Přejít na obsah

Lange 31


safi

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 110
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Pánové, pánové, pánové... Myslím, že vám zatím ještě pořád nedošlo, že něco dokonalýho vyrobit není zas takovej problém - koneckonců přísloví o zlatejch českejch ručičkách všichni známe. Ten opravdickej problém totiž přichází v okamžiku, kdy se to dá prodat. Mechano může mít ručičky z ryzího zlata, ty hodinky můžou vypadat jako ještě lepší Lange, ale pokud se slova neujme MARKETING, můžete to odpískat. Na výrobek je třeba nalepit punc výjimečnosti, ambasador značky a tak dál... je třeba vymyslet reklamní parní válec, udělat hogofogo představení nový kolekce, sehnat pěkný hostesky a tak dál.

 

Nebo si snad nemyslíte, že za třema čtvrtinama úspěchu Breitlingu stojí démonicky dokonalý marketingový oddělení?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, pánové, pánové... Myslím, že vám zatím ještě pořád nedošlo, že něco dokonalýho vyrobit není zas takovej problém - koneckonců přísloví o zlatejch českejch ručičkách všichni známe. Ten opravdickej problém totiž přichází v okamžiku, kdy se to dá prodat. Mechano může mít ručičky z ryzího zlata, ty hodinky můžou vypadat jako ještě lepší Lange, ale pokud se slova neujme MARKETING, můžete to odpískat. Na výrobek je třeba nalepit punc výjimečnosti, ambasador značky a tak dál... je třeba vymyslet reklamní parní válec, udělat hogofogo představení nový kolekce, sehnat pěkný hostesky a tak dál.

 

Nebo si snad nemyslíte, že za třema čtvrtinama úspěchu Breitlingu stojí démonicky dokonalý marketingový oddělení?

Moje řeč. Myslím že ze členů fóra by se dala založit solidní firma. Kdo do toho jde?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, pánové, pánové... Myslím, že vám zatím ještě pořád nedošlo, že něco dokonalýho vyrobit není zas takovej problém - koneckonců přísloví o zlatejch českejch ručičkách všichni známe. Ten opravdickej problém totiž přichází v okamžiku, kdy se to dá prodat. Mechano může mít ručičky z ryzího zlata, ty hodinky můžou vypadat jako ještě lepší Lange, ale pokud se slova neujme MARKETING, můžete to odpískat. Na výrobek je třeba nalepit punc výjimečnosti, ambasador značky a tak dál... je třeba vymyslet reklamní parní válec, udělat hogofogo představení nový kolekce, sehnat pěkný hostesky a tak dál.

 

Nebo si snad nemyslíte, že za třema čtvrtinama úspěchu Breitlingu stojí démonicky dokonalý marketingový oddělení?

Moje řeč. Myslím že ze členů fóra by se dala založit solidní firma. Kdo do toho jde?

Kdyby byla ochota, tak bych do toho šel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, pánové, pánové... Myslím, že vám zatím ještě pořád nedošlo, že něco dokonalýho vyrobit není zas takovej problém - koneckonců přísloví o zlatejch českejch ručičkách všichni známe. Ten opravdickej problém totiž přichází v okamžiku, kdy se to dá prodat. Mechano může mít ručičky z ryzího zlata, ty hodinky můžou vypadat jako ještě lepší Lange, ale pokud se slova neujme MARKETING, můžete to odpískat. Na výrobek je třeba nalepit punc výjimečnosti, ambasador značky a tak dál... je třeba vymyslet reklamní parní válec, udělat hogofogo představení nový kolekce, sehnat pěkný hostesky a tak dál.

 

Nebo si snad nemyslíte, že za třema čtvrtinama úspěchu Breitlingu stojí démonicky dokonalý marketingový oddělení?

Moje řeč. Myslím že ze členů fóra by se dala založit solidní firma. Kdo do toho jde?

