Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Synci,

ja to tu sleduju uz nejaky ten patek a je mi vas v tom, ze to nefunguje jak ma, trochu lito. Na druhou stranu si rikam, ze kdyby vsecko bezelo na 100%, tak ma tohle vlakno asi 1 stranku a na te by byla jen od kazdeho z vas jedna fotka s komentarem, ze je vse OK. Takhle si aspon uzijete hrani, zkouseni a nastavovani hodinek, komunikaci s ruznymi vyrobci HW a SW apod. Takze to je vlastne fičura  :lol2: .

A hlavne vas to udrzuje neustale bdele a ostružinate  :flex:

Tak se drzte a at vas provazi trpelivost!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a můj na předchozí stránce zveřejnění problém asi nikdo nevyřeší. Zastupitelé jak Garminu, Honoru, tak i connectu mlčí. Na google play je víc lidí co má tento problém a odpověď žádná.  :furious:  Nicméně to asi bude problém telefonu, protože na jiném telefonu mi to jde, tak jak má.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Synci,

ja to tu sleduju uz nejaky ten patek a je mi vas v tom, ze to nefunguje jak ma, trochu lito. Na druhou stranu si rikam, ze kdyby vsecko bezelo na 100%, tak ma tohle vlakno asi 1 stranku a na te by byla jen od kazdeho z vas jedna fotka s komentarem, ze je vse OK. Takhle si aspon uzijete hrani, zkouseni a nastavovani hodinek, komunikaci s ruznymi vyrobci HW a SW apod. Takze to je vlastne fičura  :lol2: .

A hlavne vas to udrzuje neustale bdele a ostružinate  :flex:

Tak se drzte a at vas provazi trpelivost!

Důležité je, že funguje to hlavní co fungovat má. Čas ukazují :) a moje odběhané kilometry mi měří správně. Ostatní fíčury jsou navíc a pro zábavu. ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a můj na předchozí stránce zveřejnění problém asi nikdo nevyřeší. Zastupitelé jak Garminu, Honoru, tak i connectu mlčí. Na google play je víc lidí co má tento problém a odpověď žádná.  :furious:  Nicméně to asi bude problém telefonu, protože na jiném telefonu mi to jde, tak jak má.

 

Když zastupitelé Garminu, Honoru i Connectu mlčí, dám ti skvělou radu, a zdarma. Prodej Honora a kup si něco s čím víš, že to funguje. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To moc skvělá rada není. ;-)
1. mám i jiný telefon na kterém funguje vše, to ale neřeší můj problém

2. honor je dobrý telefon a prodávat ho nechci

3. kdyby to vyřešili, pomohli by nejen mě

4. to že všichni zmíněný mlčí a nebo to přehazují jeden na druhého, je jejich a asi ne moc dobrá vizitka

Upraveno uživatelem tomy.22
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak zdravím, jak jsem slíbil, dávám info k reklamaci F3, o které jsem psal. Po přesně 14 dnech info k vyzvednutí hodinek, nepodařilo se je zprovoznit ani v servisu a byl dodán nový kus. Tak ty snad už budou šlapat!!! S tím souvisí můj dotaz na Vás. Na webu garmin connect jsem ty původní hodinky odstranil a přidal nové, ale v aplikaci na telefonu, mám iPhone 6s se mi pořád ty staré objevují v zařízeních garmin a nepřišel jsem na to, jak je tam odsud dostat. mám tam prostě ty hodinky oboje. Když kliknu na ty staré, objeví se hláška "zařízení není připojeno", přidejte, abyste měli k dispozici všechny funkce, ale jak s nimi pryč, na to jsem nepřišel. Ničemu to tedy nevadí, ale kdyby to šlo, raději bych je tam neměl. Předem děkuji za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za radu, zkoušel jsem to, ale při tom jsem zjistil, že to funguje jinak. Při držení prstu nebyla žádná reakce, ale jak jsem tam šmoulal ten prst, tak jsem s tím seznamem sjel dolů, jako když třeba aktualizuješ maily, zavrtělo se kolečko a ty staré hodinky zmizely ze seznamu. Přesto děkuji za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nevím, po dvou dnech nošení vyměněných F3 sdělím svoje poznatky. Ukazatel nadmořské výšky to samé, co se projevovalo u reklamovaného kusu. Kalibrace a během 5-20 minut jsem z cca 300 m na 20.000 m??? V místnosti o 22 st.celsia a na ruce ukazují 13 stupňů. Jediné co funguje oproti minulému kusu je načítání GPS. Tak nevím, jestli je mám znovu odnést do Garminu, nebo mám ty chyby ignorovat? Vám všem se tyto údaje ukazují správně, připadá mi divné, že bych dvakrát za sebou měl peška na téměř stejný problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nevím, po dvou dnech nošení vyměněných F3 sdělím svoje poznatky. Ukazatel nadmořské výšky to samé, co se projevovalo u reklamovaného kusu. Kalibrace a během 5-20 minut jsem z cca 300 m na 20.000 m??? V místnosti o 22 st.celsia a na ruce ukazují 13 stupňů. Jediné co funguje oproti minulému kusu je načítání GPS. Tak nevím, jestli je mám znovu odnést do Garminu, nebo mám ty chyby ignorovat? Vám všem se tyto údaje ukazují správně, připadá mi divné, že bych dvakrát za sebou měl peška na téměř stejný problém.

