raskiscz Odesláno 30. října 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. října 2015 Nahodil jsem pštrosa a fičím do Mikulova, kdyby chtěl někdo na neděli burčák, tak se ozvěte :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
farkyostrava Odesláno 30. října 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. října 2015 já dneska taky tak Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladacr Odesláno 2. listopadu 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. listopadu 2015 Od černé po modrou a zase zpět Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
farkyostrava Odesláno 2. listopadu 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. listopadu 2015 supa dupa lordy a jak to dopadlo s tím nátahem Vláďo ?a ještě ....hodinky nad zlato ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladacr Odesláno 2. listopadu 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. listopadu 2015 Zatím nátah sleduji, v pátek jsem je sundal z ruky něco po druhé hodině, zastavily se v neděli kolem poledne. Rezerva by měla být 38 až 42 hodin, pokud se nepletu. Takže to by bylo dobré. Mám je teď na ruce od cca 7 ráno do zhruba 10 večer. Zítra by mi měl přijít nový přírůstek, tak budu srovnávat :-) Odesláno z mého MI 3W pomocí Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
farkyostrava Odesláno 2. listopadu 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. listopadu 2015 takze asi dobry ale i tak chronobundus zase uraduje :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ponorka9 Odesláno 3. listopadu 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. listopadu 2015 Zázraky s dějí, ne že ne:) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
farkyostrava Odesláno 7. listopadu 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. listopadu 2015 čekal jsem že se přihlásí nový lord, ale kde nic tu nic ... tak kdo posiluje s nově s Lordama ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raskiscz Odesláno 11. listopadu 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2015 Jak to dopadlo? Dal jsi je do servisu? Zkoušel jsi ruční nátah? Včera jsem hodinky sundal z ruky asi ve čtyři hodiny, možná o něco později. Dnes jsem byli celý den v termálu, Lordy odpočívaly na hotelu. Teď koukám, že se zastavily v 16:40, což je rezerva něco kolem 24 hodin, což je sakra málo. Pravda je, že včera jsem je vzal na ruku až před odjezdem a sundal je po příjezdu tedy asi po pěti hodinách řízení. Ale i tak se mi to zdá málo. Co vy na to?Odesláno z mého MI 3W pomocí Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladacr Odesláno 11. listopadu 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2015 (upraveno) Zatím měřím a zkoumám. V sobotu jsem je cca v 10 hodin nasadil a dal jim 30 km v autě, 10 km v Novohradských horách s rodinou, psem a blbnutím s foťákem. Potom zpět 30 km domů autem. Práce na zahradě a v domácnosti. Prostě běžná sobota. Odložil jsem je v sobotu ve 23:20 (zapsáno), žádné ruční dotahování. Zastavily se v pondělí ráno v 5:40, takže nějakých 30 hodin, což je IMHO málo. Seřídil jsem je, asi 40x otočil korunkou, nasadil a nosil (běžný pracovní den v kanceláři) do 19:30, kdy jsem je odložil, natáhnuv je opět ručně opět 40x. Když jsem si dnes ráno bral Airspeedy, Revíčka ještě tikala... Odpoledne tedy uvidím. V pondělí jsem také obvolal místní hodináře, zda by je někdo uměl vyčistit a namazat. Všichni mě vyfakovali, že švýcarské strojky nedělají nemaje na ně díly. Volal jsem tedy panu Malátovi do Kladna, to je oficiální zastoupení Grovany v ČR. Ten mi řekl, že pokud jsem je nekoupil v ČR (kupoval jsem na Amazon.de), musel bych servis zaplatit - asi kolem 2000 korun. Nato jsem napsal do Grovany, jak je to s mezinárodní zárukou, odpověď zatím nemám. Napsal jsem i do Amazonu a obratem, asi během hodiny, se mi dostalo odpovědi, po jejímž přečtení jsem se musel jít nadýchat čerstvého vzduchu. Jaká ta odpověď byla? Na to si počkejte... Upraveno 11. listopadu 2015 uživatelem vladacr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tano Odesláno 11. listopadu 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2015 Na odpoved jsem teda zvedav. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
farkyostrava Odesláno 11. listopadu 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2015 tak Vlado snad to s tebou neseklo ! nenapinej .... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
farkyostrava Odesláno 11. listopadu 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2015 tak Vlado snad to s tebou neseklo ! nenapinej .... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martar Odesláno 11. listopadu 2015 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2015 Tvl tak snad už musí bejt nadejchanej, ne? Já jsem tady jako na trní... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladacr Odesláno 11. listopadu 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 2015 Vydržte do zítra, Lordi. Až vás seznámím s odpovědí Amazonu, sekne to možná s vámi. zatím tu mám konverzaci s Grovanou: Můj první email do Grovany: Von: Vlad Kuzba [mailto:vlad.kuzba@gmail.com]Gesendet: Dienstag, 10. November 2015 11:17An: Info <info@grovana.ch>Betreff: Revue Thommen Diver warranty Dear sirs, I bought a Revue Thommen Diver Professional watch, ref. 17030.2137 on August 9th on Amazon.de. About a week ago I noticed that the watch stops during the day, also the power reserve which should be at least 38 hours for ETA 2824-2 movement, but mine is just about 31 hours. Thus I would like to have my watch serviced. I believe your products are covered with international warranty, can you please tell me where can I have my watch serviced preferably either in the Czech Republic, Austria or Germany? Thanks for your answerSincerelyVladimír Kuzba ? Jejich odpověď: Dear Vladimir,Thank you very much for your e-mail. In general you have to contact