Xenomorfus Odesláno 20. ledna 2017 Nahlásit Odesláno 20. ledna 2017 Synci,ja to tu sleduju uz nejaky ten patek a je mi vas v tom, ze to nefunguje jak ma, trochu lito. Na druhou stranu si rikam, ze kdyby vsecko bezelo na 100%, tak ma tohle vlakno asi 1 stranku a na te by byla jen od kazdeho z vas jedna fotka s komentarem, ze je vse OK. Takhle si aspon uzijete hrani, zkouseni a nastavovani hodinek, komunikaci s ruznymi vyrobci HW a SW apod. Takze to je vlastne fičura .A hlavne vas to udrzuje neustale bdele a ostružinate Tak se drzte a at vas provazi trpelivost!
Leviathan Odesláno 21. ledna 2017 Autor Nahlásit Odesláno 21. ledna 2017 Asi mam stasie. Fenix 3 mam od zaciatku... bez HR. Najprv IOS iPhone 4,potom 5s..teraz AND Galaxy S7 a vsetko ide stale ako ma.
tomy.22 Odesláno 21. ledna 2017 Nahlásit Odesláno 21. ledna 2017 No a můj na předchozí stránce zveřejnění problém asi nikdo nevyřeší. Zastupitelé jak Garminu, Honoru, tak i connectu mlčí. Na google play je víc lidí co má tento problém a odpověď žádná. Nicméně to asi bude problém telefonu, protože na jiném telefonu mi to jde, tak jak má.
Beet Odesláno 22. ledna 2017 Nahlásit Odesláno 22. ledna 2017 V 20. 1. 2017 v 23:42, Xenomorfus napsal: Synci,ja to tu sleduju uz nejaky ten patek a je mi vas v tom, ze to nefunguje jak ma, trochu lito. Na druhou stranu si rikam, ze kdyby vsecko bezelo na 100%, tak ma tohle vlakno asi 1 stranku a na te by byla jen od kazdeho z vas jedna fotka s komentarem, ze je vse OK. Takhle si aspon uzijete hrani, zkouseni a nastavovani hodinek, komunikaci s ruznymi vyrobci HW a SW apod. Takze to je vlastne fičura .A hlavne vas to udrzuje neustale bdele a ostružinate Tak se drzte a at vas provazi trpelivost!Důležité je, že funguje to hlavní co fungovat má. Čas ukazují a moje odběhané kilometry mi měří správně. Ostatní fíčury jsou navíc a pro zábavu. ;-)
Pette_MB Odesláno 22. ledna 2017 Nahlásit Odesláno 22. ledna 2017 V 21. 1. 2017 v 13:11, tomy.22 napsal: No a můj na předchozí stránce zveřejnění problém asi nikdo nevyřeší. Zastupitelé jak Garminu, Honoru, tak i connectu mlčí. Na google play je víc lidí co má tento problém a odpověď žádná. Nicméně to asi bude problém telefonu, protože na jiném telefonu mi to jde, tak jak má. Když zastupitelé Garminu, Honoru i Connectu mlčí, dám ti skvělou radu, a zdarma. Prodej Honora a kup si něco s čím víš, že to funguje.
tomy.22 Odesláno 24. ledna 2017 Nahlásit Odesláno 24. ledna 2017 (upraveno) To moc skvělá rada není. ;-)1. mám i jiný telefon na kterém funguje vše, to ale neřeší můj problém2. honor je dobrý telefon a prodávat ho nechci3. kdyby to vyřešili, pomohli by nejen mě4. to že všichni zmíněný mlčí a nebo to přehazují jeden na druhého, je jejich a asi ne moc dobrá vizitka Upraveno 24. ledna 2017 uživatelem tomy.22
323GT Odesláno 24. ledna 2017 Nahlásit Odesláno 24. ledna 2017 Teď jsem tady zaregistroval Tvůj problém. Poradit asi nebudu umět, ale nedá se říci, že by to byl vyloženě problém toho či onoho. Mám stejnou kombinaci, tedy F3 s Honor 8 a vše funguje jak má.
tomy.22 Odesláno 24. ledna 2017 Nahlásit Odesláno 24. ledna 2017 JO. Tak už mi také funguje vše. Bohužel nevím, čím to bylo. Pomohlo až kompletní přehrání telefonu v servisu.
Pette_MB Odesláno 25. ledna 2017 Nahlásit Odesláno 25. ledna 2017 V 24. 1. 2017 v 23:59, tomy.22 napsal: JO. Tak už mi také funguje vše. Bohužel nevím, čím to bylo. Pomohlo až kompletní přehrání telefonu v servisu. To je super.
Jindra_JLM Odesláno 26. ledna 2017 Nahlásit Odesláno 26. ledna 2017 Tak zdravím, jak jsem slíbil, dávám info k reklamaci F3, o které jsem psal. Po přesně 14 dnech info k vyzvednutí hodinek, nepodařilo se je zprovoznit ani v servisu a byl dodán nový kus. Tak ty snad už budou šlapat!!! S tím souvisí můj dotaz na Vás. Na webu garmin connect jsem ty původní hodinky odstranil a přidal nové, ale v aplikaci na telefonu, mám iPhone 6s se mi pořád ty staré objevují v zařízeních garmin a nepřišel jsem na to, jak je tam odsud dostat. mám tam prostě ty hodinky oboje. Když kliknu na ty staré, objeví se hláška "zařízení není připojeno", přidejte, abyste měli k dispozici všechny funkce, ale jak s nimi pryč, na to jsem nepřišel. Ničemu to tedy nevadí, ale kdyby to šlo, raději bych je tam neměl. Předem děkuji za rady.
Květy Odesláno 26. ledna 2017 Nahlásit Odesláno 26. ledna 2017 Jdi do seznamu zařízení a klikni dlouze (podrž prst) na té jednotce, kterou chceš odstranit. Vyběhne ti menu, kde zvolíš Remove Device (Odebrat jednotku).
Jindra_JLM Odesláno 26. ledna 2017 Nahlásit Odesláno 26. ledna 2017 Děkuji za radu, zkoušel jsem to, ale při tom jsem zjistil, že to funguje jinak. Při držení prstu nebyla žádná reakce, ale jak jsem tam šmoulal ten prst, tak jsem s tím seznamem sjel dolů, jako když třeba aktualizuješ maily, zavrtělo se kolečko a ty staré hodinky zmizely ze seznamu. Přesto děkuji za radu.
Jindra_JLM Odesláno 27. ledna 2017 Nahlásit Odesláno 27. ledna 2017 Tak nevím, po dvou dnech nošení vyměněných F3 sdělím svoje poznatky. Ukazatel nadmořské výšky to samé, co se projevovalo u reklamovaného kusu. Kalibrace a během 5-20 minut jsem z cca 300 m na 20.000 m??? V místnosti o 22 st.celsia a na ruce ukazují 13 stupňů. Jediné co funguje oproti minulému kusu je načítání GPS. Tak nevím, jestli je mám znovu odnést do Garminu, nebo mám ty chyby ignorovat? Vám všem se tyto údaje ukazují správně, připadá mi divné, že bych dvakrát za sebou měl peška na téměř stejný problém.
Květy Odesláno 27. ledna 2017 Nahlásit Odesláno 27. ledna 2017 V 27. 1. 2017 v 15:12, Jindra_JLM napsal: Tak nevím, po dvou dnech nošení vyměněných F3 sdělím svoje poznatky. Ukazatel nadmořské výšky to samé, co se projevovalo u reklamovaného kusu. Kalibrace a během 5-20 minut jsem z cca 300 m na 20.000 m??? V místnosti o 22 st.celsia a na ruce ukazují 13 stupňů. Jediné co funguje oproti minulému kusu je načítání GPS. Tak nevím, jestli je mám znovu odnést do Garminu, nebo mám ty chyby ignorovat? Vám všem se tyto údaje ukazují správně, připadá mi divné, že bych dvakrát za sebou měl peška na téměř stejný problém. Ano ukazují. Když nakalibruju výšku (téměř vždy podle nějakého turistického rozcestníku v terénu), tak se při pohybu také rozejde, ale řádově o pár metrů za několik hodin. Což mi přijde na hodinky normální... Teplotu nepoužívám, tak nevím. Jestli ti nevadí, že je zase chvilku mít nebudeš, reklamuj je. Alespoň si na příštím kusu (Fenix 6) dají více záležet
Beet Odesláno 27. ledna 2017 Nahlásit Odesláno 27. ledna 2017 Mám ne HR verzi a tam je teplota, tlak i výška OK. Tedy alespoň jsem si ničeho zásadního nikdy nevšiml.
