Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

To Cyril a Baza: Díky za odpověď kluci, jen mě zajímalo, jestli se k tomu Land Rover postavil čelem, jelikož převodovka v čudu po 80k KM u auta za milion či dva, pár měsíců po záruce je docela průšvih. Myslím, že 50% kulance je celkem ok. Co tak kecáme, např. mě překvapil jeden průměrnej Chevrolet Captiva nebo co teo bylo, který při podobném stresíku opravil vše zdarma i po záruce, pouze si účtovali práci a zase naopak kamarádovo BMW X5, který krátce po záruce vysolil 160.000,- za elekriku a když si řekl o nějákou slevu, tak na něj koukali jak z jara. Je to o přístupu značky řešení reklamací, který mě docela zajímá :) Mám pocit, že tyto vážné závady krátce po uplynutí záruky řeší autorizovaní servisy přímo z výrobcem a ten jim nařídí, jak se zachovat, nebo se pletu?

  • Odpovědi 575
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno
  V 12. 3. 2013 v 19:02, ivan_989 napsal:

to by nakoniec mozno aj stacilo ta vyska, ale ja nemozem kiu. To nevstrebem. Proste kiu nie. V ziadnom pripade. Ale bol som dnes v toyote a predajca mi tak ospevoval novu rav a tolko stebotal ze cvt aka je usporna a pohodlna a bombafasa, ze tomu dam sancu a poziciam si to niekedy na vikend. Aspon budem mat novu skusenost.

 

Možná máš s Kiuší zbytečné zábrany, měl jsem staré Sorento a auto to az na spotřebu bylo v pohodě. Neměl jsem na něm jedinou závadu a prodal jsem ho pri 180 tis. Km. Kamarádovi na X5tce nejdrive odešelo rádio s navigaci, pak elektrika, pak se mu nějak zkřížilo střešní okno, pak kleklo turbo ..... a pak to hned prodal :-)

Odesláno

Tak jsem ho konečně chudáčka umyl...crying_anim02.gif.

Jinak myslím si, že Kia a korejci všeobecně nejsou v nových generacích vůbec špatný auta. Pár známých je má a pokud nemají přehnané terénní ambice, jsou s nimi spokojeni. A 7 let záruky taky nezní úplně špatně. V každém případě se firmy, které chtějí prorazit na náš trh chovají více ochotně než ty zaběhlé. A toho je třeba využít. U "prémiových" značek - (nevím co ten název vlastně znamená) na zákazníka, který si už asi příště nic nekoupí, trochu kašlou.

Odesláno
  V 13. 3. 2013 v 8:49, African napsal:

To Cyril a Baza: Díky za odpověď kluci, jen mě zajímalo, jestli se k tomu Land Rover postavil čelem, jelikož převodovka v čudu po 80k KM u auta za milion či dva, pár měsíců po záruce je docela průšvih. Myslím, že 50% kulance je celkem ok. Co tak kecáme, např. mě překvapil jeden průměrnej Chevrolet Captiva nebo co teo bylo, který při podobném stresíku opravil vše zdarma i po záruce, pouze si účtovali práci a zase naopak kamarádovo BMW X5, který krátce po záruce vysolil 160.000,- za elekriku a když si řekl o nějákou slevu, tak na něj koukali jak z jara. Je to o přístupu značky řešení reklamací, který mě docela zajímá :) Mám pocit, že tyto vážné závady krátce po uplynutí záruky řeší autorizovaní servisy přímo z výrobcem a ten jim nařídí, jak se zachovat, nebo se pletu?

Rozhodovalo se to přímo u dovozce Jaguar Land Rover Austria GmbH (Salzburg).

Odesláno
  V 13. 3. 2013 v 19:27, Bedjasson napsal:

Souhlas s Cyrilem, ale hlavně s tím terénem. Nové Sorento v terénu respektive na sněhu nic moc. Letos jsem pozoroval chlapíka u nás ve Starých Hamrech na odkloněném výjezdu. Z místa se nerozjel vůbec, musel couvnout na rovinu a pak rozjet a i tak měl co dělat. Auto silně plavalo, ale vyjel, to zase jo. Subaru se rozjelo z místa jako lusk, bez prohrábnutí. Stáli jsme vedle sebe...podmínky nebyly nijak extrémní. Mokrý sníh, cca 10 cm čerstvého, bořilo se to minimálně. Každopádně 7 let záruky není špatné, že?

