Přejít na obsah

BIKE [2007-2020]


Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

Jasne, na mokre koreny a sutry musim ubrat, ale na pevnejsi teren, to je dokonale. Navic s mou vahou to moc min fukat nejde ;) Ale u fulla, kua bych se toho vubec nebal. Nehlede na to, ze jako byvaly silnicar v silnicarske rodine busit proste musim, to je zakon :D

 

Edit: pisu v case pritomnem, ale ostudne se priznavam, ze jsem na tom tri roky nesedel :(

Upraveno uživatelem nickolas
Odesláno

S foukáním jsem se dlouhodobým zkoušením dostal ke 3 - 3,2 atm . Na cyklostezce to ještě slušně jede a přes kořeny hezky pruží a drží.

Zkoušel jsem i 2atm, na kořeny a ďoury dobrý, ale na cyklostezce dřina. 4 atm jsem byl z lesa docela dobitej.

Odesláno
  V 7. 6. 2015 v 18:17, nickolas napsal:

Dobre, dobre, blabol...tobe staci 3,5 a nemuzes to mit mekke...ja davam tak 4-4,5

4-4.5 TAK TO PREHANIS 2-max2.5 :-) a ne ze napises je to psana na plasti 4.5 to je tvrde  jak vylete betonem trpi cele kolo :-)

Odesláno
  V 8. 6. 2015 v 9:23, Dali napsal:

S foukáním jsem se dlouhodobým zkoušením dostal ke 3 - 3,2 atm . Na cyklostezce to ještě slušně jede a přes kořeny hezky pruží a drží.

Zkoušel jsem i 2atm, na kořeny a ďoury dobrý, ale na cyklostezce dřina. 4 atm jsem byl z lesa docela dobitej.

4.atm hlavne znicis kolo takovej tlak jste blazni :-) pak se vsichni divi ze jim odchazeji zapletene kola atd.

Odesláno

Jasně, že není :-P tak to foukám pořád, vono taky asi záleží na celkové hmotnosti provozovatele. Třeba já v dresu vypadám jako pěkně napěchovaná jitrnice B-) bych při 2 atm mohl jezdí akorát po kolejích.

Odesláno
  V 8. 6. 2015 v 19:24, spineshank napsal:

Právě na to moje by to bylo napikacu...... D

2-3 max je ideální... pak už je to něco co je no fun ježdění

Kasli na ne at jezdi treba na horaku na 5.5 oni tomu nerozumi :-) casem na to ale prijdou :-)

Odesláno

Na silničce foukám 13 - 14 atm a naše silnice jsou daleko horší než cyklostezky. Jak jsem psal na XC kole mi připadá 3 atm rozumný kompromis. Pláště mají většinou max 4 atm tak nechápu jak můžete foukat i 5 to musíte mít defekt každou chvíli.

Odesláno

je to tak 2-3 foukat je naprosto v poho,víc už znamená jízdní vlastnosti úplně tragické,riziko defektů velké a poškození kol :frusty:

tady je dnes nádherně,není takové teplo jako předchozí dny...už se těším po práci na kolo :clap:

Odesláno
  V 9. 6. 2015 v 7:28, spineshank napsal:

je to tak 2-3 foukat je naprosto v poho,víc už znamená jízdní vlastnosti úplně tragické,riziko defektů velké a poškození kol :frusty:

tady je dnes nádherně,není takové teplo jako předchozí dny...už se těším po práci na kolo :clap:

riziko defektů? kde jste na to hoši přišli.....

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...