Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Je to podobný případ, který tu byl zmíněný ohledně Tissotů. Asi to bude z podobné doby. Pročtěte si 1. a 2. stránku tohoto vlákna. Je tam i nějaký pokus o vysvětlení z Timestoru. 

  • Odpovědi 212
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Populární příspěvky

Jerryl

VERNOST - 5%

Odesláno

Pokud je to Fejk, tak je to jasně na vrácení peněz. Třeba se s nima dohodneš. Pro ně je lepší se s tebou dohodnout, než přicházet o další nové zákazníky.

Odesláno
  V 26. 4. 2016 v 9:09, kuang napsal:

¨¨

 

Ak ma niekto od nas falzifikaty za posledne 3 roky nakupu, tak mu garantujeme v pripade dokazania tejto skutocnosti nie len vratenie penazi, ale aj postovne naklady + 1x hodnotu tovaru navyse mu preplatime.

 

¨¨

Rozšířit  

To zní jako když si jsou dost jistí tím, že fake již na skladě nemají......

Odesláno

Pepino777 - to sa dá chápať aj tak, že servis ti o falzu papier aj tak nedá, takže je toto vyjadrenie vlastne bezcenné, ale pre nových zákazníkov to znie krásne (až rozprávkovo), no skazenú reputáciusi už nikdy nenapravia.

Ale dosť už, mne je tento obchod ukradnutý a nikomu ho odporúčať samozrejme nebudem a bodka. 

PS: Až sa k nim zase dostanem, pošlem fotku (ale neviem presne kedy to bude).

Odesláno

Nenapíšem, lebo som pri tom nebol (prvú výmenu robil ozajstný hodinár, tie ďalšie už iba tety v klenotách, lebo už nebola potreba tlakovky keďže je to fejk, tak ani korunu naviac si tieto hodinky nezaslúžia) a nemám nástroj na ich otvorenie a platiť za to nehodlám. Ak nezabudnem, tak sa hodinára pri ďalšej výmene baterky spýtam (ale asi to aj tak už k hodinárovi nebudem dávať, stačia obyčajné klenoty), ale to bude až kto vie kedy.

Odesláno

@EasyDaviD já chápu tvoje rozhořčení a nezpochybňuji, žes měl smůlu na fejk z Timestore.cz. Na druhou stranu to odmítáš řešit s prodejcem, neviděli jsme jedinou fotku (ano vím, nejsou to tvoje hodinky a nemáš je u sebe). Já bych se přesto v téhle situaci zachoval jinak - domluvil se s majitelem, že jsem se dozvěděl, že hodinky jsou fejk, nabídl mu, aby si jako náhradu vybral nové a ty staré od něj vzal, nechal si potvrdit NEpravost a řešil to s prodejcem.

Tyhle padělky přece nemůžou mít pro majitele hodnotu ani jako dárek, tak proč to neřešit otevřeně a přímo. Ty za to přece nemůžeš a obdarovaný už vůbec ne. 

 

Odesláno (upraveno)

Riešiť to po 8 rokoch už fakt nebudem, a už vôbec nebudem platiť za overenie pravosti. Ak by bol obchod naozaj seriózny, tak zareaguje aj tu - evidentne o tomto vlákne vedia lebo tu už písali (ale mne to už je jedno, negatívna reklama im nevadí). Ale ako som už písal, spravil som chybu, ktorú (aspoň u nich) už nezopokujem.

Majiteľ o cene a ani pravosti netuší, takže ani s ním to riešiť nebudem (o 2 roky bude mať ďalšie okrúhle výročie a radšej mu rovno kúpim nové v serióznom obchode).

Fotka bude, ale zatiaľ netuším kedy presne. 

Upraveno uživatelem EasyDaviD
Odesláno

U Timestore jsem nic nekoupil, ale nepříjde mi to vůči nim úplně fér po 8 letech tady vytáhnout takovou historku, aniž bys vynaložil jakoukoliv snahu to s nimi vyřešit (i když jsi to zjistil pozdě - záruka/nezáruka - ta se skutečností jestli je to fake nemá nic společného). 

