Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Ahoj zajímá mě jestli to automaty vydrží? Běhám v lese a otřesy v náročnějším terénu jsou celkem velké - seskoky atd. Povedlo se mi už i spadnou, naštěstí se mi nic nestalo :-).

Jestli to zvládnout, jak to poznám? Stačí označení Shock Resistance nebo je nějaké další? Nebo nějaká konkrétní značka? Jsem student tak na to berte ohled až budete odpovídat :-).

Četl jsem tady jak někomu spadli automaty v koupelně a už je nechal spravovat za několik tisíc...

Díky

Odesláno

Já na sport používám digitálky. Těm to nevadí. Ideální jsou Casio G-shock. Automaty bych si šetřil.  Při nárazu je u automatů riziko poškození rotoru.

Odesláno

Běžná 2824 to vydržela ve stejném režimu a dodnes funguje jako švýcarský hodinky :D

Odesláno

Ahoj zajímá mě jestli to automaty vydrží? Běhám v lese a otřesy v náročnějším terénu jsou celkem velké - seskoky atd. Povedlo se mi už i spadnou, naštěstí se mi nic nestalo :-).

Jestli to zvládnout, jak to poznám? Stačí označení Shock Resistance nebo je nějaké další? Nebo nějaká konkrétní značka? Jsem student tak na to berte ohled až budete odpovídat :-).

Četl jsem tady jak někomu spadli automaty v koupelně a už je nechal spravovat za několik tisíc...

Díky

Tak určitě to vydrží. Schock resistence je dnes většina kvalitních automatů. kterým by menší otřesy neměly vadit. Ty pády v koupelně na dlažky jsou samozřejmě fatální, vzhledem ke sklíčku a pádu na hodně tvrdý povrch. Přesto si myslím, že automatické hodinky nejsou na běh úplně ideální, asi existujou lepší a vhodnejso alternativy - Pulsar, Casio, apod. - to ti zde mistni sportovci poradí.
Odesláno