Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

RC F pry nepousti zvuk motoru pres repraky

http://autofun.blesk.cz/lexus-rc-f-prvni-jizdni-dojmy-14205/

Nevěř Blesku platí i pro auta:) Není to přes repráky audiosoustavy, na té je to nezavislé. Je na to nějaký udělátko pod přístrojovou deskou a není to plně syntetický zvuk..míchá to zvuky ze sání, přívodu vzduchu a mechanické zvuky motoru a přivádí je do kabiny. Je to tedy takový synťák opravdových zvuků..tedy ani ne čistá mechanika, ani ne nějaká hudba z CD.

Evropská prezentace tohoto auta byla minulý týden a tam už jsem nebyl, takže oficiální popis z úst vývojářů jsem neslyšel. Někdy na jaře byla globální prezentace v Kalifornii a tam se o tom nemluvilo, jezdilo se v předprodukčních kusech a jen na okruhu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Dawe009 (nejde mi "tlačítko" citovat):

 

Jj, jak píšeš o SC430, je to sporťák pro důchodce na Floridě (ne že bych chtěl urazit tebe) ale je to přesně jak jsi to popsal (jízda a podvozek), kvality Lexusu nezpochybňuju, ale od náznaku sporťáku, bych čekal trochu sportovní chování. Pokud ne, přijde mi to divný, něco jako Landcruiser s pohonem jen zadní nápravy :lol2: Kamarád SC má od nova a je spokojený, ale jezdí do pohody a urve se max. trochu rychle v "přímce".

Ještě k tomu zvuku, nevím jestli to má GS450h, ale u něj v SPORT+ to je zážitek, auto se přičapne k silnici a za mě je ještě pohodlnější a lépe ovladatelné (i v SPORT) než v comfortu. Skoro jsem rád za svá "přibližovadla" (LC100 a Prius) s GS450h jsem za těch pár dní měl strach o papíry :wacko:

SC souhlas, je to auto na vyjížďky po pobřeží, sporťák to není ani trochu.

GS 450h F Sport mám a díky adaptivnímu podvozku a natáčecí zadní nápravě je to v režimu S+ opravdu velmi obratné auto na svou velikost a váhu. Krouťák elektromotoru a 350k výkonu celé soustavy je mocný a když se chce, dá se jet opravdu sportovně. Při vypnutí stabilizace to háže velmi dobře kontrolovatelné smyku a je to radost. Ale taky se dá jezdit na pohodu za 7 l/ 100 km. Já mám dlouhodobý průměr lehce pod 9l i s občasným protáhnutím auta pro trochu legrace. Znám člověka, co má od koupě průměr 5,5 l / 100 km..ale jezdit s ním bych nechtěl, musí to být o nervy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem až na interier spokojen: poslední atmosferickej r6, automat, výkon, mimo město dobrá spotřeba, sportovní sedačky. Tohle auto je krásný i špinavý   :)

post-20646-0-13564400-1418467050_thumb.jpg

Upraveno uživatelem martigen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

trochu sem neska u Miličína pobouchal prasečí smečku a je úžasný jak ty štětiny dokážou vodrbat značku :(

 

 

Máš sedět v sobotu doma na prdeli.Né si vzít domu vo třicet let mladší ženskou a pak se vo vejkendu honit do háku.

Jinak prase nežije ve smečce,nýbrš v hejně...viz víkpédia

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes první zahřívací jízda.. Úsměv na tváři do teď i přes rozčvachtaný zimáky. Na pořádných letních to bude ještě jinačí legrace..

Tak přesně tohle auto bych chtěl...bohužel mimo možnosti, ale neva, stejně bych nevyužil jeho potenciál;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem až na interier spokojen: poslední atmosferickej r6, automat, výkon, mimo město dobrá spotřeba, sportovní sedačky. Tohle auto je krásný i špinavý   :)

A co je na interiéru špatnýho? To byl byla (v kabriu) hezká sestřička mojí 4,8i X5..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník YPO

Máš sedět v sobotu doma na p...li.Né si vzít domu vo třicet let mladší ženskou a pak se vo vejkendu honit do háku.