 

Ano ukazují. Když nakalibruju výšku (téměř vždy podle nějakého turistického rozcestníku v terénu), tak se při pohybu také rozejde, ale řádově o pár metrů za několik hodin. Což mi přijde na hodinky normální... Teplotu nepoužívám, tak nevím. Jestli ti nevadí, že je zase chvilku mít nebudeš, reklamuj je. Alespoň si na příštím kusu (Fenix 6) dají více záležet  :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, prosím mám ještě jeden dotaz. Jakým způsobem si F3 hlídají přesný čas? Teď jsem si všiml, že jdou o cca 2 minuty napřed. Nastavení času mám nastaveno na automaticky, ne manuálně. Myslel jsem, že to dorovnají při synchronizaci, ale nic se nestalo. Psal jsem na podporu Garminu kvůli stejným problémům s novým kusem po reklamaci. Že znovu hrozně lítá nadmořská výška a teplota opět totálně nesmyslná a že se mi nezdá ani trasa, kterou hodinky změřily na vycházce se psem. Podle hodinek jsem za 17 minut ušel 5,7km, což je nesmysl. Podotýkám, že to bylo na otevřené pláni bez jediného stromu. Na to mi přišla tato odpověď: "Dobrý den,

 

Velice se omlouváme za potíže. Daný problém s barometrem u Fenix3HR jsme již od většího množství uživatelů zaznamenali. Věcí se již aktivně zabývají vývojáři a pracují na opravě.

Děkujeme za pochopení a velice se omlouváme za současné potíže," 

 

 Nevím, jestli jsem výjimka, ale čekal bych odpověď minimálně na to, co jsem se ptal a následně postup, co s tím. Ten špatný čas mě teď dostal, to snad ani nebudu pánovi z podpory psát. A tak jsem se na ně těšil. Ale model HR dobrý, alespoň vidím jak mi vystřelí tepovka, když se na ně podívám a mám vztek  :furious:.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám takový pocit, že čas se aktualizuje pokaždé, když zapneš GPS. Určitě to tak je se západem a východem slunce.

Zdá se, že vývojáři mají už nějakou šablonu na odpověď a přesným problémem se nezabývají...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, prosím mám ještě jeden dotaz. Jakým způsobem si F3 hlídají přesný čas? Teď jsem si všiml, že jdou o cca 2 minuty napřed. Nastavení času mám nastaveno na automaticky, ne manuálně. Myslel jsem, že to dorovnají při synchronizaci, ale nic se nestalo. Psal jsem na podporu Garminu kvůli stejným problémům s novým kusem po reklamaci. Že znovu hrozně lítá nadmořská výška a teplota opět totálně nesmyslná a že se mi nezdá ani trasa, kterou hodinky změřily na vycházce se psem. Podle hodinek jsem za 17 minut ušel 5,7km, což je nesmysl. Podotýkám, že to bylo na otevřené pláni bez jediného stromu. Na to mi přišla tato odpověď: "Dobrý den,

 

Velice se omlouváme za potíže. Daný problém s barometrem u Fenix3HR jsme již od většího množství uživatelů zaznamenali. Věcí se již aktivně zabývají vývojáři a pracují na opravě.

Děkujeme za pochopení a velice se omlouváme za současné potíže," 

 

 Nevím, jestli jsem výjimka, ale čekal bych odpověď minimálně na to, co jsem se ptal a následně postup, co s tím. Ten špatný čas mě teď dostal, to snad ani nebudu pánovi z podpory psát. A tak jsem se na ně těšil. Ale model HR dobrý, alespoň vidím jak mi vystřelí tepovka, když se na ně podívám a mám vztek  :furious:.

 

 

A nemáš zapnutý UltraTrack mode? Jednou jsem ho zkoušel, kvůli testúm jak dlouho vydrží baterka a hned jsem ho zase vypnul. Dostával jsem podobně nesmyslné hodnoty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...