Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Tondo a nechceš moji krasavici? r.v 2010 najeto necelých sto,servis pouze BMW Stratos HK :)

třilitr šestivál nafta.Spotřeba dlouhodobá 7,3

 

Duvod prodeje je že už jsem starý a potřebuju pohodlně nastupovat :) takže asi Tuareg nastupce.Jinak podvozkově dovolím si říct že dost dobré :) v m-packetu.

post-21035-0-19689700-1436214667_thumb.jpg

Upraveno uživatelem laskajefajn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tondo: chápu.Kdybych o něčem věděl tak dám echo.

 

Maxi: jj,originál m-packet vč.podvozku a kol. Mimo pádel pod volantem a adapt.tempomatu(radaru) který bych mimochodem nechtěl ani zadara je full výbava.

Upraveno uživatelem laskajefajn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, skoro. O polovinu min najeto a tri dvere. Tuhle situaci budu stejne resit az pristi rok. Tech adeptu na konickove auto mam vic, bohuzel. Od bmw me jeste dost bere z3 kupak. Jenze nabidka u nas tragicka a v D za to chtej dost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Adaptiv je pecka... Si uz nedovedu představit, ze bych ho nemel.... Asi záleží jak u ktery značky, ale u Audi funguje úžasně.....

 

Tondo: chápu.Kdybych o něčem věděl tak dám echo.

 

Maxi: jj,originál m-packet vč.podvozku a kol. Mimo pádel pod volantem a adapt.tempomatu(radaru) který bych mimochodem nechtěl ani zadara je full výbava.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poprvé jsem s adaptivním tempomatem jezdil v roce 2008 s Q7 ve Švýcarsku a musím říct, že na ty jejich dálnice s limitem 120 to byla super věc. Nastavíš 130 a už se o nic nestaráš.

Teď ho mám v novém Passatu, chvilku jsem si zvykal a pohrával s nastavením vzdálenosti, ale také si nemůžu stěžovat. Ať si kdo chce co chce říká, v našem nepředvídatelném provozu je to prostě fajn bezpečnostní prvek. Jen by to mohlo být svižnější při akceleraci, když se auto přede mnou zařadí zpět do pravého pruhu. Někdy si musím pomoct plynem. Tak nevím, zda je chyba v technologii auta, nebo v tom, co je mezi sedačkou a volantem :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Já ho používám s oblibou obzvláště v pražských kolonách, ale když ho někdo nechce ani zadarmo, pak nevím čím to v autě překáží, možná na volantu tlačítka, to je docela otrava, to chápu.

ja to vzdy nejak chvilu otestujem, ked uz to mam v aute, ale nejak to nevyuzivam - neviem pritom tak relaxovat, ako ked si sam driemkam po dialnici. Ked to zacne reagovat, tak vzdy ma to preberie a stale sa na to musim sustredit, ze co to kedy spravi a tak si neoddychnem

 

:-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tempomat založený na kamerovém systému je rychlejší na reakce, ten klasický radar má přece jenom zpoždění klidně 2 sekundy, než se pohne. V zemích, kde všichni jezdí stejnou rychlostí je to super, u nás jedou lidi po dálnici od 90 do 170, takže to nemá takový efekt. Ve městech je super druhotný efekt toho radaru, že auto oznámí zastavení auta jedoucího přede mnou (klasický přechod) a případně sám zabrzdí, když nereaguju - tohle je super věc a jednou za čas mi to ušetří rozbitej předek :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Co říkáte na nástupce Laguny? Škoda těch motorizací, vyloženě mi tam chybí nějaký silnější benzin, než 1,6 :(

 

http://www.autorevue.cz/renault-talisman-nova-laguna-nabizi-rizeni-vsech-kol-a-608-l-v-kufru

je to kus auta a ked bude tradicne dobra cena, tak za dva-tri roky to bude zaujimave z nemecka...

mna celkom zaujal aj novy Espace, len tiez slabe motorizace

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...