mechano Odesláno 23. března 2007 Nahlásit Odesláno 23. března 2007 hodinky na homecredit? cetelem? nebo rovnou provident? juchů! už tam volám... Jasně, než bych je stačil dodělat, byl bys cu grunt.
cigi Odesláno 23. března 2007 Nahlásit Odesláno 23. března 2007 :D mechano, to je trefa ! Myslím, že to s tou americkou hypotékou je dobrý nápad - také přímé srážky ze mzdy všeho, co je nad životní minimum by stály za zvážení.
farářskej Odesláno 23. března 2007 Nahlásit Odesláno 23. března 2007 Pánové, pánové, pánové... Myslím, že vám zatím ještě pořád nedošlo, že něco dokonalýho vyrobit není zas takovej problém - koneckonců přísloví o zlatejch českejch ručičkách všichni známe. Ten opravdickej problém totiž přichází v okamžiku, kdy se to dá prodat. Mechano může mít ručičky z ryzího zlata, ty hodinky můžou vypadat jako ještě lepší Lange, ale pokud se slova neujme MARKETING, můžete to odpískat. Na výrobek je třeba nalepit punc výjimečnosti, ambasador značky a tak dál... je třeba vymyslet reklamní parní válec, udělat hogofogo představení nový kolekce, sehnat pěkný hostesky a tak dál. Nebo si snad nemyslíte, že za třema čtvrtinama úspěchu Breitlingu stojí démonicky dokonalý marketingový oddělení?
HonzaX Odesláno 23. března 2007 Nahlásit Odesláno 23. března 2007 Banditní činnost se Vám nelíbí , že si chcete na hodinky vydělávat poctivě ?
Luk Odesláno 23. března 2007 Nahlásit Odesláno 23. března 2007 Pánové, pánové, pánové... Myslím, že vám zatím ještě pořád nedošlo, že něco dokonalýho vyrobit není zas takovej problém - koneckonců přísloví o zlatejch českejch ručičkách všichni známe. Ten opravdickej problém totiž přichází v okamžiku, kdy se to dá prodat. Mechano může mít ručičky z ryzího zlata, ty hodinky můžou vypadat jako ještě lepší Lange, ale pokud se slova neujme MARKETING, můžete to odpískat. Na výrobek je třeba nalepit punc výjimečnosti, ambasador značky a tak dál... je třeba vymyslet reklamní parní válec, udělat hogofogo představení nový kolekce, sehnat pěkný hostesky a tak dál. Nebo si snad nemyslíte, že za třema čtvrtinama úspěchu Breitlingu stojí démonicky dokonalý marketingový oddělení? Moje řeč. Myslím že ze členů fóra by se dala založit solidní firma. Kdo do toho jde?
MarvinX Odesláno 23. března 2007 Nahlásit Odesláno 23. března 2007 Pánové, pánové, pánové... Myslím, že vám zatím ještě pořád nedošlo, že něco dokonalýho vyrobit není zas takovej problém - koneckonců přísloví o zlatejch českejch ručičkách všichni známe. Ten opravdickej problém totiž přichází v okamžiku, kdy se to dá prodat. Mechano může mít ručičky z ryzího zlata, ty hodinky můžou vypadat jako ještě lepší Lange, ale pokud se slova neujme MARKETING, můžete to odpískat. Na výrobek je třeba nalepit punc výjimečnosti, ambasador značky a tak dál... je třeba vymyslet reklamní parní válec, udělat hogofogo představení nový kolekce, sehnat pěkný hostesky a tak dál. Nebo si snad nemyslíte, že za třema čtvrtinama úspěchu Breitlingu stojí démonicky dokonalý marketingový oddělení? Moje řeč. Myslím že ze členů fóra by se dala založit solidní firma. Kdo do toho jde? Kdyby byla ochota, tak bych do toho šel.
farářskej Odesláno 23. března 2007 Nahlásit Odesláno 23. března 2007 Já do toho jdu. Jsem pisálek a nápadů mám plnou hlavu. Ad ambasador: právě jsem se dozvěděl, že George Clooney nastoupil jako tvář Omegy :-( Osobně jsem ho vždycky šacoval na víc - třeba Breguetům by náramně slušelo mít takovýho ambasadora...
kubson Odesláno 24. března 2007 Nahlásit Odesláno 24. března 2007 hlásím se jako ambasador mechnových produktů... to by mohlo klapnout no ne? ;ú
safi Odesláno 24. března 2007 Autor Nahlásit Odesláno 24. března 2007 Pánové, pánové, pánové... Myslím, že vám zatím ještě pořád nedošlo, že něco dokonalýho vyrobit není zas takovej problém - koneckonců přísloví o zlatejch českejch ručičkách všichni známe. Ten opravdickej problém totiž přichází v okamžiku, kdy se to dá prodat. Mechano může mít ručičky z ryzího zlata, ty hodinky můžou vypadat jako ještě lepší Lange, ale pokud se slova neujme MARKETING, můžete to odpískat. Na výrobek je třeba nalepit punc výjimečnosti, ambasador značky a tak dál... je třeba vymyslet reklamní parní válec, udělat hogofogo představení nový kolekce, sehnat pěkný hostesky a tak dál. Nebo si snad nemyslíte, že za třema čtvrtinama úspěchu Breitlingu stojí démonicky dokonalý marketingový oddělení? Moje řeč. Myslím že ze členů fóra by se dala založit solidní firma. Kdo do toho jde? Ok :-) Beru místo generálního ředitele. :-)
mechano Odesláno 24. března 2007 Nahlásit Odesláno 24. března 2007 Pánové, pánové, pánové... Myslím, že vám zatím ještě pořád nedošlo, že něco dokonalýho vyrobit není zas takovej problém - koneckonců přísloví o zlatejch českejch ručičkách všichni známe. Ten opravdickej problém totiž přichází v okamžiku, kdy se to dá prodat. Mechano může mít ručičky z ryzího zlata, ty hodinky můžou vypadat jako ještě lepší Lange, ale pokud se slova neujme MARKETING, můžete to odpískat. Na výrobek je třeba nalepit punc výjimečnosti, ambasador značky a tak dál... je třeba vymyslet reklamní parní válec, udělat hogofogo představení nový kolekce, sehnat pěkný hostesky a tak dál. Nebo si snad nemyslíte, že za třema čtvrtinama úspěchu Breitlingu stojí démonicky dokonalý marketingový oddělení? Moje řeč. Myslím že ze členů fóra by se dala založit solidní firma. Kdo do toho jde? Ok :-) Beru místo generálního ředitele. :-) Jak to že Seiko Lord Marvel je na cestě ???
