nAscA Odesláno 13. května 2009 Nahlásit Odesláno 13. května 2009 (upraveno) 2kubson: Tady je mnohem levnejsi, az podezrele http://www.cykloexpert.cz/city-bike/merida...resso-i8-d-2009 . Ale ty ceny maji vyrobci vzdycky vyssi. Upraveno 13. května 2009 uživatelem nAscA
filo-boxer Odesláno 13. května 2009 Nahlásit Odesláno 13. května 2009 boo-beek napsal: Jezdite nekdo na tomhle? Pomalu si planuju nejakej bike a tohle se mi libi - jednak to, jak by to melo fungovat, a halvne design Jejda....slehac.....omlouvam se za hloupou otazku ale to jsem jeste nevidel. K cemu je to dobre? Lip se slape? I v normalni obuvi? A tak jak je to na fotce je to kompletni?
boo-beek Odesláno 13. května 2009 Nahlásit Odesláno 13. května 2009 filo-boxer napsal: Jejda....slehac.....omlouvam se za hloupou otazku ale to jsem jeste nevidel. K cemu je to dobre? Lip se slape? I v normalni obuvi? A tak jak je to na fotce je to kompletni? Hlavni benefit by mel byt v nizke hmotnosti a funkcnosti i v pripade, ze je venku opravdu bahnivo a spinavo - blato se nema kde drzet a tak naslapnes za kazdych podminek. A pro me je to hlavne design
B.F.G. Odesláno 13. května 2009 Nahlásit Odesláno 13. května 2009 filo-boxer napsal: Jejda....slehac.....omlouvam se za hloupou otazku ale to jsem jeste nevidel. K cemu je to dobre? Lip se slape? I v normalni obuvi? A tak jak je to na fotce je to kompletni? V normální obuvi ne, musíš mít spešl boty a na ně se namontuje ještě taková jedna věcička, bez které to nefunguje. Pak drží pěkně bota a "pedál" pěkně po hromadě. A samozřejmě se daleko líp šlape Jen jedna technická, ze všech systémů mi tady přišlo našlapávání nejhorší. Mě by se líbily tyhle, moje kolo má 15,5Kg, nějakej gram navíc by mi asi nevadil product_thumb.php.jpgNačítání informací
Well Odesláno 13. května 2009 Nahlásit Odesláno 13. května 2009 Měl jsem šlehače na předchozím kole a byl jsem s tím hodně spokojenej. Oproti SPD mají větší vůli v našlápnuté poloze a nehrozí tak bolesti kolenou. Měl jsem tuhle verzi http://www.koloshop.cz/naslapne-mtb-148/pe...thers-candy-sl/ Našlapování se mi zdálo snazší než do SPD.
B.F.G. Odesláno 13. května 2009 Nahlásit Odesláno 13. května 2009 Well napsal: Měl jsem šlehače na předchozím kole a byl jsem s tím hodně spokojenej. Oproti SPD mají větší vůli v našlápnuté poloze a nehrozí tak bolesti kolenou. Měl jsem tuhle verzi http://www.koloshop.cz/naslapne-mtb-148/pe...thers-candy-sl/ Našlapování se mi zdálo snazší než do SPD. Ono je SPD a SPD Ovšem stranová vůle a celkový pocit volnosti je opravdu obecně vyšší než např. u Shimana.
Radek Hulán Odesláno 13. května 2009 Nahlásit Odesláno 13. května 2009 (upraveno) boo-beek napsal: Pomalu si planuju nejakej bike a tohle se mi libi - jednak to, jak by to melo fungovat, a halvne design Jezdím s Look Quartz, což je podobný princip jako "šlehače". Koukni na toto video: Chce to ale kvalitní tretry, s opravdu pevnou podrážkou. Pedál samotný váží méně než XTR od Shimana (SPD) při třetinové ceně, ale to není jeho hlavní výhoda. Bezvadné na něm je jednodušší "zaklapnutí" tretry, stačí prostě položit nohu a zatlačit, není se nutné tak přesně trefovat jako u SPD. Pro mě je plus i trochu nižší fixace nohy v přímce (do bočních výkyvů) - je možné na každou stranu jít cca o 5 stupňů více než u SPD a nebolí po dlouhé jízdě kolena (pokud ti je 20 let, tak to asi neřešíš, já v 36 už bohužel jo). Nevýhody Look Quartz? Na vypnutí je potřeba menší síla než jsem používal u SPD, a nedá se to nijak nastavit. V extrémním záběru, kde bude SPD stále držet, by tedy Look možná dříve vypnul, a to nemusí být vůbec příjemné. Upraveno 13. května 2009 uživatelem Radek Hulán
mengelis Odesláno 13. května 2009 Nahlásit Odesláno 13. května 2009 tohle vyžaduju od kola, aby mě uspokojilo :-)
filo-boxer Odesláno 14. května 2009 Nahlásit Odesláno 14. května 2009 mengelis napsal: tohle vyžaduju od kola, aby mě uspokojilo :-) Aby jsi v kosicku mohl vozit svojeho Yorkshira?
