Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Já mam k tomu ještě CL600 2003 a muzu rict ze ta 124ka je stokrat lepsi... a když jsme u toho tak toto bude taky za chvilku pekny youngtimer http://www.tipcars.com/mercedes_benz-190/25-16v-evo-i-14234516.html

 

Těch 127 tis. km najeto je dobrej vtip....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se o víkendu svezl s tímto:

 

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

 

A musím teda říct, jako že dobrý, V6, 320 kobyl, ale pořádnej zátah to má jen opravdu od spoda, jakmile jsem jel víc jak 40 tak už to tak netrhalo kostky jako od 0, v GTI mám lepší pocit, asi tam hraje velkou roli ten váhový rozdííl

Upraveno uživatelem Moty123
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U nás dodnes jezdí. Tuhle to vezlo balík slámy a mělo to s tím do kopečka co dělat. Ale pro synátora dobrá atrakce, jsou mu dva.

 

ona i ta dvousedadlová, novější Multikráva je docela zážitek. Celé to vypadá jako by si to někdo poskládal doma v kůlně a ještě hůř se to chová. Už jen to startování je proces který dnešní řidič nepochopí. Leckdo tuší že některé nafťáky mají žhavení ale u tohohle to je jiný level. Žhavení se zapíná podivným spínačem s páčkou z ohnutého drátu. Otočí se tím a žhavíme..........žhavíme.........žhavíme..........pořád ještě žhavíme......žhavíme.........radši ještě chvilku žhavíme.........žhavíme........no snad to půjde, otočíme klíčkem a startujeme. Ozve se děsivý kravál jako když se popelnice kutálí po schodech do sklepa a vozítko se zahalí oblakem smradlavého dýmu ze špatně spálené nafty. Pak jen vylosovat nějaký přijatelný rychlostní stupeň a Multikráva za hrozného rámusení, otřásání a kymácení vyrazí strašlivou rychlostí 45 km/h vstříc novým zážitkům. Za jízdy se samovolně otevírají dveře, vypadávají knoflíky vypínačů, řidičův sluch a páteř zakouší muka.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ona i ta dvousedadlová, novější Multikráva je docela zážitek. Celé to vypadá jako by si to někdo poskládal doma v kůlně a ještě hůř se to chová. Už jen to startování je proces který dnešní řidič nepochopí. Leckdo tuší že některé nafťáky mají žhavení ale u tohohle to je jiný level. Žhavení se zapíná podivným spínačem s páčkou z ohnutého drátu. Otočí se tím a žhavíme..........žhavíme.........žhavíme..........pořád ještě žhavíme......žhavíme.........radši ještě chvilku žhavíme.........žhavíme........no snad to půjde, otočíme klíčkem a startujeme. Ozve se děsivý kravál jako když se popelnice kutálí po schodech do sklepa a vozítko se zahalí oblakem smradlavého dýmu ze špatně spálené nafty. Pak jen vylosovat nějaký přijatelný rychlostní stupeň a Multikráva za hrozného rámusení, otřásání a kymácení vyrazí strašlivou rychlostí 45 km/h vstříc novým zážitkům. Za jízdy se samovolně otevírají dveře, vypadávají knoflíky vypínačů, řidičův sluch a páteř zakouší muka.

 

A nejlepší je když se posere zamykání sklápění kabiny a ona se sklopí když dupneš na brzdu..................:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nejlepší je když se posere zamykání sklápění kabiny a ona se sklopí když dupneš na brzdu..................:D

 

tak to jsem naštěstí nezažil. Nedávno jsme s tím jeli z práce s údržbářem opravovat čerpadlo vodovodu. Fabrika kde dělám má vlastní studnu, v údolí, asi kilometr daleko. Naložili jsme nářadí, náhradní díly, rozvzteklili Multikrávu a vyrazili na výlet. Při vjíždění na silnici zpoza rohu vyrazilo pošťácké auto, kolega dupl na brzdu, vozítko sebou divně škublo a pokračovalo v jízdě. Naštěstí je tam převýšení takže se ten krám zastavil sám dřív než jsme pošťákům zkřížili cestu. Rupla brzdová trubka a taky se zasekla spojka takže to nebrzdilo a nešlo rozjet. Spojku jsme přemluvili dobře cílenou bicí soupravou (kladivem) a opatrně se došourali zpátky do fabriky. Kdyb nám tam ti pošťáci nevjeli tak ta brzda rupla až cestou do údolí a to by asi nebyla veselá záležitost.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemáte někdo náhodou známe v klubu americký automobilů v Ově?

 

Bratr nedostal atestaci, i když ji loni dostal a předchozí majitel v jiném klubu taky pokaždé...jsem nakrátko doma, tak jsem se těšil, že se povozím, takže mě to štve.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Gentlemani,upozorňuju Vás,že toto je největší peklo jaké v DDR vůbec vymysleli !! Dvouválec V 90° 12 koní a maximálka 23/hod. Jinak pod všechny příhody výše napsané se podepíšu...

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to jsem naštěstí nezažil. Nedávno jsme s tím jeli z práce s údržbářem opravovat čerpadlo vodovodu. Fabrika kde dělám má vlastní studnu, v údolí, asi kilometr daleko. Naložili jsme nářadí, náhradní díly, rozvzteklili Multikrávu a vyrazili na výlet. Při vjíždění na silnici zpoza rohu vyrazilo pošťácké auto, kolega dupl na brzdu, vozítko sebou divně škublo a pokračovalo v jízdě. Naštěstí je tam převýšení takže se ten krám zastavil sám dřív než jsme pošťákům zkřížili cestu. Rupla brzdová trubka a taky se zasekla spojka takže to nebrzdilo a nešlo rozjet. Spojku jsme přemluvili dobře cílenou bicí soupravou (kladivem) a opatrně se došourali zpátky do fabriky. Kdyb nám tam ti pošťáci nevjeli tak ta brzda rupla až cestou do údolí a to by asi nebyla veselá záležitost.

 

 

Je mi jasný, že to sm.dělo průserem, ale už dlouho jsem se tak nenasmál :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám pocit že stejný motor byl i v další legendě z produkce DDR, v kultivačním nářaďovém traktoru RS-09, lidově zvaném splašená traverza.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemáte někdo náhodou známe v klubu americký automobilů v Ově?

 

Bratr nedostal atestaci, i když ji loni dostal a předchozí majitel v jiném klubu taky pokaždé...jsem nakrátko doma, tak jsem se těšil, že se povozím, takže mě to štve.

 

Jakej udali duvod? Upraveno uživatelem sibirnaya
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...