maama Odesláno 3. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. listopadu 2020 Natural 98 > to jeste nekde existuje na znackovych benzinkach? Kde? si zrovna ctu o RS Q8 a pisou, ze ma jezdit na N98. Pokud vim, tak slusny benzinky maj 95 a pak rovnou az 100, aral 102, tak uplne nechapu, proc u novy koncernovy kary s takovym vykonem je nastavení na 98oktanu. Nebo je to omyl autora clanku? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vwtyp11 Odesláno 3. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. listopadu 2020 7pismeno6 910 7pismeno 6 911 7pismeno6 912 7pismeno6 913 pak mám 9955, 5599, 9966 Blbosti jako 2100, 2200, 8118 neřeším Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 3. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. listopadu 2020 před 28 minutami, maama napsal: Natural 98 > to jeste nekde existuje na znackovych benzinkach? Kde? si zrovna ctu o RS Q8 a pisou, ze ma jezdit na N98. Pokud vim, tak slusny benzinky maj 95 a pak rovnou az 100, aral 102, tak uplne nechapu, proc u novy koncernovy kary s takovym vykonem je nastavení na 98oktanu. Nebo je to omyl autora clanku? To neni nastaveni, to je jen minimální oktanové číslo pro daný vůz, a třeba verva 100 má cca 98 oktanů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frostie Odesláno 3. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. listopadu 2020 před 10 minutami, M3maniac napsal: To neni nastaveni, to je jen minimální oktanové číslo pro daný vůz, a třeba verva 100 má cca 98 oktanů. Myslím, že nemáš pravdu. Článek je z konce roku 2019 a není to z reklamního webu Vervy... Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 3. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. listopadu 2020 Sorry, naposledy jsem tankoval vervu v polsku a tam ma 98 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 3. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. listopadu 2020 To nemění nic na věci, že do všeho co mám rád tankuji vervu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmattonni Odesláno 3. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. listopadu 2020 Kolik to kostuje? Ja tim tak nejak opovrhuju, ale ted mam napad na jednu, kterou bych fakt uzil... Da se pak prodat auto a znacku si nechat? DikyStojí to 10tis, jenom dej pozor ať ji neztratis. Nejdou pridelat. Jinak pokud vyměníš auto, přenosné jsou...Sent from my iPhone using Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maama Odesláno 3. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. listopadu 2020 před 2 hodinami, M3maniac napsal: To neni nastaveni, to je jen minimální oktanové číslo pro daný vůz, a třeba verva 100 má cca 98 oktanů. No vidis, ja bych teda za svoje znalosti do ohne ruku nedal, ale co mam nacteno to - minimalni okt.cislo pro dany vuz - jak to pojmenovavas, je vyrobcem provedene nastaveni ECU daneho vozu a pokud natankujes mensi nebo vetsi oktany, tak cidla tu skutecnost rozeznaji, a upravi zapalovani - myslim, ze casovani zapalovani - aby nedoslo k problemum. no a pokud to tak je, bych opravdu nechapal proc to nastaveni ECU neni rovnou udelane na 100, kdyz na trhu s benzinem prevladaji ty stovky nad 98. kdyz jsem nasel stovku na webu benziny, tak se dusujou, ze to okt.cislo je 100. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maama Odesláno 3. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. listopadu 2020 Vzpominam, ze n98 jsem videl u Eurooilu, ale u Benziny, OMV, Shellu jsem jsem je nezaregistroval. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 3. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. listopadu 2020 Wau, zase jedna vysoká dívčí... , co jako řešíš? jestli máš na víčku nàdrže napsáno jako min 98 a vejs tak lek 98 a vejs, jestli tam stoji min 95 lej 95 a vejs.... Nechápu co jako řešíš??? Najdes i auta s min oktanovým číslem 91. Ve státech se používá benál s nižším oktanovým číslem než v evropě, ale to je zas jinej příběh. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe009 Odesláno 3. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. listopadu 2020 Koncernový 2.0 TSI a větší mají psáno 98, ale normálně jezdí na 95. Ten motor už nějaký čas existuje a dřív byla ta 98 rozšiřenější, dnes už je většinou všude stovka. Zkoušel jsem různý kombinace a rozdíl je neznatelný..jak ve výkonu, tak ve spotřebě. Jeden z mnoha “testů” ukazuje, že je to fakt, co se týká výkonu, jedno. Určitě tomu motoru udělá dobře, když každou třetí - pátou nádrž vezmeš stovku, ale není to must. Řídící jednotka pozná 95, upraví předstih a vůbec nic zlého se neděje. https://m.autorevue.cz/zmerili-jsme-benzin-s-oktanovym-cislem-95-98-a-100-vysledek-prekvapil Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maama Odesláno 4. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2020 (upraveno) před 34 minutami, dawe009 napsal: Koncernový 2.0 TSI a větší mají psáno 98, ale normálně jezdí na 95. Ten motor už nějaký čas existuje a dřív byla ta 98 rozšiřenější, dnes už je většinou všude stovka. Zkoušel jsem různý kombinace a rozdíl je neznatelný..jak ve výkonu, tak ve spotřebě. Jeden z mnoha “testů” ukazuje, že je to fakt, co se týká výkonu, jedno. Určitě tomu motoru udělá dobře, když každou třetí - pátou nádrž vezmeš stovku, ale není to must. Řídící jednotka pozná 95, upraví předstih a vůbec nic zlého se neděje. https://m.autorevue.cz/zmerili-jsme-benzin-s-oktanovym-cislem-95-98-a-100-vysledek-prekvapil Jojo, to je presne vono. Ja teda do svyho 2.0tsi n95 jeste nenalil, porad stovku, ale vim, ze se adaptuje na jina okt.cisla snadno. Co v clanku neni - co vyfukovy ventily po letech rikaji na pouzivani vyssiho okt.cisla nez tech 98. V clanku mimojine nachazim asi i tu odpoved na moji otazku (co jako resim), ze majitel RS Q8 bude tankovat u Alberta Upraveno 4. listopadu 2020 uživatelem maama Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vwtyp11 Odesláno 4. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2020 Tajemství vervy je to, ze je to OMV 100 z Rakouska, pak existuje MOL100 z maďarské rafinerie. Je pravda, ze leju 100 i do sekacky. V Německu kupuji vždy 98, třeba naftu jezdím kupovat jenom tam-bydlím 30km od hranic. pak tu máme na vsi benzínku “no name” kam jezdím na wapku a americkou vanilkovou kolu a tam mi majitel říká “proč do tech aut u nej netankuji” a já ze jako stvse nezlobí ze jen verva/omv 100 a on no “ta 98 co mám na stojanu je z Rakouska a ze jeho 6,3benz je ok” tak ted leju do sekačky tu jeho 98 :)) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Irwinek Odesláno 4. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2020 V 2. 11. 2020 v 20:22, ewolucionar napsal: Vsetko sa pocita:-)) úplně všechno škoda, že jsem nestihl tu bloncku co u toho stála, ta měla tak 150 cm a 35 kg Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lion Odesláno 4. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2020 Já leju většinou MOL 100, protože je nejdostupnější, na všech Molkách Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
busdriver Odesláno 4. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2020 Je lepší kupovat už hotový "prémiový" palivo nebo si koupit běžný a aditivovat si to sám třeba Vifem (myslim, že používá benzina u vervy), kterej zvyšuje cetanový číslo? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Žigi Odesláno 4. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2020 Zásadní výhoda Verva 100 je to, že neobsahuje povinnou biosložku co má N95...takže kor když je to auto, co nejezdí uplně denně, tak se mu v nádrži neusazuje hnusná sedlina biosložky a nezasírá se mu palivovej systém. Výkon / spotřeba, to jsou řády desetin procent, to je uplně jedno. Ale třeba pro mě je v autech, kterýma nejezdím daily důležitý tam nemít ten sajrajt Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 4. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2020 před 29 minutami, busdriver napsal: Je lepší kupovat už hotový "prémiový" palivo nebo si koupit běžný a aditivovat si to sám třeba Vifem (myslim, že používá benzina u vervy), kterej zvyšuje cetanový číslo? Aha, ja do LC dávám naftu jen Benzina Verva a ještě Vif. Tak nevím jestli to "nepřevifuju" . Co 10tis k. čistič palivové soustavy a vstřiků. Benzín beru v podstatě většinou "na cenu" (v areálu čsad malá pumpa ale velká točka ) ale Vif taky. Má smysl a jde to vůbec, do auta na 95 dávat 100 ? Ať to v ramci dobrého nedojebu.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
busdriver Odesláno 4. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2020 Právě nevim, někde sem čet, že u novejch motorů je naopak vhodnější aditivovat víc něž u těch starších. Tak sem teda včera nalil i benzinovej VIF do městský sekačky citiga , ať se má jakože dobře. Do obou LC leju jen naftu z eurooilu bez biosložky + vif. A občas teda dostanu namíchanou extra lábuž, kde je v litrový lahvi od oleje VIF, olej do sekaček a buhvíco ještě a leju to tam komplet když tankuju plnou. Takže bych se převifování u kila neděsil Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 4. listopadu 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. listopadu 2020 Ó koktejl, to moje nemá, no něco jí namíchám Jo tu "lepší bez" od Eurooilu dávám když nejedu k Benzině. Kamarád tvrdí že mu to s Eurooilem míň žere (Pasat) ale kdo to má u poznat u traktoru, že Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se