kejklik Odesláno 14. května 2009 Nahlásit Odesláno 14. května 2009 filo-boxer napsal: Aby jsi v kosicku mohl vozit svojeho Yorkshira? Víš, jak se na takovým kole nádherně jede? To je balada, zkus si to někde prubnout...
filo-boxer Odesláno 14. května 2009 Nahlásit Odesláno 14. května 2009 kejklik napsal: Víš, jak se na takovým kole nádherně jede? To je balada, zkus si to někde prubnout... Ale to jo, proti kolu jako takovemu vubec nic nenamitam, byla to jen narazka na prouteny kosicek.
H-B Odesláno 14. května 2009 Nahlásit Odesláno 14. května 2009 Mam rad kola tehle znacky, bydlet treba v Amsterdamu, urcite uz jedno mam
Návštěvník Snow Odesláno 14. května 2009 Nahlásit Odesláno 14. května 2009 (upraveno) Hrozně vám závidím, že můžete jezdit na kole. Rád bych si zkusil třeba tenhle překrásný stroj. Edit - když už jsme u toho. Co to je za vidlici a co znamená Bontrager, je to nějaký výrobce osazení (?) v životě jsem o firmě neslyšel. Upraveno 14. května 2009 uživatelem Snow
B.F.G. Odesláno 14. května 2009 Nahlásit Odesláno 14. května 2009 Snow napsal: Hrozně vám závidím, že můžete jezdit na kole. Rád bych si zkusil třeba tenhle překrásný stroj. Edit - když už jsme u toho. Co to je za vidlici a co znamená Bontrager, je to nějaký výrobce osazení (?) v životě jsem o firmě neslyšel. Vidlice FOX (USA momentálně jeden z nej výrobců podle mě), Tohle je top model ve velikosti 29". Podle mě značně pitomý zdvih 80mm. Bontrager si usurpovalo společenství Trek + Gary Fisher (původně to byla v 80 a zač. 90 let garážovka jako třeba Syncros), de fakto jsou to "jejich" komponenty, které primárně montují na svoje kola. Na venek firma vystupuje jako samostatný "výrobce" či spíše producent součástí, od zpaletených kol, představců, sedel, až po kliky a pod. http://www.bontrager.com/ Na tomhle kole (loňský model) jsem lehce pojezdil, docela super stroj, jen se mi to navzdory komponentům a váze zdálo poněkud těžkopádné. (fakt 29" asi nemusím)
midloch Odesláno 14. května 2009 Nahlásit Odesláno 14. května 2009 Zdravím bajkaře Kámoš se po 8 letech vrátil z JůEsEj a je to taky bajker, vlastní několik super kol co se s nima účastní takových těch šíleností v Moabu jako slick rock a podobný závody. Je tady 2 měsíce, neumí se pořád rozkoukat, tak se mu snažím pomoct s prodejem jeho zásob kol co mu dorazily v kontejneru. Má tady jedno exkluzivní úplně nový nikdy nepoužitý viz: Speialized Stumpjumper FSR Elite 2008 - crosscountry bike (XC) RÁM: All new Stumpjumper FSR M5 manipulated alloy frame w/ ORE TT/DT, sealed cartridge bearing pivots, DMD Direct Mount F. Der, replaceable derailleur hanger, disc only, 120mm travel VIDLICE: Fox Float 120 RL, 120mm travel, rebound/compression adjust, lock out, alloy steerer ZADNÍ TLUMIČ: Fox Triad, custom on-the-fly 3-position switch 1) lock out 2) Open 3) ProPedal pedal assisting damping, adjustable rebound, 7.25x1.75" HLAVOVÉ SLOŽENÍ: 1 1/8" threadless, alloy cups w/ 10mm insertion, sealed cartridge bearing KLIKY: Shimano M762 XT custom for Specialized PŘEVODNÍKY: 22S/32A/44A, 4 bolt 104/64mm STŘEDOVÉ SLOŽENÍ: Shimano M762 XT custom for Specialized PŘESMYKAČ: Shimano M581 LX, DMD, top swing, dual pull PŘEHAZOVAČKA: New Shimano M772 XT Shadow ŘAZENÍ: Shimano Deore LX M580, 9-speed KAZETA: Shimano HG-50, 9-speed, 11-34t ŘETĚZ: SRAM PC-971 w/ Power Link PŘEDNÍ NÁBOJ: Specialized Hi Lo disc, 28h CNC flange and disc mount, sealed cartridge bearing, 9mm DT RWS alloy QR ZADNÍ NÁBOJ: DT Swiss custom for Specialized 370 with DT RWS QR, 32h PŘEDNÍ BRZDA: Custom Avid Ultimate 7, hydraulic disc, 185 rotor ZADNÍ BRZDA: Custom Avid Ultimate 7, hydraulic disc, 160 rotor BRZDOVÉ PÁKY: Custom Avid Ultimate 7, hydraulic disc RÁFKY: DT Swiss