safi Odesláno 24. března 2007 Autor Nahlásit Odesláno 24. března 2007 Moje řeč. Myslím že ze členů fóra by se dala založit solidní firma. Kdo do toho jde? Ok :-) Beru místo generálního ředitele. :-) Jak to že Seiko Lord Marvel je na cestě ??? Děkuju za upozornění:-)
mechano Odesláno 24. března 2007 Nahlásit Odesláno 24. března 2007 Lidi, ale vážně, je tu někdo, kdo by uměl založit třeba akciovou společnost nebo Lidové družstvo hodinářů ?
MarvinX Odesláno 24. března 2007 Nahlásit Odesláno 24. března 2007 Lidi, ale vážně, je tu někdo, kdo by uměl založit třeba akciovou společnost nebo Lidové družstvo hodinářů ? mechano: Myslím, že status nezávislého hodináře je lepší než a.s. nebo družstvo. Fungovat to může i jako sdružení fyzických osob nebo cokoliv jiného, alternativ je hodně. Nejdůležitější je vybudovat jméno a prodávat, jak už tady psal Luk. Večer ti k tomu pošlu email.
roon Odesláno 24. března 2007 Nahlásit Odesláno 24. března 2007 Moje řeč. Myslím že ze členů fóra by se dala založit solidní firma. Kdo do toho jde? taky bych do toho šel a velmi rád
safi Odesláno 24. března 2007 Autor Nahlásit Odesláno 24. března 2007 Kde není poptávka, nemůže být ani nabídka. Čím více o tom přemýšlím a probírám to ze všech možných stran, tak tím méně vidím reálné, aby se daly produkovat hodinky "Mechania", které by byly na úrovni Lange. Technická stránka není problém, mechano umí, ale není kdo by to koupil - kdo by utratil 200 000 za české hodinky.
farářskej Odesláno 24. března 2007 Nahlásit Odesláno 24. března 2007 Jméno je strašně důležitá věc, a i když se mi "mechania" líbí, asi by se to nechytlo. Chce to něco údernýho - zhruba ve stylu Rolex nebo Kodak. Myslím, že nejlepší by bylo udělat zakládací sjezd, sednout si na to na celej večer u kafe a přestat to řešit na fóru - jinak se to rozplizne do prázdna jako tenkrát ta hromadná objednávka hodinek z Číny...
roon Odesláno 24. března 2007 Nahlásit Odesláno 24. března 2007 Jméno je strašně důležitá věc, a i když se mi "mechania" líbí, asi by se to nechytlo. Chce to něco údernýho - zhruba ve stylu Rolex nebo Kodak. Myslím, že nejlepší by bylo udělat zakládací sjezd, sednout si na to na celej večer u kafe a přestat to řešit na fóru - jinak se to rozplizne do prázdna jako tenkrát ta hromadná objednávka hodinek z Číny... jo to setkání by opravdu bylo nejlepší, jinak to opravdu dopadne jak říkáš... bohužel
Luk Odesláno 24. března 2007 Nahlásit Odesláno 24. března 2007 Pánové, pánové, pánové... Myslím, že vám zatím ještě pořád nedošlo, že něco dokonalýho vyrobit není zas takovej problém - koneckonců přísloví o zlatejch českejch ručičkách všichni známe. Ten opravdickej problém totiž přichází v okamžiku, kdy se to dá prodat. Mechano může mít ručičky z ryzího zlata, ty hodinky můžou vypadat jako ještě lepší Lange, ale pokud se slova neujme MARKETING, můžete to odpískat. Na výrobek je třeba nalepit punc výjimečnosti, ambasador značky a tak dál... je třeba vymyslet reklamní parní válec, udělat hogofogo představení nový kolekce, sehnat pěkný hostesky a tak dál. Nebo si snad nemyslíte, že za třema čtvrtinama úspěchu Breitlingu stojí démonicky dokonalý marketingový oddělení? Moje řeč. Myslím že ze členů fóra by se dala založit solidní firma. Kdo do toho jde? Kdyby byla ochota, tak bych do toho šel. Myslíš ochotu z tvé strany?
roon Odesláno 24. března 2007 Nahlásit Odesláno 24. března 2007 Moje řeč. Myslím že ze členů fóra by se dala založit solidní firma. Kdo do toho jde? Kdyby byla ochota, tak bych do toho šel. Myslíš ochotu z tvé strany? jo ochota z jeho strany by byla jistě potřeba
farářskej Odesláno 24. března 2007 Nahlásit Odesláno 24. března 2007 Kdyby byla ochota, tak bych do toho šel. Myslíš ochotu z tvé strany? jo ochota z jeho strany by byla jistě potřeba "Tak jsem jim řekl, že kdyby byl jako zájem z jejich strany, tak by jako byl zájem i z naší strany," (Ivánek) :-)
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se