Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 575
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno
  V 11. 3. 2013 v 7:29, tmoris napsal:

co jsi musel za tech 6 let servisovat? jen bejkarny nebo i neco dulezityho?

 

Já ho koupil od známého, takže není stočené a znám jeho historii. Dlouhou dobu mu stálo, koupil si po chvíli totiž X5, takže má teprve směšných 62.000. Chce to teda asi čas na závady, ikdyž věk tomu auto neodpářeš.

 

Zatim minulej majitel měl na svolávací akci úpravu střešního okna, jinak jenom údržba. Já za těch 20.000 km, co ho mám, jsem dvakrát udělal olej+filtry servis a měnil destičky ve předu i vzadu. Závady zatim byly jenom v motoru mi rezonoval nějaký plastový díl, oprava za pár korun a kapal mi olej z nějakého sacího potrubí, přetěsněno za 1000 Kč. Fakt je ten, že auto dávám k známým do servisu, takže nevím, jak bych dopadl, kdybych musel jet do autorizáku.

 

Za mě osobně jsem překvapen spolehlivostí. Když si vzpomenem, jak se sypal a sype původní Freelander.. Až se divím, že Free 2 raději nemá jiný název, zbytečně přebírá špatnou pověst Free 1. Jinak většina dílů je Mondeo či Galaxy včetně motoru, takže díly jsou překvapivě levné na to, že jezdíš neokoukanou prémiovkou ( v mém případě tuplem, původní majitel ho trochu pomazlil do stylu Range Rover Sport, takže chromovaný zrcátka, nášlapy, vše originál LR).

 

Adam

 

 

Odesláno

Jinak ještě k tomu Free 2.

 

Jsem členem fóra landroverforum.klape.cz a několik uživatelů tam má Free 2, který má standardní proběh km, takže mají cca. 150.000 km a nespatřil jsem tam žádnou stížnost, fakt asi víceméně pohoda. Je to dobrá zpráva i pro ty, co uvažují nad lifestylovou krabičkou Evoque, který zas vychází dost z Free 2, takže asi se neni čeho bát.

 

Co jsem tam tak dočetl za ty léta, tak nepovedený je Disco 3 se vznětovým šestiválcem z počátku výroby, všechny nějak odcházejí po 120 -150.000 km, to je špatný. Pak Free 1, hlavně s Rover motorem 1.8 benzín, ten má snad samodestrukční modul. :D

Odesláno (upraveno)
  V 11. 3. 2013 v 7:29, tmoris napsal:

co jsi musel za tech 6 let servisovat? jen bejkarny nebo i neco dulezityho?

Já jenom musím připomenout moji cestu na odtahovce z Tater a následnou výměnu automatické převodovky půl roku po záruce.

Jinak je ale všechno OK. Už pátý rok.

 

 

Upraveno uživatelem baza
Odesláno

Najeto bylo asi 85tis., nevím co se měnilo, prostě jsem jezdil s autem do LR servisu tak jak si o to řeklo.

Ano, odešel úplně bez varování. Napsal něco jako: "porucha 4. stupně převodovky" a přestal řadit.

Odesláno

Tak to je síla. Právě v servisní knížce mám, že se má olej a filtr v AT převodovce měnit po 200 000 km, ale to tak maj vesměs všechny automobilky. Stejně převodovky vyrábí pár firem /Getrag a spol./ a dodávaj to do spousty typů aut a značek, takže nejde moc házet chybu na automobilku, ale je zlatý pravidlo měnit po 50-60.000 km preventivně (já teda neměnil ještě, abych se přiznal). Ale v tvym případě by to stejně nepomohlo, prostě tam bylo něco špatně. Slušnej pech. Radši ani nepiš, co stála oprava.

Odesláno
  V 11. 3. 2013 v 18:03, RobertPlant napsal:

Tak to je síla. Právě v servisní knížce mám, že se má olej a filtr v AT převodovce měnit po 200 000 km, ale to tak maj vesměs všechny automobilky.

 

v případě DSG co 60. 000 km... 200 tisíc je skoro doživotní náplň :D

 

 

 

 

Odesláno (upraveno)
  V 11. 3. 2013 v 13:43, baza napsal:

Já jenom musím připomenout moji cestu na odtahovce z Tater a následnou výměnu automatické převodovky půl roku po záruce.

Jinak je ale všechno OK. Už pátý rok.

 

 

 

 

Chlapi, raději ti smázněte, ať to nevidí Cyril.

