spiderer Odesláno 21. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. února 2008 Ty jo, to je cim dal tim horsi Je tady na foru treba nekdo, kdo se servisem Hanak ma aspon neutralni zkusenosti? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondraj Odesláno 21. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. února 2008 Koukám, že paní Hanáková nemá ráda hodinky, nebo by se měla spíše ohánět vidlemi. Přijde mi to až dost negativních zkušeností na jednu osobu. No každopádně alespoň vím, kam nepůjdu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hajek Odesláno 21. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. února 2008 Měnil jsem asi před 2 lety v záruce články náramku na Radech a bez problémů. Ale byly to jen články, takže to se asi nepočítá Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PhoeniX Odesláno 21. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. února 2008 Měnil jsem asi před 2 lety v záruce články náramku na Radech a bez problémů. Ale byly to jen články, takže to se asi nepočítá Hlavně RADO jde hůř poškrábat - tím to bude. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
railmaster Odesláno 21. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. února 2008 Myslíš něco jako : kýho výra , zpropadeně , u všech všudy a tak ? NiGa spíš tipuju na: božíčku, jéminkote a kudla! ...no vryp na tahu zvladla p.Hanakova behem 5ti minut, kdy vytloukala pin z tahu... Doma jsem několikrát měnil tah a řemen na hodinkách (cca 15x v životě) bez jakéhokoli tréningu nebo vysvětlení, ale ani jednou se mi nepodařilo vyrobit nikde jediný škrábaneček. Evidentně nejsem správný a špičkový hodinář. Niet nad hodinára, ktorý tiež miluje hodiny. Nemyslím ako možnosť živobytia, ale ako niečo, čo je veľmi krehké, má svoje telo, ručičky a srdce ktoré tiká. Viem že sa občas môže stať aj chyba, rovnako ako u lekára, dôležitý je ale pocit, že s milovanými hodinkami bude zaobchádzané čo najlepšie a láskavo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jacob Odesláno 21. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. února 2008 Možná by to chtělo poslat k Hanákovi dopis (mail) s odkazem na Chronomag a na tuto debatu, myslím, že potom by jim bylo jasné, že lidé si nenechají Hanákovu "profesionalitu" pro sebe... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xmenm05 Odesláno 21. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. února 2008 Možná by to chtělo poslat k Hanákovi dopis (mail) s odkazem na Chronomag a na tuto debatu, myslím, že potom by jim bylo jasné, že lidé si nenechají Hanákovu "profesionalitu" pro sebe... Done Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PhoeniX Odesláno 21. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. února 2008 Done Opravdu? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xmenm05 Odesláno 21. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. února 2008 Opravdu? Prostě jsem si našel na webu jejich adresu a napsal mail s odkazem ... ________________________________________ From: Sent: Thursday, February 21, 2008 3:54 PM To: 'klenotnictvi@hanak-brno.cz' Subject: Diskuse na webu chronomag.cz Dobrý den, Pravděpodobně by Vás mohla zajímat tato diskuse o Vaší firmě. http://forum.chronomag.cz/index.php?showtopic=8165 S pozdravem, Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spiderer Odesláno 21. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. února 2008 Jsem zvedavy jestli prijde nejaka odpoved Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xmenm05 Odesláno 21. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. února 2008 Jsem zvedavy jestli prijde nejaka odpoved Az prijde ctrl+c ctrl+v ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
