Přejít na obsah

Pochvalte sa svojimi KRASKAMI!!!


A@A

Doporučené příspěvky

pánové všem vám upřímně přeju, aby se splněný sen nezměnil na noční můru (závist, pokuty, nedejbože odřený lak)

 

Také se přidávám a jen dodám...bacha na lehký předek a motor vzadu...na mokru se nemá s českými zvlněnými silnicemi moc rád. Každopádně velká gratulace a ať holky stuttgartské dělají jen radost! osobně by mi stačil Cayman S, tak kdyby chtěl někdo zasponzorovat :thumbsup_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 480
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

2,0 FSI - 110kW (150k), 6st. Tiptronic - 697 900 Kč

tudy asi cesta nevede :( taky nevím jestli španělský rybář udělá auto které vydrží.. ale to jsou asi jen předsudky, ale i o tom to je ;)

 

hmm asi chápu.... a co Focus ? máme ve firmě mraky kombíků (1,8 TDCI a 1,6 TDCI) a kluci jsou s nima náramně spokojení... jo ale ty vlastně máš mondeo a to by sis ukrojil kus místa...tak hlasuju za accord kombi předchozí generace, design té poslední mi nesedí :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

možná byste někdo mohli poradit, při výběru osciluju mezi následujícími auty - mělo by to být rodinné auto (2děti + pes) a taky aby mě to trochu bavilo... chtěl bych benzín a automat.

výběhové subaru legacy / forester 2009, mazda 5, corrola verso / výběhový avensis, honda fr-v / cr-v, C4 picasso, co ten MB B-class? bylo by fajn, kdyby se dalo vejít cca kolem 500t bez daně za nějakou předvádčku ap.

nějaké další tipy na zamotání hlavy?

 

a musí to být "funglofka-voňafka" nebo bys přežil i předváděcí od dealera s plnou zárukou?

mrkni na automodul.com na id: 53819

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a musí to být "funglofka-voňafka" nebo bys přežil i předváděcí od dealera s plnou zárukou?

mrkni na automodul.com na id: 53819

dívám se právě po nějakých předváděčkách.. ten starší forester nechci, vzadu má málo místa a blbě se tam leze :( dík za tip

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 midloch

Nádherný fotky, paráda. Ve středu si jdu vyzvednout tohle. :wub:

 

 

Ale pozor! Fuckt? No to je nádhera, Turbo bude možná moje příští 911, přece jenom výkon je tam o dost vyšší a ve zrychlení je to znát.

Já mám klasickou zadokolku 330PS - 4.9s na 100km zatím moje v-max byla 290km/h ale myslím, že by to vzhledem k nic moc dálnici na Bratislavu dalo i víc :D

Na suchu a na supr asfaltu je zadohrabka špičková a zábavná, nejlepší je pocit jak pod plynem projíždíš zatáčku a v půlce jí ještě víc přidáš a v zadu slyšíš ten rykot, zároveň ti dává jemnou odezvu kdy už toho plynu je moc a ty se skoro s předbíhajícím zadkem s kvílením gum R18 na 295 letíš ze zatáčky a ze zadu tě tlačí lokomotiva do zad....

Jak to budeš mít tak pošli SZ a mohli bysme si dát někde sraz, něco pojezdit a udělat pár foto.

 

To ALLESIO: už jsem měl tu čest najet levým zadním kolem na hrb na silnici ve ,,standardní,, porsche rychlosti do zatáčky. Zadek nadskočil a tvrdej podvozek to neustál a už to jelo. No co mám povídat, vymetl sem dva příkopy bokem, těsně minul docela statný strom a zůstal čučet s vykulenýma vočima jak houpací kůň do silnice. Docela dobrá lekce nejezdit na neznámých silnicích jak je člověk zvyklej. Od té doby si dávám mnohem větší pozor na povrch.

 

Jinak na youtube sem dal svoje vídeo z jízdy po okruhu s modráskama ;)

 

 

Obraz je trošičku zdrclej tak auta vypadají jak angličáky ale jinak to jde za případný plný počet hvězdiček se určitě zlobit nebudu :P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.......... Na suchu a na supr asfaltu je zadohrabka špičková a zábavná, nejlepší je pocit jak pod plynem projíždíš zatáčku a v půlce jí ještě víc přidáš a v zadu slyšíš ten rykot, zároveň ti dává jemnou odezvu kdy už toho plynu je moc a ty se skoro s předbíhajícím zadkem s kvílením gum R18 na 295 letíš ze zatáčky a ze zadu tě tlačí lokomotiva do zad......

