Strachy Odesláno 14. července 2015 Nahlásit Odesláno 14. července 2015 Zdravím, chystám se koupit si svoje první pořádné hodinky. Jsem absolutní začátečník. Několik dní brouzdám po internetu a čtu místní diskuse, abych se do toho trochu dostal. Rád bych si koupil hodinky k obleku či již ve foru zmiňované "smart casual" příležitosti. Právě jsem dostudoval, naustupuji do nové práce a chci si udělat radost. Limit mám zhruba asi 1000 (25 tis. Kč). Oblečení v práci neformální, oblek jednou za čas na nějakou tu společenskou/firemní akci. Zatím se mi nejvíc zamlouvá značka Longines, ale koukám i na Tissot (velký výběr za dobré ceny). Mám tedy 2 varianty viz foto, oboje jsou automaty. Longines je spíše k tomu obleku, Tissot více takové pro denní nošení i k normálnímu tričku. Cena Longines na Amazonu asi 900 dolarů, Tissot cca 550 dolarů. Právě jsem v USA, takže se clem si hlavu nelámu. Budu rád za každou radu. Můžete doporučit i jiné značky. Předem díky Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.
PavelSch Odesláno 14. července 2015 Nahlásit Odesláno 14. července 2015 Ahoj. Vítej na fóru moc prijemne rozhodování na první hodinky. Pokud máš tyhle dva jako finalisty, tak za me Longines, ale pokud si na vážkách, ver mi ze za chvíli tu bude tucet podobných nebo lepších návrhu a půjde ti hlava kolem 25 už je pěkný rozpočet, takže už jen vybrat. Když už nás vybrany styl, tak si ještě urci požadavky na hodinky, nejspíš automaty předpokládám, jedny jsou chrono druhe ne..každopádně prijemne rozhodování Odesláno z mého GT-I9195 pomocí Tapatalk