golfik Odesláno 22. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. února 2008 teda tolik negativních příspěvků na Hanáka....to,aby se opravdu zamyslel pan majitel...Jak se říká, na každém šprochu ....pravdy trochu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NIGHTinGALE Odesláno 27. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2008 (upraveno) Tááák... Já tohle téma, bohužel, znovu otevřu Na vintage Longines Admiral jsem si u Hanáka objednal nové sklíčko a těsnění. Cena i s prací měla být do tisícovky, takže v pohodě. Objednané díly přišly za cca. měsíc, takže paráda. Potud je vše v pořádku... Dnes jsem tam šel a po 15 minutách hledání mi hodinky donesla paní Hanáková se slovy, že nejsou v pořádku, že nepřeklápí datum. Vytočil jsem se na nejvyšší míru ze dvou důvodů: 1. Nechápu, proč mi nezavolali, abych zbytečně nejezdil (číslo na mě měli). 2. Jak mohou při výměně sklíčka (a těsnění kolem sklíčka) dojebat datumovku, tomu fakt nerozumím. Podotýkám, že hodinky jsou z ebay, ale byly v krásném stavu. Jako nové. Když přišly, dal jsem je do watchwinderu, abych věděl, jak jdou přesně. Za ten měsíc, co v něm byly a čekaly na nové sklíčko, udělaly odchylku necelou minutu a datum překlápělo. Takže chyba je evidentně u Hanáka. Koncem měsíce se mi prý ozvou a řeknou co a jak. Hodinář je teď nemocný a paní Hanáková má prý příští týden dovolenou. Tak uvidíme... Nicméně, k Hanákovi už nepůjdu, ani kdyby rozdával zadarmo nové Omegy Tak... Už mám Longines doma. A datum už překlápí. Dokonce Dal jsem je grilovat, tak uvidíme, co udělala prostá výměna sklíčka s přesností chodu Bylo mi vysvětleno, že prý kvůli neoriginálnímu sklu někdo otočil nějakou vložku uvnitř a oni, když dali vyšší (originální) sklo, tak to přestalo překlápět. Moc jsem to nepochopil, ale budiž. Třeba mají pravdu. Ale pobavily mě tři věci: 1. Dozvěděl jsem se, že si za práci prý naúčtovali jen symbolických 250Kč. Nevím, proč mi to sdělují, to je jejich věc. Já chtěl kvalitní práci a ne milodar. 2. Nové sklo vypadá hezky, ale přijde mi, že je usazeno velmi mírně zešikma. Ale paní Hanáková to neviděla. Budiž. Asi jsem jako malej jedl hodně borůvek a mrkve a proto mám tak dobré oči. 3. Pobavil mě ale doklad o provedení opravy. Do kolonky "stav hodinek při příjmu" napsali DODATEČNĚ to, co při opravě zjistili. A hezky podrobně se rozepsali, aby měli krytá záda. Ale na původním dokladu to nebylo. Tam napsali jen typ hodinek a stav (nošené). A na závěr mi znovu řekli, že se jim Foundryman prý přišel do prodejny dokonce omluvit. A nám to tady zapřel, rošťák Tím končím anabázi Hanák. Už se jim nebudu raději ani dívat do výlohy. Upraveno 27. února 2008 uživatelem NIGHTinGALE Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Foundryman Odesláno 27. února 2008 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2008 A na závěr mi znovu řekli, že se jim Foundryman prý přišel do prodejny dokonce omluvit. A nám to tady zapřel, rošťák Tím končím anabázi Hanák. Už se jim nebudu raději ani dívat do výlohy. V konečné fázi to za mě řešil právník, pochybuju ovšem, že by se jim mým jménem omlouval Než Hanák, radši si udělám vejlet do Vídně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rorda Odesláno 27. února 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. února 2008 (upraveno) Omlouvám se, psal jsem otázku na Foundrymana, co už nebyla aktuální ... Upraveno 27. února 2008 uživatelem rorda Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pekos Odesláno 22. března 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. března 2008 (upraveno) Omlouvám se, psal jsem otázku na Foundrymana, co už nebyla aktuální ... Já jsem tam byl třikrát a vždy velmi milý a vstřícný přístup. Ale jednalo se o prkotiny, takže nemůžu víc soudit. Víc mě teď udivila jiná věc: nějak se mi nechce překlopit datum na Br. Bentley 6,75 z 9 na 10, z 19 na 20 a z 29 na 30. U Hanáka mi řekli, že se tento kalibr v ČR opravovat nesmí a že to musí poslat do Vídně. U Dušáka mi po telefonu řekli, že mi to bez problému opraví, cca 30 dní. V Carollinu mi hodinář řekl to samé, ale do týdne, max 14 dní- pokud praskne při sundání číselníku vteřinovka chronografu- tu pak musí objednat. Tak mám