Kassia Odesláno 22. listopadu 2012 Nahlásit Odesláno 22. listopadu 2012 Dobrý den! Hned na úvod musím zdůraznit , že jsem naprostý laik a navíc ženská, takže výběr hodinek je u mě spíše věcí intuice a také nadřazuji design nad jiná asi důležitější kritéria.V současné době mi tak nějak dosloužily, nebo dosluhují všechny mé hodinky (sportovní, klasicné a "elegantní"), jednalo se o modely v ceně 2-3 tisíc a sloužily cca 5 let, nyní bych si ráda pořídila jedny "pořádné" a sáhla do vyšších pater-což pro člověka s mým finančním zázemím představují hodinky kolem 7 tis. -to je pro mě už opravdu luxus. Poslední dobou jsem zhlédla na netu nepřeberné množství a nejvíce se mi zalíbily Prim Čechíno : vím, není to žádná novinka, ale holt jsem objevila Ameriku. První silný důvod pro je ten, že se jedná o tuzemskou tradiční značku a doufám, že je zde (nebo alespoň v Evropě) převážná část hodinek vyrobena, druhý důvod je vzhled, který naprosto odpovídá mému vkusu (sportovní, ale zároveň klasické a nadčasové) a v neposlední řadě mě zaujal zůsob zpracování těla (CNC) a také to že, se jedná o limitovanou edici . Ráda bych slyšela od vás co "do toho vidíte" jestli je to rozumná koupě nebo by jste stejné peníze investovali do jiných hodinek např. už s automatem neb Čechína jsou bohužel quartzky-což považuju za jediný jejich handicap. Děkuju!!!
kubson Odesláno 22. listopadu 2012 Nahlásit Odesláno 22. listopadu 2012 Vítej na fóru. Za mě k výběru jen 2 poznámky:- název "Čechíno" mě strašidelně tahá za uši, to by pro mě byl zabijá i kdyby se mi hodinky líbily,- CNC obráběním se vyrábí drtivá většina hodinkových pouzder.