Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Doporučené příspěvky

Návštěvník enrico156
Odesláno

A co kola? Sériové mají 7,7 kg a chtěl bych něco lehčího a malinko širšího, jen pořád nevím jestli s tou šířkou neudělám blbost

Odesláno
  V 4. 3. 2016 v 17:00, Trojan napsal:

tak jsem po pár letech zase benzínovej... Příští týden jde do lázní :)

29f30g2.jpg

To je ten odsud ? :-)

Odesláno

Je to raketa, ale s tím podvozkem kterej má 200k je to dost splašený. Budeme tam asi dávat nějaký zakázkový.

 

Jojo Longu, je to ten odsud :-)

 

Odesláno z mého SM-N9005 pomocí Tapatalk

Odesláno

Náhradní díly zatím jsou a ceny nejsou nijak strašné.
Jinak třeba podvozkové díly jsou některé společné s Oplem...

Odesláno

Náhradní díly zatím jsou a ceny nejsou nijak strašné.
Jinak třeba podvozkové díly jsou některé společné s Oplem...

Odesláno
  V 4. 3. 2016 v 18:25, franus napsal:

Jak to jezdi? Je to opravdu takova raketa, jak to vypada podle papirovych hodnot?

Je to slušný povoz. Měl jsem novější Aero už v minulosti a je to pecka, moc rád na něj vzpomínám. Tímhle konkrétním kouskem jsem jel taky, ale bylo tam potřeba něco doladit, jinak je to taky pěkné svezení. Díly jsou, druhovýroba je poměrně bohatá.  

 

Trojan: gratuluji a ať slouží, zákad máš dobrý, vychytat podvozkové věci, brzdy a bude to mazel na léto.

Odesláno

Díky kluci. Počítám že tak jednou tolik do něj ještě padne a v létě s ním, doufám, pojedu na dovolenou :) průběžně budu informovat jak probíhá stavba.

 

Odesláno z mého SM-N9005 pomocí Tapatalk

Odesláno

Ahoj, nejsem si jist jestli jsem tu ve vlákně správně. Přišel jsem pro radu a mám benzínový automobil. Koupil jsem ŠO 1, 110KW, 1,8T 20V. Celou dobu jezdila pěkně na to, že se jedná a rok výroby 2000. Poslední dobou jsem ale začal mít problém se startem. Nemohl jsem kolikrát nastartovat. Postupem času se probém zintenzivnil a nyní jsem to odstavil na parkovišti, protože to prostě nechytlo. Otáčí se to, ale né a né to škytnou. Spolu s tímto problémem se objevil zároveň další. Po nastartování, když se zadaří, se motor vytáčí na volnoběh někam ke 2000 otáčkám. Při zařazení rychlosti to klesá, ale při volnoběhu to opět stoupne. Trvá to jen pár minut po startu a pak se vše vrátí do normálu. Jsem auto-laik, ale větřím že by tyhle dva problémy mohly mít společnou příčinu. 

Díky za rady a kdybych byl náhodou ve špatném vlákně, tak mě nemilosrdně ignorujte.

Odesláno

Asi Ta nepotesim no prave tieto 1.8t20v su na svoju dobu velmi komplikovane motory ked ani mechanici nevedeli naco je ktora hadicka. Chod do autorizaku, je to fakt zlozity motor.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...