 

Odesláno

Hele, s tim Tissotem je to uz stara kauza, ktera se (tu) probirala x-krat, kdy holt v pocatcich sveho podnikani majitel Timestore naletel na levnou  nabidku Tissotek a byly to fejky, ktery ve sve neznalosti (jeho slova) pustil dal do obehu. Nicmene vsem, kdo se ozval, byly vraceny penize.

Odesláno

@odjinudak by to bola naozaj pravda, tak zoznam zákazníkov aj s tovarom, ktorý si kúpili majú a mali sa ozvať sami a nie dotknutý zákazníci. To ich vyjadrenie k tejto veci svedčí o tom, že chcú vyzerať pekne pred novými zákazníkmi, ale len na oko. Môže sa stať, že niečo z toho predali v kamennej predajni (ak ju mali/majú), takže kontakt na zákazníka nemajú, to chápem. Ale ja som kupoval cez eshop, takže kontakt (aj telefonický, aj mail) majú a mali sa sami automaticky ozvať - “pozrite, stalo sa to a to, je nám to ľúto a ideme to riešiť tak a tak” - toto by bolo jednanie seriózneho obchdu. Ale oni nie, oni to riešili spôsobom - ak na to náhodou niekto príde a dodá dôkaz o tom, čo sami dobre vedeli, tak to potom budú riešiť, ale dúfali, že sa ozve čo najmenej ľudí aby ich to moc nestálo - toto je maximálne neseriózny prístup a v takomto obchode by som si nekúpil už nikdy nič.

Prečo som to do tohto vlákna vlastne napísal až teraz? Lebo som to v rámci diskusie v Citizen hodinkách zmienil, že predávajú (možno už minulý čas, ale isté to nie je) a tam ma odkázali aby som to napísal sem, pôvodne som ani nechcel, ale nakoniec som to sem dal.

Kauza to stará síce je, ale ak to spravili raz, tak to spravia zase (či už úmyselne, alebo nie), takže si na nich treba dávať pozor, lebo sami od seba to riešiť neriešili - iba ak sa niekto ozval - ha ha - zoznam zákazníkov majú a mohli to vyriešiť seriózne z vlastnej iniciatívy - veď to bola ich chyba a nie zákazníkova. Prečo by sa mal ozývať podvedený zákazník, ktorý o tom ani nemusí tušiť, keď oni dobre vedia koho podviedli? Takže asi tak.

Celým týmto “oznamom” nie je cieľom poškodiť, alebo očierniť týchto “odborníkov” ale poukázať na to, že si u nich musíte dávať pozor, lebo to čo od nich kupujete nemusí byť to, za čo sa to tvári.

Viac sa k tomu už vyjadrovať nebudem, až ich nafotím, dám to sem a tým to pre mňa hasne.

Odesláno

Myslis muj nevinny dotaz? 🙂 Ja se jen ptal, jelikoz cca pulka Tvych prispevku je kritika jedny firmy... 🙂

Ja pro ne nedelam, bral jsem tam asi 5 hodinek, vcelku spokojenost. Jedny jsem vracel, i to probehlo rychle a korektne. Jasne, je to sedivka bez kamenne prodejny (myslim), ale porad vetsi komfort nez daleke a cizi Ali a Jomashop.

Odesláno

Tak tu sú sľubované fotky - hodinky mali pôvodne modrý sumburst (ale nie dlho, cca iba pol roka, potom už fialový) a fotky trochu skresľujú, v skutočnosti sú teraz trochu viac do hneda. Lumi som odfotil (s trochou infra prisvietenia), lebo na nej je vidieť tiež, že je to fejk - nesvietia lumibody nad (vedľa) čísiel (a ani za nova nesvietili), ale originály by svietiť mali.

IMG_20220602_104553u.jpg

IMG_20220602_104642u.jpg

IMG_20220602_104736u.jpg

IMG_20220602_105016u.jpg

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...