V těchto podmínkách ale kolikrát rozhodují více pneu než samotný pohon 4x4. Takhle to zní jak kdyby měl na Sorentu letňáky nebo nějaký celorok univerzál paskvil :-) Mně se nikdy nestalo že bych ze Sorentem něco neprojel krom jednoho hlubokýho rozbředlýho sněhu v ostrém kopci mimo silnici, ale to bylo spíš tím že jsem neměl dobré pneu.

Odesláno

mam skusenost ze so starym xtrailom som bez problemov presiel rozbitou polnou cestou, na ktorej bolo 20 az 40cm napadaneho (neujazdeneho) snehu. Dokonca ked som zastal (a vystupil na kontrolu, ked som mal obavu ze ten zavej je moc hlboky), tak som sa zase aj pohol. A to nema nijake extra trakcne pomocky, akurat dopinatelny 4x4 do cca 40 km/h. Ked tak pozeram testy a recenzie dnesnych modelov SUV, zacinam pochybovat ci vobec este maju vlastnosti SUV. A ci fakt to uz neni auto, s ktorym zapadnem tam, kde by ma s limuzinou ist nenapadlo (definicia niektorych SUV).

Odesláno (upraveno)
  V 14. 3. 2013 v 11:32, ivan_989 napsal:

mam skusenost ze so starym xtrailom som bez problemov presiel rozbitou polnou cestou, na ktorej bolo 20 az 40cm napadaneho (neujazdeneho) snehu. Dokonca ked som zastal (a vystupil na kontrolu, ked som mal obavu ze ten zavej je moc hlboky), tak som sa zase aj pohol. A to nema nijake extra trakcne pomocky, akurat dopinatelny 4x4 do cca 40 km/h. Ked tak pozeram testy a recenzie dnesnych modelov SUV, zacinam pochybovat ci vobec este maju vlastnosti SUV. A ci fakt to uz neni auto, s ktorym zapadnem tam, kde by ma s limuzinou ist nenapadlo (definicia niektorych SUV).

tak si kup defendera co má Cyril, či nějakýho Patrola nebo Jeepa z devadesátých... hele na polní cestu, trochu bláta, sněhu dle mě stačí každý pohon 4x4... jasně, že někdo přijde a bude tahat triko že ten jeho je nej... ale dost dělají gumy, dost dle mě dělá i např. automat/manuál a v prvé řadě řidič... a videí jak někde něco nevyjelo ti nasekám od každé značky

 

jinak ono SUV je samo o sobě paskvil   :)

Upraveno uživatelem Lion
Odesláno

paskvil nepaskvil, co narobis ked sem tam musis prejst aj lahsim terenom a inac si stale na asfaltkach. A na tento rezim je denfender/patrol nevhodny /zbytocny (aspon pre mna) a bezny kombik tiez (mozno outback alebo crosscountry teoreticky este ano...)

Odesláno
  V 14. 3. 2013 v 11:49, ivan_989 napsal:

paskvil nepaskvil, co narobis ked sem tam musis prejst aj lahsim terenom a inac si stale na asfaltkach. A na tento rezim je denfender/patrol nevhodny /zbytocny (aspon pre mna) a bezny kombik tiez (mozno outback alebo crosscountry teoreticky este ano...)

