Gustaf Odesláno 4. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. října 2013 ...když uz je tady tohle téma....jak je to se servisem u Foxek? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek Odesláno 4. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. října 2013 Tam jsou ty tyčky, co se zasouvají a zase vysouvají, dvě, takže by logicky měl být servisní interval dvojnásob čestější... ne, dělám si pjdel, platí to obecně, minimálně jdenou za sezonu, pokud máš větší nájezd, tak víckrát. Kilometrově se to blbě určuje, když budeš 90% česu jezdit se zavřenou vidlí po silnici, jednou ročně bude servis stačit, ikdyž najedeš 10tis. km, když budeš lítat jen v terénu, často v bahně, dešti a dalším bordelu, chce to po 1500-2000max servis. Stačí si ale zažít, jak se vidla chová nová, respektive po servise a když se začnou vlastnosti měnit, nebo se nedej bože objeví nějakej problém, okamžitě řešit servis. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jožan Odesláno 4. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. října 2013 Chci se zeptat jestli někdo máte zkušenost s nákupem Cannondale v Německu,teď tam mají slevy víc jak 10.000,- než ČR.Uplatním zde posléze záruční servis?Díky za odpověď. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 5. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. října 2013 dnešní bajk trip se ženou za slavnostmi jablek. Tak jsem si dal pár jablečných pivek, ochutnal burčák....prostě parádní den Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mondeo2 Odesláno 6. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. října 2013 (upraveno) Bacha Zatááááčkááááááá pěkně se tam skládaj kluci http://www.liveleak.com/view?i=cf5_1380416568#W2KZmDk3yprzbb2D.01 Upraveno 6. října 2013 uživatelem mondeo2 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 7. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. října 2013 dnes podzimních 31 km.....a abych sem nedával jen fotky, tak hodím i dotaz. Na další sezonu plánuju nákup nových plášťů. Jelikož mám ráfky i na bezdušáky, tak bych se chtěl zeptat, co je lepší...? Na bezduších sem ještě nejezdil...tak nemůžu porovnat. Jestli se to vůbec vyplatí, jak to je, když člověk bodne atd... Díky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 8. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2013 To Gustaf: Jsem dneska ohledně těch bezdušáků kecal s jedním klučinou, ten je používal a prej celkem v pohodě. Říkal tedy, že jsou tedy dost drahé a musíš mít kliku a 2x za sebou v jednom týdnu nepíchnout, to byla věc, která ho odradila. Výhoda prej je, že píchneš velmi ojediněle, protože jsou vyztužený a zkousnou hrozně moc, no a když už se to ale stane, tak vetšinou je prej ta rána takovejch rozměrů, že ty reperační sady, co všichni reklamujou, jsou k prdu. Ale je to z doslechu jak jsem psal, tak mě nékamenujte prosím, já osobně s nima zkušenost nemám Jinak Chronomagor Jožan má objednanou pecku, dnes jsem nahlédl do jeho objednávky, závidím sakra, moje kolo bude asi brzy na prodej Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 8. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2013 díky za názor..... co ma kolega v hledáčku? nahoood Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 8. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2013 Nemá ho v hledáčku, ale v balíku na cestě Nesmím to říct, nesmím, ale je to mazec díky za názor..... co ma kolega v hledáčku? nahoood Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mondeo2 Odesláno 8. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2013 Nemá ho v hledáčku, ale v balíku na cestě Nesmím to říct, nesmím, ale je to mazec Hele nedělej Zagorku jóóoó.............. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 8. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2013 Dobřé no, výrobce začíná na K, ale nic víc neřeknu kluci, jsný Hele nedělej Zagorku jóóoó.............. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 8. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2013 Klein??? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 8. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2013 Ale Klein, přeci Kannondejl, jak jinak a víc už fakt ale neřeknu ... Klein??? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spineshank Odesláno 8. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2013 Ale Klein, přeci Kannondejl, jak jinak a víc už fakt ale neřeknu ... tak to bude 29" Scalpel určo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 9. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. října 2013 totok? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spineshank Odesláno 9. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. října 2013 já bych řekl toto spíše Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 9. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. října 2013 já bych řekl toto spíšehm, za 70 kolíků...taky pěkný :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spineshank Odesláno 9. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. října 2013 no známej ho má od letoška,ale zatím teda spíše nespokojenej ...už sem se tu o tom zmiňoval před časem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
323GT Odesláno 9. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. října 2013 (upraveno) dnes podzimních 31 km.....a abych sem nedával jen fotky, tak hodím i dotaz. Na další sezonu plánuju nákup nových plášťů. Jelikož mám ráfky i na bezdušáky, tak bych se chtěl zeptat, co je lepší...? Na bezduších sem ještě nejezdil...tak nemůžu porovnat. Jestli se to vůbec vyplatí, jak to je, když člověk bodne atd... Díky Bezdušáky na biku mají velkou výhodu v tom, že se dají vozit podhuštěné bez rizika "cvaknutí". Výhodu samozřejmě pro toho, kdo jí využije. Pro možnost většího defektu, který nepochytá "mlíko", je stejně vhodné vozit s sebou tak jako tak náhradní duši. Na závody bezdušáky ano, jinak bych zůstal s klidem u těch dušových plášťů. Na silničce je to o něčem jiném, tam ty bezdušáky nebo plášťovky skutečně i lépe jedou (mám vyzkoušeno a minimálně pocitově tomu tak je). Zaprvé se dají zpravidla hustit na vyšší tlaky a také u nich nedochází k vnitřnímu tření mezi duší a pláštěm. Upraveno 9. října 2013 uživatelem 323GT Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 9. října 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 9. října 2013 Já slyšel, že právě na závodech se používají hlavně duše, jelikož jejich výměna je o hodně rychlejší než měnit bezdušáky, které sundat a nandat je prej hrozná pakárna. Běžnej čas výměny duše dělají okolo dvou minut. Já nedávno bodnul a měl jsem obrovské starosti sundat blbou pneumatiku z mých nových Roval ráfků a teď si uvědomuji, že to je možná právě tím, že jsou také ready na bezdušáky, nikdy před tím jsem s normálním ráfkem totiž problém neměl, docela jsem zuřil... Bezdušáky na biku mají velkou výhodu v tom, že se dají vozit podhuštěné bez rizika "cvaknutí". Výhodu samozřejmě pro toho, kdo jí využije. Pro možnost většího defektu, který nepochytá "mlíko", je stejně vhodné vozit s sebou tak jako tak náhradní duši. Na závody bezdušáky ano, jinak bych zůstal s klidem u těch dušových plášťů. Na silničce je to o něčem jiném, tam ty bezdušáky nebo plášťovky skutečně i lépe jedou (mám vyzkoušeno a minimálně pocitově tomu tak je). Zaprvé se dají zpravidla hustit na vyšší tlaky a také u nich nedochází k vnitřnímu tření mezi duší a pláštěm. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky