maama Odesláno 14. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 14. dubna 2011 Takže bych neměl žádný problém ho předjet po tý trávě,zastavit,bez slova mu jí natáhnout tím otevřeným okýnkem přímo na nos,vrátit se do vozu,zařadit,a s úsměvem na rtu se vydat vstříc dalším takovým lofasum!! no s tímhle názorem jsi nám tu chyběl. Mirečku, klííííd
miramax Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 ale pri sluzobnom to prezijes... to máš pravdu, od minulé oktávky tdi je to pokrok, alespoň motoricky, navíc průchodnost terénem je taky lepší, ale kdybych si měl kupovat já osobně auto, tak se přiznám, ze nerozumím tomu, proč si někdo kupuje nové auto... ten rozdíl mezi ojetým například bmw řady 3 poslední generace a tímhle je cenově skoro 50% a rozdíl v tom co dělá auto autem je šílený...
undy Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 Jo Mercedes je pro mě jedno z nejhezčích aut poslední doby a Mercedes s ním pěkně vytřel konkurenci zrak.No a nový CLS je taky perfektní K tomu Chrysleru-5.7 s 100 km v hod.?podle výrobce 7.6 s Motor je upravený, samozrejme /www.profituning.sk + brabus startech SD6 / a bolo to na pneu 255/40x18 / Teraz tam sú 275/40x20 a to je hneď o sekundu horšie
Onisau Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 S tým benzínom máš pravdu, a to MUDR.UNDESSER by som si rád zmenil, keby som vedel ako Inak, keby som nemal naftu skoro zadarmo, bol by som uvažoval o 5,7 ale... Naftu? Ani zadarmo Je to stejné jako s tím, že můžu mít v práci služební auto.. a stejně raději jezdím ve svém
Onisau Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 Aktuálně sedlám Yeti 1,8 tsi 4x4, a můžu říct, že výkonově jsem čekal něco jiného. Ve všech testech samá pochvala, já upřímně nevím kdo na tom motoru nebo autě co chválí. mně tam chybí aspoň ty dva válce navíc Ale zaměstnavatel bohužel nedovolí Yeti je pro mě strašná plečka!!!! A navíc předražená jako prase....
Dantechno Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 S tým benzínom máš pravdu, a to MUDR.UNDESSER by som si rád zmenil, keby som vedel ako Dochtore, s zadosti o zmenu nicku napis Kamilovi - snad ti vyhovi.
adamo Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 Dochtore, s zadosti o zmenu nicku napis Kamilovi - snad ti vyhovi. nepočítal bych s tím
Josef01 Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 (upraveno) pavel23: Taky bych řekl že Chrysler 300C SRT-8 6,1L může taktak ujíždět tak Mazdě 3 MPS ale rozhodně ne F 360. . Upraveno 15. dubna 2011 uživatelem Josef01
miramax Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 Yeti je pro mě strašná plečka!!!! A navíc předražená jako prase.... Já mám pocit, že to není o nic předraženější než všechny jiné škodovky, kupovali jsme to na Slovensku, protože při fleetové slevě to bylo proti fleetové ceně tady levnější o 80 000,- Kč. Ale jak píšu, myslím, že Škoda je předražená a to nejen tady, nicméně není to o nic předraženější než cokoli jiného. Dlouho jsem nemohl pochopit proč si lidi kupují nová auta a až v poslední době jsem byl konfrontován s argumentem, že přece nové auto se nekazí a nestojí tolik na servise. Když jsem namítl, že po třech letech ho prodáš za max třetinu ceny a pravidelný servis stojí prakticky stejně jako u ojetiny, tak odpovědí je většinou nechápavý pohled a mlčení... nerozumím tomu, ale českou ekonomiku to táhne
Josef01 Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 Podle mě kupovat nové auto je finanční nesmysl (stejně jako hodinky), ale občas si to člověk chce vychutnat. Ovšem u hodinek to alespoň není taková finanční ztráta. Pokud bych jezdil pouze v Praze, pronajímal bych si slušné taxi a ještě bych ušetřil. Když jsem po třech letech prodával za 200 tisíc Mazdu 323F, celkem byl náklad 800 tisíc za auto, 250 tisíc za benzín a 90 tisíc za údržbu. Za to bych dnes po Praze ve smluvním taxi za 3 roky projezdil o 1/3 méně a bez starostí.
bandicoot Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 Pokud bych jezdil pouze v Praze, pronajímal bych si slušné taxi a ještě bych ušetřil. Přesně takhle po Praze řeší dopravu moje žena, vychází to 3x levněji než náklady na normální auto (nemyslím nějakou fiestu za 50k).