 

jeep compass si viděl?? světlá 20,5 cm, 2,4l benzín, CVT, za 700 v plné, záruka 2 roky

Odesláno

Na to co říkáš používám s oblibou Discovery 4. Silnici, alternativně přejezd přes terén. 2x uzávěrka diffů, pneumatické pérování se 3 nastavitelnými možnostmi světlé výšky, terrain response, trakční kontrola, redukce, spotřeba město do 10 l nafty, jede klidně přes 200 km/h (245 PS), vypadá jako nenápadné SUV. Komfort jak limuzína (lednička, 5 kamer, vyhřívané sedačky, okna i volant, nezávislé programovatelné topení, závěs na 3,5 tuny a td. a td). S manuální převodovkou se kvůli velkému výkonu, který by spojka nepřenesla, nevyrábí. Takže 6 nebo nově 8 kvalt automat s možností Command - ručního řazení řadící pákou u 6 st. a pádly pod volantem u 8 stupňové AT. Mírně jeté auto se dá pořídit do melounu. Svoje jsem kupoval nové, najeto 45 tkm a jsem s ním stále spokojen. Defender je sice u nás doma oblíbenější, ale na dlouhé cesty D4 vítězí.   

Odesláno
  V 14. 3. 2013 v 12:42, Cyril napsal:

Mírně jeté auto se dá pořídit do melounu.

To vazne ? Tym smerom som neuvazoval, aj kvoli cene, cakal som viac. To už fakt není sranda!!!!

Odesláno
  V 14. 3. 2013 v 12:04, sibirnaya napsal:

vitara je levna, osvedcena, ale to se ti taky nelibi.. tak ja nevim..

otvaranie kufru doboku a rezerva vonku :( ale mozno by som si zvykol, tak pojdem asi precalen oskusat aj toto...

Odesláno
  V 14. 3. 2013 v 13:06, ivan_989 napsal:

To vazne ? Tym smerom som neuvazoval, aj kvoli cene, cakal som viac. To už fakt není sranda!!!!

Tady to máš. Například. http://suchen.mobile.de/auto-inserat/land-rover-discovery-4-3-0-sd-v6-aut-se-h%C3%BCckelhoven/171354006.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=19&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=14800&makeModelVariant1.modelId=3&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&negativeFeatures=EXPORT

Pozor! První Discovery 4 se zpočátku dělaly jak s novým 3 litrovým 245 PS, tak i se starým 2,7L TDV6 motorem z Discovery 3. Ten má ale pouze 190 PS. Byly to tzv. pracovní verze. Ty nebrat!

Odesláno

To suzuki video je impresivne. Keby to auto malo kustik vacsie rozmery (dlzka, kufor), kustik viac interieroveho luxusu, kustik mensiu spotrebu a kludne aj kustik vacsiu cenu, bolo by blizko idealu :)

Odesláno
  V 14. 3. 2013 v 21:40, ivan_989 napsal:

To suzuki video je impresivne. Keby to auto malo kustik vacsie rozmery (dlzka, kufor), kustik viac interieroveho luxusu, kustik mensiu spotrebu a kludne aj kustik vacsiu cenu, bolo by blizko idealu :)

si kup evoka :)

nebo tady mas pajero http://auto.bazos.sk/inzerat/22708503/Mitsubishi-Pajero-32-DI-D-Paris-240PS.php

nebo pak musis forestera, ale ten ma CVT, kterou ty nechces. stejne jako treba SantaFe nebo jako Compass.

Odesláno

Mozno CVT nakoniec nie je az taky opruz, zatial som s tym nejazdil tak to nechcem odpisat definitivne este predtym ako to vyskusam :). Celkom ma ale zaujima ako pri CVT budem brzdit motorom ked pojdem z kopca trebars. Pajero som chvilu mal (kratke), ako volnocasove auto bolo OK, ale chodit v nom denne, do roboty, na pracovne stretnutia...to asi ne..No prejdem do druhej fazy a zacnem sa na tych autach postupne vozit a uvidime, mozno to potom cele zasadne prehodnotim :)

Odesláno

pri Pajere bude trošku problém so spotrebou, má ho môj obchodný partner priemer je okolo 12 l a to robí väčšinou dlhé trate s nájazdom 60 tis. km /rok

  V 15. 3. 2013 v 5:09, sibirnaya napsal:

si kup evoka :)

nebo tady mas pajero http://auto.bazos.sk/inzerat/22708503/Mitsubishi-Pajero-32-DI-D-Paris-240PS.php

nebo pak musis forestera, ale ten ma CVT, kterou ty nechces. stejne jako treba SantaFe nebo jako Compass.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...