Přejít na obsah

BIKE [2007-2020]


Návštěvník milosklikar

Doporučené příspěvky

Zkuste mi prosím někdo vysvětlit v čem je výhoda Lefty oproti klasický left/right vidlici :-)

Lefty funguje naprosto v poho,bohužel co už není tato verze viz obrázek tak je to vidle s ůdržbou jako každá

díky té manžetě to byla bezůdržbová vidle což jsem viděl jako velikánský plus

Lefty_Ultra_Alu_PBR.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

naprostej souhlas,toto udržovat a čistit tak mi snad i trpaslík vyroste :lol2: než bych to udělal...navíc i ty bowdeny se mi takto moc nelíbí

....ta změť celého pružícího systému je sice dole (nízké těžiště), ale těžko přístupná, čištění a kontrola velmi obtížná, všechen bordel od kol se chrlí na ten systém .... kontra jednoduchost RB. Ceny jsou taky masakr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bych úplně neřekl, že Leftyna je mířená na downhill, ale každopádně se v terénu chová lépe, než normální vidle, zkus ji, fakt je to příjemná záležitost :cheers:

...no to zkroucené kolo v reálu, kdy vidla nemůže pružit je imho blbost...to už by všichni motokrosaři a bike sjezdaři měli lefty...a ono je tomu naopak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...jo, věřím tomu. Zkusit už nemám teď kde, kuci přešli na jiné značky. Mě se děsně líbil nápad Headshocku, škoda, že ho přestali vyvíjet. Na spoustu kol by to stačilo.

 

Ale jezdil jsem na Maverick Durance. To byl dlouho můj dream bike (ještě více však v licenci Seven - titanový rám).

jeden Maverick tu u nás jezdí,vypadá fakt zajímavě,ale majitele bohužel neznám takže jsem se nesvezl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc zajímavá záležitost, jak to pěkně kluci chránily všechny důležité komponenty, co? A přitom prachovky, asi ta nejlevnější ochrana, kterou znám, proč to dneska ti výrobci přestali používat? Že by od nás chtěli nějáký ty prašule navíc, až se nám to vysere, co... :lol2:

...jo, věřím tomu. Zkusit už nemám teď kde, kuci přešli na jiné značky. Mě se děsně líbil nápad Headshocku, škoda, že ho přestali vyvíjet. Na spoustu kol by to stačilo.

 

Ale jezdil jsem na Maverick Durance. To byl dlouho můj dream bike (ještě více však v licenci Seven - titanový rám).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bych úplně neřekl, že Leftyna je mířená na downhill, ale každopádně se v terénu chová lépe, než normální vidle, zkus ji, fakt je to příjemná záležitost :cheers:

 

Já jsem naopak od Jekyllu s Lefty přešel ke Spešlu XC Expert a subjektivně mi připadá, že ta Lefty nebyla tak stabilní na rozbité cestě, kamenech.. terén nehodnotím, tam mám problémy sám se sebou :-).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsme o5 dorazili na pár dní do Hostýnek a zatím chčije a chčije .

No nevadí stejně čekám na balíček s novým středem, posledních pár dní mi přišlo že není něco ok, že mají kliky vakl jsem samo zjistil až když jsem dával kolo na auto. Střed už má po cca 7 tis.nárok odebrat se do věčných lovišť a můj oblíbený shop doručuje do druhého dne tak žádná probléma.K provoznímu materiálu jsem pár věcí ještě přihodil protože člověk si má dělat radost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...