Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zdravím, vyberám pánske hodinky, ale keďže som študentka,môžem si dovoliť minúť tak 45 eur. Pôvodne som bola presvedčená, že kúpim hodinky značky Casio,keďže mi všetci vraveli, že sú kvalitné a len tak sa nepokazia. Dnes som však narazila na hodinky značky Shark, ktoré sa mi zapáčili, neviem však, či je to dobrá značka. 
Hoci na kúpu hodiniek nemám 200-eurový rozpočet, nechcem kúpiť hlúposť, čo sa po ukončení záručnej doby okamžite pokazí. Bola by som teda vďačná, ak by ste mi poradili.
Pripájam aj modely hodiniek, nad ktorými uvažujem.

Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience.

Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience.

Posted

No já bych z těchle dvou značek šel do Casia. Ale za 200E se dá najít mnoho, dle mého, i jiných slušných a hezkých hodinek. Zkus tady chvilku počíst a hlavně si pročti prodejní vlákno - tam si uděláš představu o hodinkách v daném cenovém limitu. A hlavně bych nutně nešel do nových hodinek - můžeš mít u použitých hodinek ve velice dobrén stavu  dost mnohem kvalitnějších kousků.

Jo a vítej na fóru!

Posted (edited)

Vzpomněl jsem si, že nějaké Sharky se tu už probíraly:

http://forum.chronomag.cz/index.php?/topic/62412-shark-sportovn%C3%AD-hodinky/?hl=shark

Evidentně to nebude dobrá investice do hodinek a platí: Co je levný to je drahý.

edit: Mám obavu, že hodinky, které by stály za úvahu budou začínat někde na 150 E, chronografy v quartzu někde tak na 200 E.

Edited by geometr
Posted

Za 50 eur nehladaj nic lepsie ako Casio. Keby si rozpocet navysila na 100 eur, mozes sa pozriet na ponuku Seiko a Orient, objednavat by si vsak musela zo zahranicnych obchodov. Na Sharky radsej zabudni, mal som moznost ich zazit nazivo a je to kvalitativne na urovni plastoveho naramku z festivalu. A ten priehlad na suntovy quartz to len podciarkuje :D