Gustaf Odesláno 1. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. října 2013 Tento model v žádném případě nedoporučuji !!!! A víš, proč? Protože by jsi měl o dost lepší kolo než já Zítra na tenise to probereme kámo, já věděl, že tě nakazím, když jsem ti ho dával, kluci od Cannondejla to prostě uměj nebo za tu cenu mrknout na Giant Anthem?? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Zmizík Odesláno 1. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. října 2013 Ještě letos zdaleka nekončím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 1. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. října 2013 My vůbec nekončíme To by jsi toho v ČR moc dělat nemohl, vždyť je tady 200 dní v roce hnusnejch Jinak Gustafe samozřejmě ten Giant je velmi dobrá volba, vůbec to Jožanovi nezavidím v dnešní době něco vybírat, to je masakr, ale na druhou stranu krásné" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel67 Odesláno 1. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. října 2013 v sobotu jsme byli na chatě v Klokočůvku a jela se Oderská mlýnice,bohužel nebyl čas se jít mrknout...nebyl jste někdo??http://www.kolopro.cz/zav/oderskamlyniceNo skoro se mi ani nechce věřit, že když je někdo v Klokočůvku, v dědině o 120 lidech a tam se přihrne cca 2.000 lidí, že se nejde ani podívat co se děje.V předvečer závodu zase bylo na penzionu http://www.svamluvmlyn.cz/ posezení a přednáška Honzy Kopka http://www.jankopka.cz/ o závodě 1000mil československých a za mnou dokonce seděl Michal Stark http://www.michalstark.cz/ Letos jsem neměl se závodu radost. Snad hned v prvním kilometru, v první jízdě z kopce, v jízdě v chumlu, se tam rozpleskli velice ošklivě dva kluci. Když jsem se k nim protlačil s telefonem, tak už naštěstí ostatní volali záchranku. Ale ten pohled byl šílený. Bezvědomí, krev ve vlasech a z uší, potom jednoho převážel vrtulník. Psychicky jsem se posral, ani atmosféru Mlýnice jsem si neužil. V druhé půlce jsem stáhl víc než 50 jezdců, ale i tak, můj cíl- dát to pod 3hodiny se mi letos oproti loňsku víc oddálil, než přiblížil.S čeho mám radost,je to, že se mi osvědčil můj letošní trénink. Už nešm.dlám denně cca 35km do práce a zpátky 10km, ale jen 10km tam a 10 zpátky, a jednou týdně si dám 60km s 1500m převýšením na krev, že se mi ještě další den motá hlava.Je to účinější a šetří mi to čas. Mám ale potíž v tom, že v tréninku se hecnu, ale když se někdy zúčastním závodu, tak dojedu svěží, v pohodě a samozřejmě hodně vzadu. Nevím, co si do té palice mám nahrát, aby mě popohnala. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spineshank Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2013 No skoro se mi ani nechce věřit, že když je někdo v Klokočůvku, v dědině o 120 lidech a tam se přihrne cca 2.000 lidí, že se nejde ani podívat co se děje.V předvečer závodu zase bylo na penzionu http://www.svamluvmlyn.cz/ posezení a přednáška Honzy Kopka http://www.jankopka.cz/ o závodě 1000mil československých a za mnou dokonce seděl Michal Stark http://www.michalstark.cz/ Letos jsem neměl se závodu radost. Snad hned v prvním kilometru, v první jízdě z kopce, v jízdě v chumlu, se tam rozpleskli velice ošklivě dva kluci. Když jsem se k nim protlačil s telefonem, tak už naštěstí ostatní volali záchranku. Ale ten pohled byl šílený. Bezvědomí, krev ve vlasech a z uší, potom jednoho převážel vrtulník. Psychicky jsem se posral, ani atmosféru Mlýnice jsem si neužil. V druhé půlce jsem stáhl víc než 50 jezdců, ale i tak, můj cíl- dát to pod 3hodiny se mi letos oproti loňsku víc oddálil, než přiblížil.S čeho mám radost,je to, že se mi osvědčil můj letošní trénink. Už nešm.dlám denně cca 35km do práce a zpátky 10km, ale jen 10km tam a 10 zpátky, a jednou týdně si dám 60km s 1500m převýšením na krev, že se mi ještě další den motá hlava.Je to účinější a šetří mi to čas. Mám ale potíž v tom, že v tréninku se hecnu, ale když se někdy zúčastním závodu, tak dojedu svěží, v pohodě a samozřejmě hodně vzadu. Nevím, co si do té palice mám nahrát, aby mě popohnala.my tam dojeli v sobotu ráno kdy se plnila louka účastníky,pak se šlo pracovat okolo chaty a pak oslava tří narozenin,takže bohužel nebylo kdy se jít juknout Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2013 (upraveno) No skoro se mi ani nechce věřit, že když je někdo v Klokočůvku, v dědině o 120 lidech a tam se přihrne cca 2.000 lidí, že se nejde ani podívat co se děje.V předvečer závodu zase bylo na penzionu http://www.svamluvmlyn.cz/ posezení a přednáška Honzy Kopka http://www.jankopka.cz/ o závodě 1000mil československých a za mnou dokonce seděl Michal Stark http://www.michalstark.cz/ Letos jsem neměl se závodu radost. Snad hned v prvním kilometru, v první jízdě z kopce, v jízdě v chumlu, se tam rozpleskli velice ošklivě dva kluci. Když jsem se k nim protlačil s telefonem, tak už naštěstí ostatní volali záchranku. Ale ten pohled byl šílený. Bezvědomí, krev ve vlasech a z uší, potom jednoho převážel vrtulník. Psychicky jsem se posral, ani atmosféru Mlýnice jsem si neužil. V druhé půlce jsem stáhl víc než 50 jezdců, ale i tak, můj cíl- dát to pod 3hodiny se mi letos oproti loňsku víc oddálil, než přiblížil.S čeho mám radost,je to, že se mi osvědčil můj letošní trénink. Už nešm.dlám denně cca 35km do práce a zpátky 10km, ale jen 10km tam a 10 zpátky, a jednou týdně si dám 60km s 1500m převýšením na krev, že se mi ještě další den motá hlava.Je to účinější a šetří mi to čas. Mám ale potíž v tom, že v tréninku se hecnu, ale když se někdy zúčastním závodu, tak dojedu svěží, v pohodě a samozřejmě hodně vzadu. Nevím, co si do té palice mám nahrát, aby mě popohnala.já to mám taky podobně. první zavod jsem prepalil a posledních 20km jsem dojížděl v křečích v nohách, takže o žádné pohode se mluvit nedalo. Druhej sem nechtěl prepalit, spousty závodníků mi ujeli, ale naopak posledních 15km jsem měl jeste plno sil a většinu jsem předjel a do cile dojel úplně v pohodě. na těch MTB maratonech je důležitý si nějak rozložit sily, co já neumím. a podle tepovek nejezdim....tak to chce buď nejak natrenovat nebo nevím je fakt, že ten psychického blok s fullu závodu určitě v hlavě je. člověk se pak podvedomne porad šetří, aby byl schopnej dojet do cíle a pak už je na nějaký závodění pozdě Upraveno 2. října 2013 uživatelem Gustaf Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jožan Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2013 Tak jestli se ti dobře jelo na Afriho Cannonu, tak v podsťatě víš, do čeho jdeš. Já bych se toho nebál, ale vyměnil bych přední vidly. Nejsem fanoušek Leftyny...raději bych tam vpálil nějakou Foxinu ;-)Právě že ta Leftyna mě bere,kluci co na tom jeli říkali že to je masakr,do zatáček při ostrým sjezdu se to chová daleko líp.Na druhou stránku při letošních Sudetech jsem neviděl ani jednu a to tam byli jinačí frajeři... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2013 Tak já to mám spíš o tom, že se mi na kolech nelíbí (podle hesla: není důležitý to umět, ale dobře u toho vypadat) :-D...jak je na tom funkčně, tak to nemůžu určit, protože jsem jí nikdy nejezdil. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palom Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2013 My vůbec nekončíme To by jsi toho v ČR moc dělat nemohl, vždyť je tady 200 dní v roce hnusnejch Jinak Gustafe samozřejmě ten Giant je velmi dobrá volba, vůbec to Jožanovi nezavidím v dnešní době něco vybírat, to je masakr, ale na druhou stranu krásné"tak to by som sa uz videl na zapal priedusiek :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2013 To Gustaf: Leftynu jsem zkoušel a je to pecka, jak píšeš frajeřina a navíc ještě velmi dobře funkční, zatáčky v terénu jsou jedna velká radost, takže paráda" Průser je servis, stojí to haldu peněz a je potřeba ho dělat pravidelně, jinak je brzy po ní. Aspoň tohle mi řekli kluci v Cannondejlu. To Palom: Bez placatky kvalitní pálenice nemůžeš vyjet, to je pravidlo a průdušky ti budou šlapat jedna báseň Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palom Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2013 To Gustaf: Leftynu jsem zkoušel a je to pecka, jak píšeš frajeřina a navíc ještě velmi dobře funkční, zatáčky v terénu jsou jedna velká radost, takže paráda" Průser je servis, stojí to haldu peněz a je potřeba ho dělat pravidelně, jinak je brzy po ní. Aspoň tohle mi řekli kluci v Cannondejlu. To Palom: Bez placatky kvalitní pálenice nemůžeš vyjet, to je pravidlo a průdušky ti budou šlapat jedna báseň ...tato rada pre abstinenta nepomoze :-)...appropo, prof.Kafka mi na VS hovoril: abstinent je synonymum pre blbca :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Zmizík Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2013 Hele a jak často, resp. po jakým nájezdu by se měl na leftyně dělat ten service? