Přejít na obsah

BIKE [2007-2020]


Návštěvník milosklikar

Doporučené příspěvky

Tam jsou ty tyčky, co se zasouvají a zase vysouvají, dvě, takže by logicky měl být servisní interval dvojnásob čestější... ne, dělám si pjdel, platí to obecně, minimálně jdenou za sezonu, pokud máš větší nájezd, tak víckrát. Kilometrově se to blbě určuje, když budeš 90% česu jezdit se zavřenou vidlí po silnici, jednou ročně bude servis stačit, ikdyž najedeš 10tis. km, když budeš lítat jen v terénu, často v bahně, dešti a dalším bordelu, chce to po 1500-2000max servis. Stačí si ale zažít, jak se vidla chová nová, respektive po servise a když se začnou vlastnosti měnit, nebo se nedej bože objeví nějakej problém, okamžitě řešit servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes podzimních 31 km.....a abych sem nedával jen fotky, tak hodím i dotaz. Na další sezonu plánuju nákup nových plášťů. Jelikož mám ráfky i na bezdušáky, tak bych se chtěl zeptat, co je lepší...? Na bezduších sem ještě nejezdil...tak nemůžu porovnat. Jestli se to vůbec vyplatí, jak to je, když člověk bodne atd... Díky 

post-13404-0-05778400-1381167060_thumb.jpg

post-13404-0-17331100-1381167091_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Gustaf: Jsem dneska ohledně těch bezdušáků kecal s jedním klučinou, ten je používal a prej celkem v pohodě. Říkal tedy, že jsou tedy dost drahé a musíš mít kliku a 2x za sebou v jednom týdnu nepíchnout, to byla věc, která ho odradila. Výhoda prej je, že píchneš velmi ojediněle, protože jsou vyztužený a zkousnou hrozně moc, no a když už se to ale stane, tak vetšinou je prej ta rána takovejch rozměrů, že ty reperační sady, co všichni reklamujou, jsou k prdu. Ale je to z doslechu jak jsem psal, tak mě nékamenujte prosím, já osobně s nima zkušenost nemám :cheers:

Jinak Chronomagor Jožan má objednanou pecku, dnes jsem nahlédl do jeho objednávky, závidím sakra, moje kolo bude asi brzy na prodej :lol2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes podzimních 31 km.....a abych sem nedával jen fotky, tak hodím i dotaz. Na další sezonu plánuju nákup nových plášťů. Jelikož mám ráfky i na bezdušáky, tak bych se chtěl zeptat, co je lepší...? Na bezduších sem ještě nejezdil...tak nemůžu porovnat. Jestli se to vůbec vyplatí, jak to je, když člověk bodne atd... Díky 

 

Bezdušáky na biku mají velkou výhodu v tom, že se dají vozit podhuštěné bez rizika "cvaknutí". Výhodu samozřejmě pro toho, kdo jí využije. Pro možnost většího defektu, který nepochytá "mlíko", je stejně vhodné vozit s sebou tak jako tak náhradní duši. Na závody bezdušáky ano, jinak bych zůstal s klidem u těch dušových plášťů. Na silničce je to o něčem jiném, tam ty bezdušáky nebo plášťovky skutečně i lépe jedou (mám vyzkoušeno a minimálně pocitově tomu tak je). Zaprvé se dají zpravidla hustit na vyšší tlaky a také u nich nedochází k vnitřnímu tření mezi duší a pláštěm.

Upraveno uživatelem 323GT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já slyšel, že právě na závodech se používají hlavně duše, jelikož jejich výměna je o hodně rychlejší než měnit bezdušáky, které sundat a nandat je prej hrozná pakárna. Běžnej čas výměny duše dělají okolo dvou minut. Já nedávno bodnul a měl jsem obrovské starosti sundat blbou pneumatiku z mých nových Roval ráfků a teď si uvědomuji, že to je možná právě tím, že jsou také ready na bezdušáky, nikdy před tím jsem s normálním ráfkem totiž problém neměl, docela jsem zuřil...

 

Bezdušáky na biku mají velkou výhodu v tom, že se dají vozit podhuštěné bez rizika "cvaknutí". Výhodu samozřejmě pro toho, kdo jí využije. Pro možnost většího defektu, který nepochytá "mlíko", je stejně vhodné vozit s sebou tak jako tak náhradní duši. Na závody bezdušáky ano, jinak bych zůstal s klidem u těch dušových plášťů. Na silničce je to o něčem jiném, tam ty bezdušáky nebo plášťovky skutečně i lépe jedou (mám vyzkoušeno a minimálně pocitově tomu tak je). Zaprvé se dají zpravidla hustit na vyšší tlaky a také u nich nedochází k vnitřnímu tření mezi duší a pláštěm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...