Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Jo, tak to je slušnej motor:) Jak to jede, i takhle nový..?

 

abych byl upřímnej, eště pořádně nevim (ani neni eště na značkách), zeptej se mě za 10 dní :rolleyes: Upraveno uživatelem parre
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

parre-bomba!nejhezci a nejlepsi auto ve svy tride.Na ten motor jsem hodne zvedavej,to musi jet jak raketa

 

Já jsem na to taky zvědavej. Nalepim nálepku Chronomagu, otestuju a dám vědět :whistle:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znáte někdo aktuální důvod downsizingu v týhle cenový kategorii?

Kvůli spotřebě to nebude, kvůli výši povinnýho ručení taky ne, kvůli výrobním nákladům taky ne.

Přijde mi to jako kartel, dělat složité věci, které se pravděpodobně po čase vyserou. Auta tak budou častěji na servise a budou se měnit nikoliv po šesti letech, ale po čtyřech.

Upraveno uživatelem bandicoot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja nejvic nechapu rozhodnuti skoncit s sestivalcema atmosferickyma, do budoucna i foukanyma, a radsi cpat dvou a triturbovy ctyrvalce.. nebo bmw s trivalcem, chce se mi blit jen to napisu :(

 

Mě je to jedno, teď mám doma jenom čtyřhrnky a Ty se taky neboj, až nebudou šesti a osmiválce, budou baterkáče, takže v klidu odbzučíš s krouťákem 1-2kN.m :D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja nejvic nechapu rozhodnuti skoncit s sestivalcema atmosferickyma, do budoucna i foukanyma, a radsi cpat dvou a triturbovy ctyrvalce.. nebo bmw s trivalcem, chce se mi blit jen to napisu :(

 

to jsou alibisticky pozadavky EU na snizovani emisi, kvuli tomu treba konci Bava motorky s boxerem.

Je to uplna blbost...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bandicoot-emise a spotřeba.

 

Sice je pravda, že to má už E VI, ale pozor! lítali jsme s tím (xDrive) po německých dálnicích plně obsazený a průměr byl 20l na 100 km, takže těch uváděných 7l na 100 jen při lehké noze. Navíc jsem se koukal na ceny dílů a např. jeden střik 380 euro a jeden menší "fouk" 2800 euro. To je jedno blbý natankování (u nás běžné) a je to 380 x 6 :( . Osobně si myslím, že nacpat do řadového šestiválce 380 kobylek a trojitý foukání je smrtelná kombinace pro motor a můžeme se rozloučit s časama, kdy motor najezdil i 600 tis. km. A to do toho chtěli původně v Mnichově nacpat 500 kobylek, ale zjistili, že by měl motor životnost 100 tis. km a tak ubrali. Mě jen zajímá jakou životnost bude ten motor mít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice je pravda, že to má už E VI, ale pozor! lítali jsme s tím (xDrive) po německých dálnicích plně obsazený a průměr byl 20l na 100 km, takže těch uváděných 7l na 100 jen při lehké noze. Navíc jsem se koukal na ceny dílů a např. jeden střik 380 euro a jeden menší "fouk" 2800 euro. To je jedno blbý natankování (u nás běžné) a je to 380 x 6 :( . Osobně si myslím, že nacpat do řadového šestiválce 380 kobylek a trojitý foukání je smrtelná kombinace pro motor a můžeme se rozloučit s časama, kdy motor najezdil i 600 tis. km. A to do toho chtěli původně v Mnichově nacpat 500 kobylek, ale zjistili, že by měl motor životnost 100 tis. km a tak ubrali. Mě jen zajímá jakou životnost bude ten motor mít.

odkud to mas?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...