Upraveno uživatelem HDS1200
Odesláno (upraveno)
  V 11. 3. 2013 v 9:09, CEGY napsal:

to Cyril: na co jsou ty lanka z blatníku k zahrádce? Asi mají něco jistit, ale uniká mi co?

Ta lanka jsou na ochranu predniho okna a aby se vetve nedostaly pod snorchl ci zahradku, kterou by mohly vyrvat. Takze shrnuto, je to na rozrazeni husteho porostu.

 

  V 12. 3. 2013 v 7:50, HDS1200 napsal:

Chlapi, raději ti smázněte, ať to nevidí Cyril.

Muhehe :smile_anim: me to neva. Uz jsem byl s d4 taky na odtahovce. Kdyz mi zacala teci hadice od posilovace rizeni.je to stroj a veci ze zeleza se proste obcas rozbiji. To k tomu patri. Ja to tem land roverum zatim odpoustim.... :sad01_anim:

Upraveno uživatelem Cyril
Odesláno

posedel som si prave v novej rav4. Opticky zvonka male auto, ale vnutri prekvapivo priestranne a komfortne. Ked je soferove sedadlo uplne vzadu stale je za nim pohodlne sediet.Velmi prijemne prekvapenie. Skoda tej svetlej vysky (iba 187mm) a tiez som si nie isty tym 4x4 pohonom, nie je tam volitelny ziadny terenny mod. Potrebujem pravidelne prechadzat polnou cestou ktora je casto zablatena, su tam vyjazdene kolaje atd. A v autosalone s tym nechcu ist na predvadzaciu jazdu nikde mimo asfaltky. Hm.

Odesláno
  V 12. 3. 2013 v 9:58, ivan_989 napsal:

posedel som si prave v novej rav4. Opticky zvonka male auto, ale vnutri prekvapivo priestranne a komfortne. Ked je soferove sedadlo uplne vzadu stale je za nim pohodlne sediet.Velmi prijemne prekvapenie. Skoda tej svetlej vysky (iba 187mm) a tiez som si nie isty tym 4x4 pohonom, nie je tam volitelny ziadny terenny mod. Potrebujem pravidelne prechadzat polnou cestou ktora je casto zablatena, su tam vyjazdene kolaje atd. A v autosalone s tym nechcu ist na predvadzaciu jazdu nikde mimo asfaltky. Hm.

Forester.

Odesláno

no ma, ale v kombinacii s nizsou vyskou podvozku by som to rad najprv prakticky vyskusal. A rav4 zistujem ze ma tiez cvt automat. Tusim sa kruh uzavrel. Presiel som Hondu crv, mazdu cx, outlander, forester, freelander, rav4. Q5 ani X3 nechcem, ani xtrail ani vitaru ani yetiho a nechcem ani Daciu Duster. To fakt neni auto v tejto triede, co ma svetlu vysku aspon 20cm, dodava sa s automatom (ale nie cvt) v kombinacii benzin a clovek donho pohodlne nastupi a zmesti sa donho aj ked ma 190cm ? To fakt som nejaky excentrik ked chcem taketo nieco ?

Odesláno

mozno XC90 ?

 

  V 12. 3. 2013 v 11:32, ivan_989 napsal:

no ma, ale v kombinacii s nizsou vyskou podvozku by som to rad najprv prakticky vyskusal. A rav4 zistujem ze ma tiez cvt automat. Tusim sa kruh uzavrel. Presiel som Hondu crv, mazdu cx, outlander, forester, freelander, rav4. Q5 ani X3 nechcem, ani xtrail ani vitaru ani yetiho a nechcem ani Daciu Duster. To fakt neni auto v tejto triede, co ma svetlu vysku aspon 20cm, dodava sa s automatom (ale nie cvt) v kombinacii benzin a clovek donho pohodlne nastupi a zmesti sa donho aj ked ma 190cm ? To fakt som nejaky excentrik ked chcem taketo nieco ?

Odesláno

necitim sa byt zrovna odbornikom v tejto oblasti, len som hodil tip a neviem co je haldex.

 

  V 12. 3. 2013 v 11:56, Lion napsal:

[/size]

 

drahý, žere a Haldex lol.gif už to slyším...

Odesláno
  V 12. 3. 2013 v 10:39, ivan_989 napsal:

ved hej. Ale chcem automat a to cvt..cojaviem...hm...

Tak kup starší s automatem místo cvt. A ani cvt bych se nebál, ale proti gustu... každopádně na to co potřebuješ, je to nejlepší volba, to ostatní jsou auta do města.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...