Kulin Odesláno 28. ledna 2017 Nahlásit Odesláno 28. ledna 2017 Na HR jsem si vsiml, ze obcas ustreli tlak narazove, teplotu nepouzivam a vysku moc nesleduju, ale zda se ok Odesláno z mého EVA-L19 pomocí Tapatalk
Jindra_JLM Odesláno 1. února 2017 Nahlásit Odesláno 1. února 2017 Zdravím, prosím mám ještě jeden dotaz. Jakým způsobem si F3 hlídají přesný čas? Teď jsem si všiml, že jdou o cca 2 minuty napřed. Nastavení času mám nastaveno na automaticky, ne manuálně. Myslel jsem, že to dorovnají při synchronizaci, ale nic se nestalo. Psal jsem na podporu Garminu kvůli stejným problémům s novým kusem po reklamaci. Že znovu hrozně lítá nadmořská výška a teplota opět totálně nesmyslná a že se mi nezdá ani trasa, kterou hodinky změřily na vycházce se psem. Podle hodinek jsem za 17 minut ušel 5,7km, což je nesmysl. Podotýkám, že to bylo na otevřené pláni bez jediného stromu. Na to mi přišla tato odpověď: "Dobrý den, Velice se omlouváme za potíže. Daný problém s barometrem u Fenix3HR jsme již od většího množství uživatelů zaznamenali. Věcí se již aktivně zabývají vývojáři a pracují na opravě.Děkujeme za pochopení a velice se omlouváme za současné potíže," Nevím, jestli jsem výjimka, ale čekal bych odpověď minimálně na to, co jsem se ptal a následně postup, co s tím. Ten špatný čas mě teď dostal, to snad ani nebudu pánovi z podpory psát. A tak jsem se na ně těšil. Ale model HR dobrý, alespoň vidím jak mi vystřelí tepovka, když se na ně podívám a mám vztek .
Květy Odesláno 1. února 2017 Nahlásit Odesláno 1. února 2017 Mám takový pocit, že čas se aktualizuje pokaždé, když zapneš GPS. Určitě to tak je se západem a východem slunce.Zdá se, že vývojáři mají už nějakou šablonu na odpověď a přesným problémem se nezabývají...
tomy.22 Odesláno 2. února 2017 Nahlásit Odesláno 2. února 2017 Je to tak jak píše Květy. Čas se aktualizuje při zapnutí GPS.
Beet Odesláno 2. února 2017 Nahlásit Odesláno 2. února 2017 V 1. 2. 2017 v 21:18, Jindra_JLM napsal: Zdravím, prosím mám ještě jeden dotaz. Jakým způsobem si F3 hlídají přesný čas? Teď jsem si všiml, že jdou o cca 2 minuty napřed. Nastavení času mám nastaveno na automaticky, ne manuálně. Myslel jsem, že to dorovnají při synchronizaci, ale nic se nestalo. Psal jsem na podporu Garminu kvůli stejným problémům s novým kusem po reklamaci. Že znovu hrozně lítá nadmořská výška a teplota opět totálně nesmyslná a že se mi nezdá ani trasa, kterou hodinky změřily na vycházce se psem. Podle hodinek jsem za 17 minut ušel 5,7km, což je nesmysl. Podotýkám, že to bylo na otevřené pláni bez jediného stromu. Na to mi přišla tato odpověď: "Dobrý den, Velice se omlouváme za potíže. Daný problém s barometrem u Fenix3HR jsme již od většího množství uživatelů zaznamenali. Věcí se již aktivně zabývají vývojáři a pracují na opravě.Děkujeme za pochopení a velice se omlouváme za současné potíže," Nevím, jestli jsem výjimka, ale čekal bych odpověď minimálně na to, co jsem se ptal a následně postup, co s tím. Ten špatný čas mě teď dostal, to snad ani nebudu pánovi z podpory psát. A tak jsem se na ně těšil. Ale model HR dobrý, alespoň vidím jak mi vystřelí tepovka, když se na ně podívám a mám vztek . A nemáš zapnutý UltraTrack mode? Jednou jsem ho zkoušel, kvůli testúm jak dlouho vydrží baterka a hned jsem ho zase vypnul. Dostával jsem podobně nesmyslné hodnoty.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se