Tos popsal moc pekne... stejne pocity jsem pred lety zazival ve sve Skoda 100... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moje Galaxie... není to sice žádnej honící pes, ale díky obutí a ladění ani žádná houpající se loďka. A hlavně - nemám s ní nutkání "závodit", všechno v pohodě a s nadhledem. Mohla by mít o pár koní víc, ale když je třeba a pošlu do strojovny pokyn, umí se i slušně rozjet. Hodně se mi teď líbí S-max a slyšel jsem jen chvály na podvozky nových fordů obecně. No, uvidíme ;)

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak když už jsme u toho chlubení se svými miláčky, tak já taky něco přidám...

1.BMW R 1150 GS Adventure, 2005, zatím mám najeto 53000km, super bomba na cestování, hlavně směr východ...

2. Porsche 928 S, 1981, 4,7 V8, 221 kw/300 koní, omezovač 250km/h, 0-100 za 6,6. Koncepce transaxle, karoserie částečně hliník kvůli hmotnosti a hlavně vyvážení 50:50. Motoricky i podvozkově výborný stav, nový lak, brzdy, náplně, rozvody, částečně čalounění, nějaké věci je třeba doladit (elektrika, spojka, řazení), inu veterán. Ale mám ho rád a máloco na silnici ho dostane.

Jo, Midlochu, nedávno jsem měl tu čest řídit Porsche 911 Turbo (996) - nádhera krásná, ale proti mé 928 trochu sterilní záležitost, byť komfortní. Ale jdi do něj, poprvé jsem na letišti zažil zrychlení kdy jsem nebyl schpen se jakkoliv pohnout směrem kupředu..

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2. Porsche 928 S, 1981, 4,7 V8, 221 kw/300 koní, omezovač 250km/h, 0-100 za 6,6. Koncepce transaxle, karoserie částečně hliník kvůli hmotnosti a hlavně vyvážení 50:50. Motoricky i podvozkově výborný stav, nový lak, brzdy, náplně, rozvody, částečně čalounění, nějaké věci je třeba doladit (elektrika, spojka, řazení), inu veterán. Ale mám ho rád a máloco na silnici ho dostane.

No tak to je moc hezka zalezitost! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak když už jsme u toho chlubení se svými miláčky, tak já taky něco přidám...

1.BMW R 1150 GS Adventure, 2005, zatím mám najeto 53000km, super bomba na cestování, hlavně směr východ...

2. Porsche 928 S, 1981, 4,7 V8, 221 kw/300 koní, omezovač 250km/h, 0-100 za 6,6. Koncepce transaxle, karoserie částečně hliník kvůli hmotnosti a hlavně vyvážení 50:50. Motoricky i podvozkově výborný stav, nový lak, brzdy, náplně, rozvody, částečně čalounění, nějaké věci je třeba doladit (elektrika, spojka, řazení), inu veterán. Ale mám ho rád a máloco na silnici ho dostane.

Jo, Midlochu, nedávno jsem měl tu čest řídit Porsche 911 Turbo (996) - nádhera krásná, ale proti mé 928 trochu sterilní záležitost, byť komfortní. Ale jdi do něj, poprvé jsem na letišti zažil zrychlení kdy jsem nebyl schpen se jakkoliv pohnout směrem kupředu..

 

 

Kurňa to se nám to tady začíná pěkně proklubávat! Další Poršista! No moc pěkný, jám mám svou 911 teprf půl roku, takže zatím si jí do sytosti užívám, Turbo je vzdálená hudba budoucnosti, faktem je, že je to čtyřkolka a tím je možná dána ta větší sterilita, (když štyřkolka tak se mi zdá technicky nejlepší od Bubaru :-)

Fšimni si že ty nejvýkonnější verze GT2, GT jsou puristické zadokolky, ale nejsou to auta na celoroční ježdění, takže 4 na 4 je pro běžného smrtelníka asi nejlepší volba.