dilema, ale pan Městka z Carollina na mě působí příjemným dojmem. Jen jsem se pobavil, když jsem si vzpoměl na Conradovu kauzu Longines. Když jsem řekl Br. Bentley 6,75, tak se z druhé strany ozývalo-" Pepo, Bentley 6,75, co je to zač?....Nejsou to ty velký s tím datumem nahoře?...Počkej, já se kouknu..... jo, to budou vony.... " atd. Ale při těch kvantech modelů se tomu já nedivím, ani když se jedná o servis, natož prodavačku. Upraveno 22. března 2008 uživatelem Pekos Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pekos Odesláno 22. března 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. března 2008 Já jsem tam byl třikrát a vždy velmi milý a vstřícný přístup. Ale jednalo se o prkotiny, takže nemůžu víc soudit. Víc mě teď udivila jiná věc: nějak se mi nechce překlopit datum na Br. Bentley 6,75 z 9 na 10, z 19 na 20 a z 29 na 30. U Hanáka mi řekli, že se tento kalibr v ČR opravovat nesmí a že to musí poslat do Vídně. U Dušáka mi po telefonu řekli, že mi to bez problému opraví, cca 30 dní. V Carollinu mi hodinář řekl to samé, ale do týdne, max 14 dní- pokud praskne při sundání číselníku vteřinovka chronografu- tu pak musí objednat. Tak mám dilema, ale pan Městka z Carollina na mě působí příjemným dojmem. Jen jsem se pobavil, když jsem si vzpoměl na Conradovu kauzu Longines. Když jsem řekl Br. Bentley 6,75, tak se z druhé strany ozývalo-" Pepo, Bentley 6,75, co je to zač?....Nejsou to ty velký s tím datumem nahoře?...Počkej, já se kouknu..... jo, to budou vony.... " atd. Ale při těch kvantech modelů se tomu já nedivím, ani když se jedná o servis, natož prodavačku. Chtěl jsem jen tímto poprosit o názor zkušenějších, jestli by vyjádření servisu v Brně, že tento kalibr není v ČR dovoleno opravovat, brali jako důležité. A jestli by se přesto nebáli dát to na opravu v Praze. Dík Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubson Odesláno 22. března 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. března 2008 jakékoli vyjádření od hanáků bych jako důležité nebral dej to do karolina.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pekos Odesláno 22. března 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 22. března 2008 jakékoli vyjádření od hanáků bych jako důležité nebral dej to do karolina.. Dík. Budu se líp rozhodovat. Asi to tak udělám. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cody Odesláno 28. března 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 28. března 2008 Rozhodně do toho jdi. Omega ti dává záruku 3 roky na strojky Co-Axial a 2 roky na všechny ostatní. A předpokládám, že máš hodinky koupené relativně nedávno, že? A teď si nejsem jist, jestli jsi to byl ty, kdo platil už nějaké peníze za opravu, tak ty samozřejmě požaduj zpět. V rámci záruky máš právo na bezplatnou opravu, vyjma poškození způsobené uživatelem, které jsou v rozporu se záručními podmínkami - typicky rozbité hodinky (mechanicky), neodborný zásah a podobně. Teď si tak uvědomuji, že vlastně Hanák udělal autorizovaný zásah a s jakým výsledkem. Ach jo. Hodně štěstí. P. S.: Občanský zákoník §621-624 v posledním znění hovoří o vadách odstranitelných. Třeba ti to pomůže. Jinak obvyklým postupem pro vrácení peněz jsou tři vady odstranitelné stejného typu (reklamuješ stejnou závadu) anebo čtyři vady odstranitelné různé. Vždy je však nutné, aby daná reklamace prošla reklamačním řízením. Nestačí například při "poslední" reklamaci říci, že věc vykazuje zaase nějakou vadu. Snad ti to pomůže. Dovolim si jen doplnit, ze pokud se vada vyskytne v prvnich 6 mesicich (u nove veci), nemas dokazovaci povinnost a vada se posuzuje prave tak, jako by tam byla pri koupi. Ovsem jen podle obcanskeho zakona. Pozor kdyz nekde neco kupujete, pokud vas partner (pbchodnik) neuvede do nerovnopravniho postaveni (coz lze osetrir, filuta se z toho vykrouti rraz dva), aby smlouva nebyla podle Ocbchodniho zakona, tam je to pro uzivatale smutnejsi pribeh. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se