Josef01 Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 (upraveno) Hlavně Tě taxi doveze do míst kam běžný řidič nesmí, nemáš problém s parkováním (to jsem ani nepočítal parkovací lístky kterých mám požehnaně), neřešíš problém zda nadýcháš (klasicky raní zbytkáček po firemní akci) nebo že Tě někde změří policie, nebo že to někdo auto odře, vykrade nebo rovnou ukradne atd. prostě naprosto čistá hlava. Upraveno 15. dubna 2011 uživatelem Josef01
bandicoot Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 (upraveno) Hlavně Tě taxi doveze do míst kam běžný řidič nesmí... ...a ještě dodám, že rychleji, protože např. v Praze taxíky můžou do pruhů vyhrazených pro autobusy. No a třeba s áčkama přes dispečnik to není ani cenový průšvih. edit: tohle je jednoduchá matematika, akorát maloměšťácká dušička se nehřeje pocitem "mám auto" resp. "mám dvě auta v rodině" Co si budeme povídat, pocit "mám auto" je fajn. Asi tak stejně fajn a stejně ekonomicky nesmyslný jako "mám rolexy" Upraveno 15. dubna 2011 uživatelem bandicoot
Josef01 Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 (upraveno) Přesně tak, dá se jezdit i za 17 Kč/km. No ty Rolexy jsou jako jiné hračky, prostě je to pocitu, kde peníze nemají své místo Upraveno 15. dubna 2011 uživatelem Josef01
Dantechno Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 Kazdej nebydli v tej praze hosi. Ja dojizdim do prace 63 km tam a 63 zpet. Uz vidim ty ucty za taxika.....
bandicoot Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 Josef: pravdu díš... "The difference between men and boys is the price of their toys."
Mirecek Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 no s tímhle názorem jsi nám tu chyběl. Mirečku, klííííd S tímhle názorem nechybí nikdo nikomu,to chápu,ale na hrubej pytel hrubá záplata.. Hlavně po tom vystrčeným prostředníčku..
maama Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 S tímhle názorem nechybí nikdo nikomu,to chápu,ale na hrubej pytel hrubá záplata.. Hlavně po tom vystrčeným prostředníčku.. každej vidí všechno jen ze svýho pohledu. ty mu nedopřeješ, aby on školil tebe, ale za prostředník bys ho zase školil ty. prostě, abys namlátil každýmu, kdo ti ukáže prostředník, nebo ti zkříží cestu, musel bys být superman nebo superblb. on se jako superblb ukázal. pevně doufám, že ty tu JEN píšeš, co by si zasloužil (namlátit mu), než že bys to udělal. tyhle situace jsou bohužel na denním pořádku klíííd
pavel23 Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 V tom 300C jsem seděl a dali jsme to fakt F. Loni v J.H. na tuningu. Jel jsem i v tom Fku má ho kámoš a je to tím, že má manuál. Naskládat tam ty rychlosti a hlavně po startu je drsný, samo, že rozhoduje hodně start, to C má automat a je to fakt masakr. Nevím zda tam není nějaká úprava. Jinak je to jedno když někdo nevěří, já jel v obou. Stejně jako v Brně s X Box ot KTM a taky nám nikdo nestačil na sportovních vozech.
Josef01 Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 No je to opravdu těžko uvěřitelné, pak v tom 300C nemůže být 317kW ale tak 400kW. F 360 musí jet na dvojku za 4.5 sekundy 100km/h takže s řazením není problém , 300C to udělá za 5.6s, takže někde je něco špatně.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se