cortes1990 Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Odesláno 15. září 2009 ja by som chcel napr nieco take abo hociake eFko z cias ked sa do toho este miesal Enzo
Návštěvník Tada Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Odesláno 15. září 2009 kvůli EU? já myslel, že je to kvli bezpečnosti.... Nařizuje to EU? Nejspíš ano... Příčin tam bude vícero. cortes1990: Dobrý vkus, staré Ferarri je co se stylu a ideologie týče naprosto správné
cortes1990 Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Odesláno 15. září 2009 he he jasne ze dobry vkus ved som na chronomagu
abbot Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Odesláno 15. září 2009 (upraveno) S čím bych chtěl jezdit ? Mno vzhledem k tomu, že už mi máma auto nepůjčí, tak s čimkoliv vyrobeným po roce 2000, co by mi říkalo pane Jinak z toho, že budu někdy vlastnit gallardo atd už sem vystřizlivěl a tak se snažim upnout k dostupnějším snům. V současný době je to asi nissan 350Z (jen škoda, že nemá v zadu ještě sedačku)... Na to clio GT sport sem zrovna včera koukal, ale když sem si prokalkuloval auto s výbavou, která by se mi líbila, tak sem byl pomerně hodně přes půl míče a to už mi zase přijde zvrácený dát za malý malý auto ...i když těch 200 koní by s nim mohlo slušně cvičit Upraveno 15. září 2009 uživatelem abbot
xjr1 Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Odesláno 15. září 2009 Proto tě asi porád někde potkávám. Fakt? To jsem tak nevšímavej? Druhýho CBX bych si určitě všim si myslim
Dali Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Odesláno 15. září 2009 Tohle má taky kola na jednu matku, designeři a konstruktéři u Porsche se zase jednou vyřádili a udělali kus práce. Vpodstatě závodák s homologací pro běžný provoz. V prodeji v r. 2010. Jeden ňam odkaz: http://www.porsche.com/microsite/911gt3rs/international.aspx
mechano Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Odesláno 15. září 2009 Fakt? To jsem tak nevšímavej? Druhýho CBX bych si určitě všim si myslim Žádný druhý tam (Hoškovice) nebylo. Já jezdím naopak na jednoválci.
Návštěvník Tada Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Odesláno 15. září 2009 Momentky ze včerejších závodů Jaguar Challenge: Schválně kdo pozná co jsem měl za hodinky
Dantechno Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Odesláno 15. září 2009 Pekne Tadeasek ! To je panecku zavodnik
Návštěvník Tada Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Odesláno 15. září 2009 (upraveno) Pekne Tadeasek ! To je panecku zavodnik Mám i video, ale to sem nemůžu dát... Ale mohl bych vyfotit to co zbylo ze zadních gum Upraveno 15. září 2009 uživatelem Tada
Dantechno Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Odesláno 15. září 2009 Mám i video, ale to sem nemůžu dát... Zkus JuTup, rad se podivam jak se takovej mastodont vodi.
mike_x Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Odesláno 15. září 2009 Tohle má taky kola na jednu matku, designeři a konstruktéři u Porsche se zase jednou vyřádili a udělali kus práce. Vpodstatě závodák s homologací pro běžný provoz. V prodeji v r. 2010. Jj, centralni matky v kolech jsou ok. Pokud si dobre pamatuju, mela je uz Carrera GT a urcite se najde i par dalsich.
Návštěvník Tada Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Odesláno 15. září 2009 (upraveno) Zkus JuTup, rad se podivam jak se takovej mastodont vodi. Já vím jak dát video na jutup, ale bojím se pak kamenování, ale jo, sestříhám to a hodím sem... Vodí se překvapivě dobře - Sosnová je hodně kluzká + je na trati zpravidla spousta bordelu, navíc jsem vyházel asi 100kg věcí z kufru, takže pod plynem se auto krásně přetáčelo a dalo se jezdit plynule od apexu k apexu s lehce vybočenou zádí - není to rychlé a efektivní, ale Mercedes z roku 86 není rychlé a efektivní auto na okruh, ale byla to královská legrace. FOTKY Z CELÉ AKCE Upraveno 15. září 2009 uživatelem Tada
Teatime Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Odesláno 15. září 2009 Snowe, ta fotka je nádherná... Za mě (momentálně) asi tohle... Za mě bez čokla
jacob Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Odesláno 15. září 2009 (upraveno) Jj, centralni matky v kolech jsou ok. Pokud si dobre pamatuju, mela je uz Carrera GT a urcite se najde i par dalsich. Dnes je to již zřejmě "standartní" výbava ... ale věřil bych, že v roce 1992 to měl jen ten McLaren F1 a opravdové F1 . edit: tak jsem se s McLarenem spletl... řekl bych, že první centrální matky mělo Ferrari F40 již od roku 1987. Upraveno 15. září 2009 uživatelem jacob
xjr1 Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Odesláno 15. září 2009 Žádný druhý tam (Hoškovice) nebylo. Já jezdím naopak na jednoválci. Tak to byl někdo jinej, ale neva. Co sedláš?
mechano Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Odesláno 15. září 2009 Tak to byl někdo jinej, ale neva. Co sedláš? Já jezdím na motorce, o který machři říkaj, že je pro holky, Suzuki Savage.
xjr1 Odesláno 15. září 2009 Nahlásit Odesláno 15. září 2009 Já jezdím na motorce, o který machři říkaj, že je pro holky, Suzuki Savage. Inu podle vkusu každého soudruha, že ano. Ja si nejlip zajezdim na ty 250 co je o pár příspěvků vejš..a trvalo mi to poměrně dost let, než jsem zjistil, že 30 koní může bejt za určitejch okolností víc než 150. Přímá úměra neexistuje ani mezi velikostí hodinek a radostí, kterou přinesou..většinou. Mimochodem, savage má podle mě nejhezčí motor ze všech japonců
mechano Odesláno 16. září 2009 Nahlásit Odesláno 16. září 2009 Inu podle vkusu každého soudruha, že ano. Ja si nejlip zajezdim na ty 250 co je o pár příspěvků vejš..a trvalo mi to poměrně dost let, než jsem zjistil, že 30 koní může bejt za určitejch okolností víc než 150. Přímá úměra neexistuje ani mezi velikostí hodinek a radostí, kterou přinesou..většinou. Mimochodem, savage má podle mě nejhezčí motor ze všech japonců Co na to říct? Moje volba vzešla ze stejného zjištění jako máš ty. Do Savage jsem se zamiloval hned jak jsem ji (v 80. letech) viděl. Taky vím, že stokilovej motard by to nandal každýmu mimo dálnici a to, že ho nemám je tím, že na něj nemám.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se