Jinak prase nežije ve smečce,nýbrš v hejně...viz víkpédia

máš recht ....... že se na to nevyseru

 

naučný slovník říká, že prase žije v tlupě :) ...... původně sem chtěl napsat roj, ale to mi přišlo divný

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

máš recht ....... že se na to nevyseru

 

naučný slovník říká, že prase žije v tlupě :) ...... původně sem chtěl napsat roj, ale to mi přišlo divný

spravne prase si kludne zije aj bez tlupy....
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes prvy-krat sklamala priatelkina thalia. motor 1,5dci.

Svieti kontrola zhavenia, auto nastaruje v pohode, ale otacky hned same stupaju nad 2000, mozno by vysli aj viac, ale to uz som radsej vypol motor. Auto som musel preparkovat a islo v pohode, ale kontrolka stale svieti. 

Netusite co by to mohlo byt? Chystam sa zajtra do servisu na diagnostiku do nemecka, tak nech viem, ze co mozem cakat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co je na interiéru špatnýho? To byl byla (v kabriu) hezká sestřička mojí 4,8i X5..

 

 

stejně starý audiny maj ten interiér mnohem hezčí. Nemám tam ani vstup na USB... měl jsem jako prioritu kupé, třílitr, sportovní sedačky, Mkovej nárazník a najeto co nejméně. Interiér je prostě nejslabší.

 

8vál musí s X5 cvičit! :))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes prvy-krat sklamala priatelkina thalia. motor 1,5dci.

Svieti kontrola zhavenia, auto nastaruje v pohode, ale otacky hned same stupaju nad 2000, mozno by vysli aj viac, ale to uz som radsej vypol motor. Auto som musel preparkovat a islo v pohode, ale kontrolka stale svieti. 

Netusite co by to mohlo byt? Chystam sa zajtra do servisu na diagnostiku do nemecka, tak nech viem, ze co mozem cakat. 

..ježíš..to jsem jednou dávno měl..jezdilo to dva dny..pak měsíc v servisu..vstřiky i s čerpadlem..:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník enrico156

No tvrdý to je.. Ale míň než M3 a M4. A míň než většina Audi s S-line podvozkem, natož RS. Je to použitelné na každodenní ježdění. Podobně jako s IS-F..s tím jsem jezdil denně v létě v zimě. A třeba dálnice při pohodových 160 km/h díky 8-stupňové převodovce šla kolem 8 - 8,5 l/100 km. Takže jsem uměl Praha-Bratislava-Praha na jednu nádrž. Ale taky se dalo vyjet z Prahy a u Jihlavy svítilo hladový oko.. :)

No nemůžu zas na 100% souhlasit, jezdím 3. měsícem a je to na každodenní ježdění, bohužel jen zbytečně moc rychlý. Prostě 300 PS na nákupní tašku je moc. Ale co se týče tvrdosti třeba u RS5, musím dát za pravdu, jezdil jsem s tím a je to hrozný :thumbsdown_anim:

post-35364-0-71490100-1418636179_thumb.jpg

post-35364-0-69431400-1418636189_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník enrico156

Laický dotaz, není rozdíl S a RS, jel jsem v RS6 a nicmoc (pohodlí, výkon šílený)..

S a RS jsou dva úplně rozdílný světy. "es" modely jsou de facto sériovky s trochu silnějším motorem, poslušnějším podvozkem, o něco lepší brzy a na autě je napláclej Sline paket ( nárazníky, prahy ). Kdežto "eres" jsou dosti výkonné zbraně a vstupenka do klubu MHD příznivců. Co se RS6 týče, dost záleží na jakým je podvozku. Např. již zmiňovaná RS5 je žebřiňák, ale po víkendu stráveným s R8 co měla Audi Magnetic Ride ( možnost volby tuhosti podvozku ) je R8 v režimu comfort skutečně příjemný auto, který tě nechce sežrat zaživa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...