díly po vrakovištích, tak jako třeba můj kolega v práci, to záleží na povaze, já bych to nerozdýchal. Ovšem znám také případ, kdy lidé jezdí 10x do roka do servisu s novým autem (jeden s XC60), to je pak na Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 15. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. února 2011 (upraveno) mozna kdyby sis kupoval auta, a ne mrdky, tak bys to videl jinak ja mam na trojce ted 125najeto, musim zaklepat, zatim zadna zavada, na petce predtim sem najel 180, taky v pohode, x5ku sme pousteli s 160ti, tam se menila prevodovka - ale opet te zklamu, asi po 300km, auto se prebiralo s 0km - proste nejaka vyrobni chybicka. Jinak co do najezdu, moje nejoblibenejsi auto v tomhle byla Octavie 1,9tdi 110PS, tu sme meli od novyho a prodavala se s 325tis km, zacinala se ozyvat spojka, do ty doby lautr nic... Upraveno 15. února 2011 uživatelem sibirnaya Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 15. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. února 2011 (upraveno) No já to vidím tak, že se to celkem odpovídá statistice TUV a nárůst opravd tam je prostě evidentní u každého staršího auta. U Mazdy nebo Toyota je ta závadovost opravdu velmi malá. U BMW nebo Mercedes to zrovna není žádná sláva a v tomto ohledu si nemají s lecjakým Fiatem moc co vyčítat . Pokud někdo najezdí za 4 roky s autem 150-200 tisíc km, tak je to myslím v pohodě, opravy si užije pak ten, co to koupí. Tedy nebavím se jen o nájezdu, ale i stáří. V přiložené tabulce je ten nárůst evidentní (a je to i v jiných hodnoceních patrné). Stáří 1-3 roky je průměr 60 tis. km, stáří 4-5 let průměr 85 tis. km, stáří 6-7 let průměr 120 tis. km. BMW 3 patří zrovna k nejspolehlivější řadě. Upraveno 15. února 2011 uživatelem Josef01 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
enslow Odesláno 15. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. února 2011 moje prve auto bol mercedes W124 2,0 D...bol modry a v modrej kozi..:-) mal 800000km a to uz bol tachometer zaseknuty...:-D isiel aj na raciol mimochodom neskor som mal E200 klasicke "ecko" avantgarde...a to malo 250000a stale bolo v super stave...ttieto nove mercedesy su uz neni bohvieco...inak vseobecne som velmi spokojny s VW group...konkretne oblubujem golfy a passaty od roku 2000 do roku 2005...dost kvalitne auta..mal som aj benziny aj diesle.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alessio Odesláno 15. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. února 2011 Bohužel právě JK nepatří zrovna mezi znalce..jeho původní profese je autům na míle vzdálená a seriozním přednesem to bohužel nezakryje. Neříkám, že lže, nebo něco podobnýho..on to nedělá schválně. Spíš chci říct, že já bych se jeho doporučením neřídil. Toť vše. Když už, poradil bych se s jeho kolekou z EVO magazínu..Petrem Hankem. A znáš někoho z Autofunu (auto.cz?)? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor Odesláno 15. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. února 2011 Moje první auto byl Volkswagen Rabbit (Golf), kupoval jsem ho v Americe ojetýho za 700 dolarů od jedný mladý kočky (koupila si Corvette) a měl najeto 118 tisíc mílí. Já na něm za rok najel dalších 15 tisíc mil a jen jsem do něj lil benzín (Amíci byli naštvaný, že cena překročila 1 dolar za galon, mně se to zdálo dobrý), nastartoval pokaždý napoprvý. Jen u něj hrozně klesal výkon, když se zapla klimatizace, do prudšího kopce jsem ji musel vypínat. To trochu souviselo s maximálkou 55 mil za hodinu, člověk se nemohl do kopce pořádně rozjet... Zlatý auto, po roce jsem ho zase za 700 dolarů prodal. Pak jsem koupil Escorta novýho v ČR, po čtyřech letech a cca 90 tis. km se na něm začalo všechno s.át, ložiska, olejová vana, spojka. Je to loterie, na ženský a auta je potřeba mít štěstí . A vobčas má člověk smůlu, já byl kdysi s jednou známostí na dovolený v Turecku, a bylo to peklo, ale to je jinej příběh a jiný téma . Nějak si to ale spojuju i s autama, na cestu pučeným tureckým Fiatem 124 do Pomukkale, dva na.raný lidi v autě bez klimatizace, k tomu turecký šoféři s náklaďáčkama vyskládanýma do výše minaretů, při odbočování najíždějící do protisměru, na to už asi jen tak nezapomenu . Teď jsem ale celkem spokojenej s japonským autem a českou manželkou, ale vopakuju, je to taky vo štěstí... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fargo Odesláno 15. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. února 2011 (upraveno) Mela vypnuty omezovac a v Nemecku jsem sundal nohu z plynu, kdyz jsem videl na tachometru 270km/h, to jsem proste necekal. S Mazdou 3 ? To bych také nečekal, vážně ? Upraveno 15. února 2011 uživatelem Fargo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 15. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. února 2011 To auto jezdilo fakt krasne, nakonec proslo nekolika testy nejen na vyse prilozenem videu a kdyz jsem dostal novou Mazdu neveril jsem, ze ma taky 260k, proto jsem s tim sel na mereni. Podle me ta predesla Mazda musela mit nejaky chip tuning, protoze to fakt rvalo asfalt z vozovky, coz se o te nove rici neda a mela nad 200 diky vypnutemu omezovaci porad pekny zatah. Prakticky od 80 do 220 bylo zrychleni vicemene plynule, az po 220 to zacalo klesat, zatimco ta nova Mazda uz ztraci dech na 200. Videl jsem i Mazdu 3 MPS s 300k, tak bych se ani nedivil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 15. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. února 2011 (upraveno) Já jsem měl už dost aut a nejspolehlivější bylo BMW E46 a kupoval jsem ho když mělo najeto něco přes 100 tisíc.Absolutně žádný vrzání,vše fungovalo tak jak má.Prostě z žádnýho jinýho auta-ani Audi, v Merglu jsem nejel nevím-nemám takovej pocit prémiovosti jako z BMW.Bohužel když se rozrůstala rodina,začalo to bejt malý a ani normální kombi nic moc neřeší,když musíš vozit 2 děti,občas k tomu babičku,kočár,hračky,kraviny atd.Jen z toho důvodu jsem si koupil poslední model Galaxy a to nemám MPV rád,ale pár let,než děti odrostou to vydržím.Ten Ford měl najeto 80 tisíc stáří 2 roky,zatím žádná závada a jízdní vlastnosti v rámci svý třídy nejlepší-teď ho mám přes rok a zatím pohoda.Podle mě je nesmysl nekupovat auta přes sto tisíc a 3 roky stář.Tak za prvý, když buď nemám peníze, nebo někdo nechce kupovat nový auto za 1,5 mil-je cena po 3 letech už daleko příjemnější a nevím co by se muselo vysypat,aby se mi to furt výrazně nevyplatilo.I automat,kterej klidně stojí kilo to nemůže skazit.Pokud bylo o auto dobře staráno,tak není problém najet 300 tisíc úplně v pohodě. Upraveno 15. února 2011 uživatelem panedge Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 15. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. února 2011 Já jsem mluvil ohledně 3 let a 100 tis. km, že já bych do toho nešel, tzn. že mě to nedává smysl. To že to dělá 80% národa, je jasné ze statistik a že to většině smysl dává naprosto chápu. Já jsem si to kdysi vyzkoušel a strašně mi vadilo takové to neustálé řešení závad, které nejsou zásadní ale člověka štvou. mám na mysli závady typu "nejde zadní stěrač, přestane svítit jedna mlhovka, občas zlobí centrální zamykání, špatně funguje klimatizace apod." Ovšem pak mě potkaly na stejném autě zásadní věci jako odešlo totálně ABS a nakonec se na 160 tis. km (tedy po udělaných rozvodech na 90 tis. km) zadřelo pomocné kolečko rozvodového řemenu a skončil jsem 800km od Prahy a o půlnoci v Polsku, to bylo super. Já jsem tedy absolvoval pár špatných zkušeností a vím, že mám asi na to smůlu, tak už osud nepokouším. No a konečně když jsme na chrono diskuzi mi ani nedává smysl si koupit auto, které je levnější než hodinky, které nosím. Ta tvoje poslední věta "pokud bylo o auto dobře staráno" je jistě pravdivá, pokud se budu o auto starat mým způsobem tak najedu 400 tis. km a nebudu mít problémy, ale ne na autě po některých řidičích.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike-72 Odesláno 15. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. února 2011 Já jsem mluvil ohledně 3 let a 100 tis. km, ..... Mluvíš mi z duše. Jen bych ještě dodal, že nechci auto, u kterého nejdou snadno vyměnit žárovky na předních světlech. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se