custom for Specialized X420, 24mm w/ eyelets, 28/32h DRÁTY: DT Swiss Competition 1.8/1.6mm PŘEDNÍ PLÁŠŤ: S-Works The Captain 26x2.0", 120 TPI, tubeless ready aramid bead, dual compound ZADNÍ PLÁŠŤ: S-Works The Captain 26x2.0", 120 TPI, tubeless ready aramid bead, dual compound DUŠE: Specialized Ultralite, .6mm, presta PEDÁLY: plastove Specialized ŘIDÍTKA: Specialized XC low rise 31.8mm bar, 2014 butted alloy, 6 degree up, 8 degree backsweep, 640mm wide GRIPY: Specialized thin lock on grip, dual density PŘEDSTAVEC: Specialized adjustable rise, 31.8mm clamp, 3D forged w/CNC finish SEDLOVKA: 2016 butted alloy, two bolt non-setback, 30.9 x 350/400mm SEDLO: Specialized XC MTB, hollow Cr-Mo rails, SL foam PODSEDLOVÁ OBJÍMKA: Alloy collar w/ QR, 34.9mm clamp ID Velikost ramu M , kolo je uplne nove a nikdy nejete. Toto kolo neni vhodne pro downhill nebo freeride. cena k jednání 47.000 kc kolo.bmpNačítání informací
Jerryl Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Odesláno 15. května 2009 nAscA napsal: 2kubson: Tady je mnohem levnejsi, az podezrele http://www.cykloexpert.cz/city-bike/merida...resso-i8-d-2009 . Ale ty ceny maji vyrobci vzdycky vyssi. Taky teď zrovna vybírám kolečko a původně jsem chtěl nějaký krosový kolo, ale při brouzdání mě padlo do oka to řazení v zadním náboji, jako má výše uvedená Merida, ale ještě více se mi líbí kombinace tohoto řazení s převodem řemenem místo řetězu. Je to pěkně tichoučký. Tady je můj favorit, jen ta cena mi malinko vadí: http://www.kola-bbm.cz/jizdni-kola/trekkin...b-drive-8-48cm# Co si naše cyklistická obec myslí o becně o řazení v zadním náboji? U nás je to dost málo rozšířený, ale jsou státy, kde je to zase velmi oblíbený. ???
nAscA Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Odesláno 15. května 2009 (upraveno) Osobne bych si kolo se zadnim razenim nekoupil. Videl jsem to parkrat rozebrany do posledniho kolecka (majitel byl na pervitinu) a davat to dohromady chce fakt trpelivost nebo odbornika. Proste udrzovat to neni tak snadne. Ono to dost frci napr. Holandsku a Dansku... tam to razeni nedostava takovy zahul jako v CR. Ale pro mestske kolo je to dostacujici. Zalezi jak moc na nem a v jakem terenu budes jezdit. BTW to neni Favorit ale Corratec Upraveno 15. května 2009 uživatelem nAscA
Jerryl Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Odesláno 15. května 2009 Já? Do terénu moc ne, jsem spíš na silnice a kochání. Ještě jsem narazil na systém plynulého řazení "NUVINCI": taky se mi to líbí, ale je to drahý a těžký jako kráva. http://cykl.cz/item/leonardo-195473/catego...atalog2008-city Ale rozhodně je to zajímavý
B.F.G. Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Odesláno 15. května 2009 Integrované řazení rozhodně budoucnost má, ovšem v současnosti používané planetové převodovky v zadních nábojích jsou opravdu značně náročné na výrobu, přesnost seřízení, údržbu (i když jí moc není), případná oprava je prakticky nemožná (marketing). Ppožívají se hlavně na turistických kolech, na citybike a podobných. Občas se někdo pokusí prorazit na MTB, případně sjezdových kolech, Sachs se svým systémem 3x, nebo Rolhoff. Nevýhody jsou nemožnost přesného řazení ve velkém záběru, omezená možnost ovládání a opravdu velká choulostivost na přesnost seřízení. Jistou výhodou je možnost řazení na místě, bez pohybu. Budoucnost patří řazení integrovanému v rámu, na to si ovšem budeme muset u běžných kol a v masovém měřítku ještě počkat.
filo-boxer Odesláno 15. května 2009 Nahlásit Odesláno 15. května 2009 B.F.G. napsal: ... Budoucnost patří řazení integrovanému v rámu... Sorry za hloupou otazku c.2, ale o tom jsem jeste nikdy neslysel/nevidel. Co to je? Jak to vypada?
Doporučené příspěvky