m.n. Odesláno 16. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 16. prosince 2012 Sibiř má recht, 120d mi žrala o 3 litry méně než 120dA, s 330xiA jezdím dlouhodobě za 13, kdežto známej s podobným stylem jízdy a manuálem je o 2-3 litry níže. Ani ten osmistupeň už to nezachrání.
sibirnaya Odesláno 17. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 17. prosince 2012 (upraveno) to auto nemuze radit tak dobre, jak clovek, protoze nevi, kde si ma podradit, kde to ma drzet, pak ti to sklada ty kvalty podle okamzity potreby, ale nevi, co bude dal. nehlede na to, ze se studenym motorem to nerado radi, pousti te to do vyssich otacek, atd. rozdil to neni tak markantni, ale ten litr az litr a pul ti to udela. kdyz sem jezdil s 330xdA, tak sem jezdil tak za 9, 330dA za 7,8 a 330d s fofrklackem za 7. ctyrkolka ti prida na spotrebe, automat taky. ale zas ten komfort je uzasnej, no.. edit: jednou sem se hecnul a celou nadrz vyjel v manualnim rezimu. sptreba o 0,9l niz. pak ovsem vyvystava otazka: Ma to vubec smysl? Upraveno 17. prosince 2012 uživatelem sibirnaya
laskajefajn Odesláno 17. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 17. prosince 2012 Takže kdybys měl vybrat mezi automatem a manuálem tak bys šel do čeho?
Moty Odesláno 17. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 17. prosince 2012 Já určitě automat, je to o pohodlí a jestli mě stojí kilometr o 30-40 halířů víc neřeším
sibirnaya Odesláno 17. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 17. prosince 2012 (upraveno) kdybych kupoval novy nebo mirne jety pak automat, kdyby vojetinu tak du do manualu.. jetej automat, konkretne trebas u BMW, je celkem sazka do loterie, no.. Upraveno 17. prosince 2012 uživatelem sibirnaya
Moty Odesláno 17. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 17. prosince 2012 Tak snad už foto opravdové OIII RS
Cyril Odesláno 17. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 17. prosince 2012 Tak snad už foto opravdové OIII RS Ne, že bych si na něj někdy myslel, ale Na eMBéčko docela dobrý...
African Odesláno 17. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 17. prosince 2012 Medvídek si řekl o velký servis při 125.000,-km, jinak maká bez problémů jak Švýcarské hodinky" Docela mě překvapil autorizovaný servis MB, který má nějáké akční cenové pakety a za hafo práce, výměna všech kapalin, včetně oleje v automatické převodovce, kompletní seřízení vozu od A do Z, cca. 5 hodin práce a to za cenu 9.200,- Kč bez DPH, to si myslím, že je velmi solidní" A možná na mě zbyde i nová řada A na vyzkoušení po celou dobu servisování
Moty Odesláno 17. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 17. prosince 2012 Ne, že bych si na něj někdy myslel, ale Na eMBéčko docela dobrý... Taky čumím, konečně VW povolilo rozdělený laufy, hned to vypadá líp
XXXfazerXXX Odesláno 17. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 17. prosince 2012 Paráda,hlavně ten zadní stírač...uš tomu schází jenom koule a zahrádka.
Moty Odesláno 17. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 17. prosince 2012 Paráda,hlavně ten zadní stírač...uš tomu schází jenom koule a zahrádka. To určitě přijde, bude Vozejk RS na 19´´ hlínách
Návštěvník Zmizík Odesláno 17. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 17. prosince 2012 To určitě přijde, bude Vozejk RS na 19´´ hlínáchUž se těším na ty frajery. :D
Moty Odesláno 17. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 17. prosince 2012 Už se těším na ty frajery. :D A za příplatek bude mít vozejk vyjížděcí přítlačný křídlo, v rychlostech na 30km/h:D
Návštěvník Zmizík Odesláno 17. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 17. prosince 2012 A za příplatek bude mít vozejk vyjížděcí přítlačný křídlo, v rychlostech na 30km/h:DTo si tam každej eresák dvouma texama rád přifrkne napevno.
elvin Odesláno 17. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 17. prosince 2012 mame v rodine jen dve staricke sunky. ten brouk (r.v. 1963) jezdim vyjimecne a jen v lete. ten kombi osmivalec - hybrid na plyn je nepretrzite v nasazeni. za tech trinact let a 380 tisicich km byl vymenenej jednou diferencial, jinak jen bezna udrzba...zvlastni je, ze ten prcek zere vic nez jeho vetsi bracha, 13l proti 12l plynu.a zvlastni je taky, ze kdyz jezdim kombi, nikdo se toho ani nahodou nevsimne. na brouku muze ale kazdej jen oci nechat...
Moty Odesláno 17. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 17. prosince 2012 protože ten brouk je prostě úžasnej:speak_cool:
Lion Odesláno 17. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 17. prosince 2012 (upraveno) tak jetej automat je sázka všude... v mém okruhu dva jetý mercedesy, na táchu kolem 240 +- a oboum to tam "spadlo"... ještě tiptronic, 4 kvalt mám dojem... kolik měly na kruku skutečně netuším, ale je jasný že to i tak nebude nesmrtelný to s tou spotřebou je zajímavý... škodovka udává papírovou spotřebu stejnou, v reálu je to +0,3 l cca pro automat... ale malej motor 1,8 oproti těm co jste uvedly vy, až na to 120d, to bych si asi hodil kšandu jinak jsem žil v domění, že elektronika bude dál... že prostě bude citlivější než noha, limituje řazení na hulváta, rozjezdy pod plynem, když někdo neumí se spojkou, automat řadí 1,500-3,5 tisíce cca, manuál sem držel kolem 2-4... čas řazení je rychlejší, kopce brzdím motorem, do kopce když je zápřah a otáčky padají automat řadí a tak dále... takže 2 roky starej automat mi přijde "chytrej" dost, aby řadil nějak nelogicky a měl "ztráty" oproti ruce třeba 30%.... ale někde v testu autobild.de nebo jak ten server je, tak u dieslovýho passata s dsg uváděli ztrátu na brzdě 40% Upraveno 17. prosince 2012 uživatelem Lion
elvin Odesláno 17. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 17. prosince 2012 tak som to uz pretocil a to se ani trochu nestydis...? hele, on to stejne kazdej dnes pozna jak je to s tim motorem ve skutecnosti...to je zrovna tak jasne, jako bych kupoval 20 let stare automaticke hodinky a nekdo me chtel namluvitze jsou stare jen 2 roky. ostuda...!
Tower Of Power Odesláno 17. prosince 2012 Nahlásit Odesláno 17. prosince 2012 A on se tim tady jeste pochlubi, obchodnik... Neskutecna drzost.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se