Zase na druhou stranu by mně v zimě vadilo jezdit s 911 f těch sračkách...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak na youtube sem dal svoje vídeo z jízdy po okruhu s modráskama ;)

 

Omlouvam se za OT:

Midlochu, ty delas karate v Globalu v Brne (viz Youtube)? Ja bych po 5 letech tloustnuti na VS zacal zase rad trochu cvicit a momentalne vybiram vhodnej oddil v Brne (nebo se tak trochu rozkoukavam a rozmejslim). Jestli bys mi mohl nejak poradit budu rad. Kdyztak napis SZ a ja ti pripadne poslu mejl. Diky.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Omlouvam se za OT:

Midlochu, ty delas karate v Globalu v Brne (viz Youtube)? Ja bych po 5 letech tloustnuti na VS zacal zase rad trochu cvicit a momentalne vybiram vhodnej oddil v Brne (nebo se tak trochu rozkoukavam a rozmejslim). Jestli bys mi mohl nejak poradit budu rad. Kdyztak napis SZ a ja ti pripadne poslu mejl. Diky.

 

 

máš SZ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dívám se právě po nějakých předváděčkách.. ten starší forester nechci, vzadu má málo místa a blbě se tam leze :( dík za tip

Kup tohle, svezení parádní a to kilo co ušetříš na ceně, projedeš na benzínu:-).

http://www.autanet.cz/auto-21621061/subaru...3-0-h6-4x4.html

 

Upraveno uživatelem decebal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kup tohle, svezení parádní a to kilo co ušetříš na ceně, projedeš na benzínu:-).

http://www.autanet.cz/auto-21621061/subaru...3-0-h6-4x4.html

 

Subára nejsou moc dělaný na zavazadla. Neváhal bych s tímhle:

http://magazin.auto.cz/testy/volvo-v70-t5-...chle-kombi.html

http://www.autorevue.cz/default.aspx?serve...p;article=12312

http://www.autohit.cz/clanek/1387/volvo_xc...geartronic.html

 

dalo by se i tohle, ale ze zkušenosti říkám, že je to docela malý (vzadu 3 lidi ani náhodou)

http://volvo.sbazar.cz/volvo-v50-2-4-12-20...e-o1624115.html

...kujva ale pěkný to je.

Upraveno uživatelem Dr.Quartz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Midloch: 4x4 je pro běžného smrtelníka nejlepší a v tomhle případě i nejbezpečnější volba, ale zadokolka, konkrétně od Porsche, nemá chybu co se týká radosti. Řídil jsem i několik klasických 911-tek ze 70.let a i když to nemělo (relativně) moc výkonu, zážitek to byl vždy skvělý.

PS: Porsche transaxle mne lákaly vždy, kdysi jsem proháněl 924, lidi sice říkali že "to není Porsche", ale koncepce a díky ní perfektní vyvážení a jízdní vlastnosti - jo to byla radost...

Ale tohle asi není Porsche fórum, když si Midlochu budeš chtít pokecat, klidně napiš SZ nebo na lelak@azsatelit.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Subára nejsou moc dělaný na zavazadla. Neváhal bych s tímhle:

http://magazin.auto.cz/testy/volvo-v70-t5-...chle-kombi.html

http://www.autorevue.cz/default.aspx?serve...p;article=12312

http://www.autohit.cz/clanek/1387/volvo_xc...geartronic.html

 

dalo by se i tohle, ale ze zkušenosti říkám, že je to docela malý (vzadu 3 lidi ani náhodou)

http://volvo.sbazar.cz/volvo-v50-2-4-12-20...e-o1624115.html

...kujva ale pěkný to je.

No nevím, viděls někdy kufr outbacka?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevím, viděls někdy kufr outbacka?

popravde nevidel, ale kamarad kterej je zatizenej na prostor [zena, 2 deti, pes] vybiral mezi Audi Allr, Outbackem a XC 70. Vyhralo posledne jmenovane a zpravy mam z prvni ruky. Aby bylo jasno, nic proti Subaru nemam, mozne spis naopak respekt k osobitosti produkce, hlavne motoru [boxer ropak chci aspon zkusit!] a dusledny koncepce 4wd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

při mém štěstí a znalostí aut, bych to kilo projel na opravách :(

záruku bych chtěl..

pak bych volil treba neco od prodejce z protiuctu - sice vyssi cena v porovnani se soukromym prodejem, ale vetsinou pul roku zaruka. Vetsi vyber a vetsi auto, nez nove predvadeci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se vozy Porsche líbí, o to překvapenější jsem byl, když mi je dokázalo z hlavy vyhmlátit pár dní s BMW 135i coupé...od té chvíle si říkám, že ta 911 je zbytečnost a cayman je moc pomalý :guiltysmiley: .

 

Jsou to kultovní vozy. Mimochodem, příští týden mám domluvený jeden den s novou 911 (zdravím michala :thumbsup_anim: ), určitě budu referovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...