the seller. If Amazon does not help you, you can contact our agent in the Czech Republic who is:Karel MalatA.Rendla 55927204 KladnoTel: 00420 312 267 205Mail: malatgrovana@volny.czThanking you and best regards,Rebecca GROVANA WATCH CO. LTD.Rebecca SchmutzSecretary / OperationsBisnachtweg 42, CH-4456 Tenniken / Switzerlandphone +41 61 971 42 55 / fax +41 61 971 42 81rebecca.schmutz@grovana.ch / www.grovana.ch Já na to: Dear Rebecca,I've contacted Mr. Malat even before I wrote to Grovana. To my disappointment he told me, that because the watch wasn't bought in the Czech Republic I would have to pay for the repair/servicing, which I believe is in disagreement with the your International warranty statement.Therefore I kindly ask you for a clear answer. If the watch has been bought in Germany or any other European country, is a repair within the two year international warranty period free of charge even at your local agent?Thank you in advance.Yours trulyVladimir A dnes přišlo: Dear Vladimir, Thanks for your e-mail. In general we grant the guarantee even the watch has been buyed through internet. However some of our agents refuse to make warranty repairs if this is the case. We are very sorry about that. Also our German agent refuses to to do those warranty repairs for us. This is a problem and we are very sorry about that. We therefore suggest to you that you send the watch directly to our factory. Our address is Grovana Watch Co. Ltd.Bisnachtweg 424456 TennikenSwitzerlandPlease mention on the declaration: Watch back for repair, value for Customs purpose only. Use a value of EUR 150.00.Best regards,Rebecca Takže to sice bude stát nějaký peníz za poštovné do Švýcar a asi bude opruz s celníkama, ale vcelku je to dobrá zpráva, myslím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladacr Odesláno 12. listopadu 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. listopadu 2015 (upraveno) Tak vážená sněmovno. Tady je odpověď Amazonu... http://bit.ly/1kPEwEB Upraveno 12. listopadu 2015 uživatelem vladacr Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raskiscz Odesláno 12. listopadu 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. listopadu 2015 To si děláš prdel :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raskiscz Odesláno 12. listopadu 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. listopadu 2015 Amazon forever! Bravo! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tano Odesláno 12. listopadu 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. listopadu 2015 Je to tak, ze Ti poslali nove? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladacr Odesláno 12. listopadu 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. listopadu 2015 Má komunikace s německým Amazonem: ---------------11/10/15 10:49:31Ihr Name:Vladimir KuzbaBestellnummer:Selected Order Items: Revue Thommen Herrenarmbanduhr Diver Professional 17030.2137Bemerkungen: Hello,I bought a Revue Thommen Watch on August 9th on Amazon.de. About a week ago I noticed that the watch stops during the day, also the power reserve which should be at least 38 hours for ETA 2824-2 movement, but mine is just about 31 hours. Thus I would like to have my watch serviced, but the Guarantee card is empty, it wasn't filled in on purchase by your staff. Please advice what to do next. Should I send the watch back to Amazon.de for repair? Thanks for your answerSincerelyVladimír Kuzba--------------- A jejich odpověď: --------------------------------------Dear Vladimir, Thank you for your email. I am sorry to hear the watch you bought is not working properly. Since we do not have a repair service for this item, I will immediately send you a new watch.So, I have placed a new order without charge for the same item to be sent to you. Our fulfillment center will dispatch a new shipment as soon as possible to the same address. To see availability and an estimation of the dispatch date of your order, please visit "Mein Konto" at the top of any page on our website. Click on "Offene Bestellungen anzeigen" and sign in with your e-mail address and password. You will then be able to view a delivery estimate (Lieferung voraussichtlich) below the heading "Artikel noch nicht versandt". When the order is sent, we will notify you by e-mail, confirming the date, contents and method of delivery. We would kindly ask that you return the damaged item to Amazon. If possible, please use the Amazon shipping package as well as the original package of the manufacturer. Please print the return mailing label and follow its instructions. Here, you?ll find the return address:http://www.amazon.de/gp/.... f clicking on the link doesn't work, please make sure you're signed into the account you used to place the order. Once you're signed in, try clicking it again or copying and pasting it into your browser's address window. If you are not able to print the return mailing label, please include a piece of paper mentioning the order number and your e-mail address, so that we can allocate the item to your account. On the back side please indicate the reason for return and a description of the damage. Please do not return the item freight collect but frank the package. Here you will also find a short instructive video on how to return an item:http://www.amazon.de/gp/help/customer/display?nodeId=504958#selbst We are very sorry for any inconvenience this may have caused you. Thanks a lot for your efforts. Don't hesitate to contact us should you have any further questions or need help. We'll be happy to assist you.I wish you a lovely day! Warmest regards,Sandra Borovcanin-------------------------------- Když jsem asi před dvěma lety reklamoval v US Amazonu Kindla, byl to dost vopruz to všem těm pákistáncům a sieraleončanům vysvětlit. Naproti tomu Amazon.de, zřejmě dobrej voddíl! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se