Ok :-) Beru místo generálního ředitele. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, pánové, pánové... Myslím, že vám zatím ještě pořád nedošlo, že něco dokonalýho vyrobit není zas takovej problém - koneckonců přísloví o zlatejch českejch ručičkách všichni známe. Ten opravdickej problém totiž přichází v okamžiku, kdy se to dá prodat. Mechano může mít ručičky z ryzího zlata, ty hodinky můžou vypadat jako ještě lepší Lange, ale pokud se slova neujme MARKETING, můžete to odpískat. Na výrobek je třeba nalepit punc výjimečnosti, ambasador značky a tak dál... je třeba vymyslet reklamní parní válec, udělat hogofogo představení nový kolekce, sehnat pěkný hostesky a tak dál.

 

Nebo si snad nemyslíte, že za třema čtvrtinama úspěchu Breitlingu stojí démonicky dokonalý marketingový oddělení?

Moje řeč. Myslím že ze členů fóra by se dala založit solidní firma. Kdo do toho jde?

Ok :-) Beru místo generálního ředitele. :-)

Jak to že Seiko Lord Marvel je na cestě ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lidi, ale vážně, je tu někdo, kdo by uměl založit třeba akciovou společnost nebo Lidové družstvo hodinářů ?

mechano: Myslím, že status nezávislého hodináře je lepší než a.s. nebo družstvo. Fungovat to může i jako sdružení fyzických osob nebo cokoliv jiného, alternativ je hodně. Nejdůležitější je vybudovat jméno a prodávat, jak už tady psal Luk. Večer ti k tomu pošlu email.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kde není poptávka, nemůže být ani nabídka. Čím více o tom přemýšlím a probírám to ze všech možných stran, tak tím méně vidím reálné, aby se daly produkovat hodinky "Mechania", které by byly na úrovni Lange. Technická stránka není problém, mechano umí, ale není kdo by to koupil - kdo by utratil 200 000 za české hodinky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jméno je strašně důležitá věc, a i když se mi "mechania" líbí, asi by se to nechytlo. Chce to něco údernýho - zhruba ve stylu Rolex nebo Kodak.

 

Myslím, že nejlepší by bylo udělat zakládací sjezd, sednout si na to na celej večer u kafe a přestat to řešit na fóru - jinak se to rozplizne do prázdna jako tenkrát ta hromadná objednávka hodinek z Číny...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jméno je strašně důležitá věc, a i když se mi "mechania" líbí, asi by se to nechytlo. Chce to něco údernýho - zhruba ve stylu Rolex nebo Kodak.

 

Myslím, že nejlepší by bylo udělat zakládací sjezd, sednout si na to na celej večer u kafe a přestat to řešit na fóru - jinak se to rozplizne do prázdna jako tenkrát ta hromadná objednávka hodinek z Číny...

jo to setkání by opravdu bylo nejlepší, jinak to opravdu dopadne jak říkáš... bohužel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, pánové, pánové... Myslím, že vám zatím ještě pořád nedošlo, že něco dokonalýho vyrobit není zas takovej problém - koneckonců přísloví o zlatejch českejch ručičkách všichni známe. Ten opravdickej problém totiž přichází v okamžiku, kdy se to dá prodat. Mechano může mít ručičky z ryzího zlata, ty hodinky můžou vypadat jako ještě lepší Lange, ale pokud se slova neujme MARKETING, můžete to odpískat. Na výrobek je třeba nalepit punc výjimečnosti, ambasador značky a tak dál... je třeba vymyslet reklamní parní válec, udělat hogofogo představení nový kolekce, sehnat pěkný hostesky a tak dál.

 

Nebo si snad nemyslíte, že za třema čtvrtinama úspěchu Breitlingu stojí démonicky dokonalý marketingový oddělení?

Moje řeč. Myslím že ze členů fóra by se dala založit solidní firma. Kdo do toho jde?

Kdyby byla ochota, tak bych do toho šel.

Myslíš ochotu z tvé strany?:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...