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2013 (upraveno) Jop, tak to nevím, zítra ráno zavolám klukům do autorizáku a zjistím ti podrobnosti, ceny a jak často to dělat" Ty jí tam vlastně máš, viď? Ty se ale máš Prosím tě, jakou tam máš, zeptám se přímo na tu tvoji, ono už jich je celkem dost modelů a od toho se také budou odvíjet ceny si myslím, NEW LEFTY PBR 120 26, HYBRID NEEDLE BEARING TECHNOLOGY ? Hele a jak často, resp. po jakým nájezdu by se měl na leftyně dělat ten service? Upraveno 2. října 2013 uživatelem African Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Zmizík Odesláno 2. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. října 2013 Jop, tak to nevím, zítra ráno zavolám klukům do autorizáku a zjistím ti podrobnosti, ceny a jak často to dělat" Ty jí tam vlastně máš, viď? Ty se ale máš Čéče to tě zas nechci takhle votravovat, já jen jestli to někdo nevysype z rukávu. No já ji tam mám, ale spíš jako kosmetickou věc - já k vám nepatřím, já to z kopečka vodím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 3. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. října 2013 Tak by se to mělo dělat pokud nenajedeš nějáké brutální km v terénu jednou ročně, a záleží co se tam odehraje" Malej servis, nějáké klasické seřízení + výměna oleje do 2 litrů, velkej servis - seřízení drah a ták do 5 litrů. To není prej nic hroznýho, ale prej některý servisy mají až 2x vyšší ceny, tak bacha na to. Pak se tam nesmí nic pokazit, to jsou rány, ale prý do teď se s ničím vážným nesetkal, prej nové Leftyny už jsou velmi spolehlivé Čéče to tě zas nechci takhle votravovat, já jen jestli to někdo nevysype z rukávu. No já ji tam mám, ale spíš jako kosmetickou věc - já k vám nepatřím, já to z kopečka vodím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Zmizík Odesláno 3. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. října 2013 Tak by se to mělo dělat pokud nenajedeš nějáké brutální km v terénu jednou ročně, a záleží co se tam odehraje" Malej servis, nějáké klasické seřízení + výměna oleje do 2 litrů, velkej servis - seřízení drah a ták do 5 litrů. To není prej nic hroznýho, ale prej některý servisy mají až 2x vyšší ceny, tak bacha na to. Pak se tam nesmí nic pokazit, to jsou rány, ale prý do teď se s ničím vážným nesetkal, prej nové Leftyny už jsou velmi spolehlivé Dík. V tom případě to vidím na jeden malej tak za čtyři roky. Chtít po mně za servis vidle někdo deset litrů, píchnu mu ji kur\/a do zad. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek Odesláno 3. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. října 2013 A kolik za rok najedeš? Pokud víc, jak 1000km, tak za ty 4 roky do toho servisu ani nemusíš, běž rovnou do kšeftu pro novou vidlu...já ji dávám na servis 2x-3x za sezonu, nájezd mám lehce přez 3000km ročně... nejde jen o servis a výměnu oleje, ale hnavně udržovat v čistotě Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Zmizík Odesláno 3. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. října 2013 Tak 2500-3000km, sakra udržuju ji v čistotě! Votírám ji, stříkám tam silikón... Jako že teď potřebuje servis za bůra???? Du pro Rolex! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek Odesláno 3. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. října 2013 Dráhy vyčistí jen v servise, nepředpokládám, že bys ji doma rozdělával...taková tragédie to ale není, běznej servis je za 1800,-, samozřejmě se tam ale nesmí nic vyjebat, pak cena roste exponenciálně, takže je dobrý nezanedbat prevenci...minimálně jednou jednou za rok je to nutnost, pokud jezdíš často v těžším terénu (bahno, brody, prach..), 2x ročně to jen prospěje... dávám ji během sezony a po sezoně, pokud pak jezdím během zimy, tak i před sezonou... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Zmizík Odesláno 3. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. října 2013 Njn, to sem potřeboval vědět. Tak se to někam dá. Díkes. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky