Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

parada. aj ked si myslim, ze vzdy je dobre to vidiet. teda vzdy je to ten lepsi pripad.. radsej to risknes na prvom rande ako za kniplom, nie? :)

 

ja som od mala s lietadielkami. vyrastal som par km od sportoveho letiska, otcov najlepsi kamarat bol vojensky pilot. roky som staval modely, lietajuce aj plastikove, mam svoje stovky hodin nalietane na simulatore /... :) / mam k tomu pozitivny vztah a az raz budem mat cas, snad sa do toho pustim aj aktivne.. niekolko z mojich obch partnerov lieta svojimi sportovymi lietadlami, v usa je to predsa len cosi ine. v minulej firme mal lietadlo dokonca jeden moj zamestnanec. tak nejako ma to stale obchadza.. :)

 

edit: ten posledny zaber na obrazovku je vyzivny

 

edit2: posledny myslene ako posledny v poradi.. :)

Upraveno uživatelem instant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím , kolik ti je, ale je dobré začít čím dříve, tím lépe.  Pokud chceš létat na úrovní sportovního GA, tak je jedno v kolika začneš, vše je otázkou peněz, jen ty informace při učení, už tak dobře nejdou do hlavy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ava: Lita se jenom skrz to 'cerny', nebo se naopak vyhyba jen tomu 'cervenymu' ? Tohle me vzdycky bavi, squall line od Alp az po Berlin, odlety z Prahy na zapad litaj pres Polsko, akorat ukrajinec s An12 pohoda direkt skrz... kdyz byl v tom nejhorsim, rekl akorat "Praaga...?" pak bylo chvili ticho, a pak jenom 'disregard...' Jenom asi vodevreli dalsi flasku...  :lol2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těch střelců je více, ne jen na Ukrajině. Hlavně co se týká leteckých postupů a hlavně komunikace. Ale tobě to nemusím asi říkat a užiješ si své.  :whistling:

 

Přes červené se zásadně nelétá, ostatní je dle předpovědí a dalších parametrů. Někdy jinou možnost ani nemáš  :crying_anim02:

 

post-14379-0-99513800-1425234511_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapi, toto mi nerobte  :frusty:  ...lietanie bol vzdy moj sen a ked som sa k tomu dopracoval co sa tyka financi, tak som z toho musel vycuvat nakolko co si neurobis vo vlastnej firme sam, to za teba neurobi nik a spat pod mostom sa mi nechcelo. stale si vsak hovorim ze ak sa naskytne co i len trochu volna cesta tak to dam a raz sa preletim v 777 na prednom sedadle ( ak nemas v zivote sny, nemas v zivote ciel :) )...a ak sa mi to nepodari, tak ak bude mat syn o take nieco zaujem a bude do toho zapaleny, tak ho v tom 100% podporim. 

 

inak instant, nemala Hilda do predlaktia zarezane stare zlate jete Rolex-ky? presne podobnu som kedysi stretol na lete z Taipei do Dubaja v zadnej dvojke a vacsinu letu som nedobrovolne prezil nalepeny na okne. ale malo to aj tu lepsiu stanku...zaprisahal som sa a odvtedy na takychto dlhsich letoch lietam vyhradne v business.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uprimne neviem ake mala hodinky. Keby tam mala upilovane policajne klepeta tak si to nevsimnem.. bol to proste taky ten clovek s ktoreho existenciou si nechces obtazovat zivot..

 

Pri mojich naletoch by som business class neuzivil. Ja mam problem so sirkou sedadiel, nie len s priestorom na nohy, a polovica business class co som videl za tie prachy jadnoducho stale neriesi moj problem - tato Lufthansa bola tiez zalostna. Z tohto pohladu naopak vyborni su Austrian, novozelandania, swiss..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapi, toto mi nerobte  :frusty:  ...lietanie bol vzdy moj sen a ked som sa k tomu dopracoval co sa tyka financi, tak som z toho musel vycuvat nakolko co si neurobis vo vlastnej firme sam, to za teba neurobi nik a spat pod mostom sa mi nechcelo. stale si vsak hovorim ze ak sa naskytne co i len trochu volna cesta tak to dam a raz sa preletim v 777 na prednom sedadle ( ak nemas v zivote sny, nemas v zivote ciel :) )...a ak sa mi to nepodari, tak ak bude mat syn o take nieco zaujem a bude do toho zapaleny, tak ho v tom 100% podporim. 

 

inak instant, nemala Hilda do predlaktia zarezane stare zlate jete Rolex-ky? presne podobnu som kedysi stretol na lete z Taipei do Dubaja v zadnej dvojke a vacsinu letu som nedobrovolne prezil nalepeny na okne. ale malo to aj tu lepsiu stanku...zaprisahal som sa a odvtedy na takychto dlhsich letoch lietam vyhradne v business.

Myslím, že pokud se do toho pustíš, tak dříve se spíše proletíš na předním (pravém) sedadle v 737, než 777. Také jsem se do toho pustil před lety při zaměstnání a dodnes toho nelituji. Je pravda, že to stálo hodně času a peněz , ale chod firmy jsem měl zajištěn.

 

Dnes můžu říct, že práce je i koníček a užívám si každý let. :clap:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

instant, tak je pravda ze ja takychto spiatocnych letov do Azie mam za rok 3-4, takze sa to uzivit da ( aj ked si clovek takto prelieta jedny slusne hodinky )...a rovnako je pravda ze pri mojich rozmeroch 178/70 nemam problem v ziadnej business class. samozrejme na prelety po EU mi staci klasicka Y, ved to iba vzlietne a uz pristava :)

 

ava, samozrejme vsetko co pises je pravda. aj v praci sa to pomaly obracia k lepsiemu nakolko tu mam momentalne jedneho schopneho cloveka na ktoreho sa da na 99% spolahnut, tak mozno sa mi to do 40tky podari a preletim sa na prednom pravom ( momentalne som na cisle 35 ). hlavne je aby firma fungovala aj bez toho aby som sa kazdy den nemusel nad niecim zbytocne rozculovat ( predsa len praca s ludmi ta nauci velkej trpezlivosti :) ). no a ked mam taky ten svoj klud, aj to "ucivo" ide do gebule lahsie ako ked musi clovek kazdy den rozmyslal co treba rychlo vo firme opat riesit. a samozrejme mi je aj jasne ze v nasich koncinach ( ale aj celkovo ) je "lahsie" raz sadnut do 737 ako 777 ale...clovek musi snivat ;)     

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomuto vlaknu sa tesim, sam som aktivny pilot s PPL licenciou VFR night s 300 chudobnymi hodinami a aktualne ATPL student, taktoez aktivne lietam na rogalach a viem odpilotovat asi 7 typov lietadiel..:-) cautee

Tak teď ještě IFR...... :smoke:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Humor je možný i za letu, což dokládá obrazovka FMS ( je to takový počítač v letadle)

 

Zde ukazuje, že že si má pilot v 10:40 dojít na záchod ve výšce 10.700m, při rychlosti 968km/h , má na to 9 min. a pak začne letadlo klesat na výšku 6.400 m a rychlost 575km/h. To celé za 14 min  :lol2:

 

post-14379-0-77805900-1425409329_thumb.jpg

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...Také jsem se do toho pustil před lety při zaměstnání a dodnes toho nelituji. Je pravda, že to stálo hodně času a peněz , ale chod firmy jsem měl zajištěn.

 

Dnes můžu říct, že práce je i koníček a užívám si každý let. :clap:

 

To jsi asi docela rarita, v dobe, kdy nekteri jsou schopni prodat barak vcetne rodicu, aby meli na vycvik, a pak od nevidim do nevidim vozili koupaky za plat ridice autobusu MHD a kdyz jim nahodou zbyde cas na spanek, tak snili svuj krasny sen o 777 v Emiratech...  :whistling:

Upraveno uživatelem Pirx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vzdyt tak jsem to myslel, ze jsi vyjimka, pozitivni.... pac prave znam spoustu tech, co to nemaj tak v pohode, pocinaje jednim co bydli na chalupe u babicky s x-hodinovym dojizdenim na kazdej let do nejaky Polsky prdele, to vse za penize ktery nepokrejou pomalu ani to dojizdeni, pres dalsiho, kterej po kariere u SkyEurope jezdil kamionem mezi Rumunskem a Ukrajinou aby splatil dluhy za vycvik, konce tim klukem puvodne od CSA, co ho nasli na chodniku pod balkonem hotelu v Jakarte.

Jako konicek je to pochopitelny a super, ale jako zpusob obzivy mi to v dnesni dobe prijde jako fakt hodne blaznivy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...